oj, oj tam, pomylić się nie można:)
LOT walnie B787 na Pekin i Tokio, a ze dwa B767 zostawi na NYC i może jakieś czartery. Dadzą rade! Polonusą to i tak wszystko jedno, bo nie znaja angielskiego;-)
Póki co 2013. mhh ciekaw jestem propozycji ktora zrekompensuje czas oczekiwania :) Może upust na jakiś B737NG.Boeing nie wymienił wszystkich przewozników , którzy wezmą pakiety tych maszyn :) Uważam,że temat B777 możemy włożyć między bajki... gdzie będziemy nim latać.Nie zostało nic innego jak czekac na 787 i tluc sie 767.Uważam że loty do Japoni i Chin będą na nim deficytowe i mało atrakcyjne finansowe dla pasażera....
gosc_bb7e9
2011-12-19 12:39
LOT się wyłoży przez te Dreamlinery.
solokhumbu
2011-12-19 09:55
No chyba, że LO otrzymawszy 5 B787, zostawi sobie np. 2 lub 3 767, wtedy stare rzęchy (jak znam życie) za Atlantyk, a nową flotą obskoczy Hanoi, Tokio czy Pekin lub inny nowy kierunek. A dopiero po otrzymaniu wszytskich 8 dreamów 767 pójdą na żyletki albo dla jakieś innej linii.
gosc_1a924
2011-12-19 09:49
Już mi się nawet nie chce czytać tego typu artykułów. Zawsze jest w nich to samo, tylko termin dostawy 787 pojawia się nowy.
jjemiolo
2011-12-19 03:44
Zalozmy ze tak bedzie. To jeszcze nie oznacza nowej ery w LO w zakresie rozwoju siatki. Z piecioma maszynami, nawet 787, nie da sie robic PEK bez obciecia czegos co jest obecnie. Byla na ten temat dyskusja na forum wczesniej. Moze LO podalby co planuje? Jesli PEK wchodzi od lata powinno to byc wiadome juz teraz. Tak to robia inne firmy.