gosc_709c6
2012-06-06 16:19
Zadna nowosc na krajowkach zawsze tylko WAW-GDN i WRO byly dochodowe, reszta deficyt.
Jestem bardzo ciekaw tych 14 nowych tras zagranicznych. Myślę,że prędzej O2 się zwinie z rynku, niż K2.
gosc_1aa36
2012-06-06 12:09
LOT twierdzi ze nie oplaca sie latac na chartery, a EuroLOT nie moze zarobic na kraju...tak anologia, a moze zmian potrzeba?
gosc_29d3c
2012-06-06 12:09
To skoro latający na tanich, paliwo-oszczednych i bardzo tanich w eksploatacji ATRach Eurolot na krajowkach nie zarabia, to wyobraźcie sobie jakie straty przynosi OLT na Airbusach! Dramat! Jednak głosy ze OLT to pralnia pieniędzy Amber Gold są chyba nie bez racji....
usuniety
2012-06-06 11:57
Mam bilet na lipiec na krajówkę Eurolotem, kupowałem 2 miesiące temu jako dolot na dalszą podróż. Kupiłem w ELO, bo nie byłem do końca pewny czy OLT się nie zwinie. Teraz zaczynam się martwić czy oby nie powinienem był zrobić odwrotnie, OLT lata pełny i na czas, Eurolot często opóźniony i z garstką pasażerów.
Nie wiem tylko z czego ma powstać ten dodatni wynik na koniec roku.
Kontrolowany przez Skarb Państwa Eurolot miał w zeszłym roku stratę rzędu 6-8 mln złotych ustalił DGP. To co prawda wynik o jedną trzecią lepszy niż rok wcześniej, ale i tak Skarb Państwa ma spory problem. To właśnie Eurolot miał być wzorem dla przynoszącego od lat straty LOT-u, a zarząd spółki kierowanej przez Mariusza Dąbrowskiego miał pokazać, że działalność lotnicza może być dochodowa. I to byłoby na tyle na temat strategii lotów krajowych w ELO...
gosc_403a5
2012-06-06 08:42
Ciekawe ile OLT dokłada do interesu.