Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_61f85
2012-08-01 19:14
GDN w przyszlym roku nawet bez OLT ma wielkie szanse utrzymac pozycje 3 lotniska. KTW slabna w oczach wiec sprawa jest jasna.
krzysiekl
2012-08-01 12:33
imho jeśli z Warszawy do Szczecina ludzie latają cały rok to z Krakowa do Szczecina też mogą.
gosc_9f209
2012-08-01 12:00
Inne trasy nie mają według mnie szansy zarobić na siebie. a średnia cena biletu w obie strony musi oscylować w okolicy 500 zł.
gosc_e6329
2012-08-01 11:56
Jedyne racjonalne trasy po Polsce z pominięciem Warszawy, to połączenia z południa Polski - Kraków, Katowice, Wrocław do Gdańska, i ewentualnie do Szczecina, choć w tym drugim przypadku powinny być to bardziej trasy sezonowe.
krzysiekl
2012-08-01 11:41
a Ryan już się wypowiadał o lotach krajowych. że myślą o tym, że może za półtora roku.
Niestety obawiam się, że miał na myśli Modlin a nie łączenie miast typu KRK z GDN, SZZ itp...
krzysiekl
2012-08-01 11:38
@gosc_54c82
to zależy, jeśli uznają, że dużo ludzi latało - może to ich nie zniechęci. w końcu OLT nie upadł dlatego, że nikt nie latał.
Nawet nie dlatego, że mieli zbyt niskie ceny biletów - jeśli wcześniej zapewniali, że mogą długo latać i mieć stratę.
ale faktycznie loty krajowe tylko z Warszawy to by było...słabe. krajówki na dłuższych trasach, z pominięciem Warszawy to to czego najbardziej brakuje.
gosc_150a8
2012-08-01 11:27
OLT z GDN w ostatnich miesiącach robił ponad 20 procent całego ruchu pasażerskiego w tym porcie.
gosc_6f475
2012-08-01 11:20
przeciez OLT dla Gdańska to był moze 1% podróżnych więc nie zrobi znacznej różnicy a po z tym jest Eurolot i LOT
gosc_54c82
2012-08-01 11:09
Wizz czy Ryan w najbliższym czasie raczej nie będą zainteresowane uruchomieniem tras po Polsce. Zwłaszcza w sytuacji gdy OLT szybko upadł, utwierdza ich to w przekonaniu, że nie ma zbyt dużego potencjału w tym segmencie rynku. Poza tym obaj przewoźnicy latają tylko z Modlina, więc jeśli kiedykolwiek uruchomią trasy krajowe to tylko z tego lotniska a nie z Okęcia.
gosc_1a87b
2012-08-01 10:51
Gdańsk jest największym przegranym tego projektu. W przyszłym roku będzie miał duże spadki, mysle ze max 2.6 mln odprawi i szybko straci 3 pozycję w Poslce.
spooks: Wszyscy by chcieli, ale w/w przewoźników cechuje głęboka niewiara w zasobność portfeli Polaków. Pewnie zresztą słusznie... chociaż dzięki OLTowi świadomość "lotnicza" rodaków znacznie wzrosła, to jeszcze chyba za wcześnie na operowanie na tych relatywnie krótkich trasach dużymi samolotami.. to idealny moment dla Eurolotu :)
gosc_11795 mam nadzieje ze mowisz o bankrutctwie OLT.
usuniety
2012-07-31 17:31
Trasa krajowa konczaca lub zaczynajaca sie w Modlinie jest bez sensu, jest stamtad za daleko do Warszawy.
krzysiekl
2012-07-31 17:25
swoja drogą ciekawe którzy przewoźnicy występowali o dane zapełniania na lotach z Gdańska (i czy był to tylko Eurolot?)
krzysiekl
2012-07-31 15:55
może, ale z Modlina.
ja bym wolał KRK/KTW - GDN i SZZ;)
Ja bym chciał żeby chociaż wizz czy ryan weszli na trasę WAW-GDN.
gosc_11795
2012-07-31 14:51
oby nikomu nie udało sie to co udało sie OLT!!!