gośc_45362 : nikt nie każe linii rzucac wszystkiego, natomiast każdy pasażer ma prawo oczekiewać właściwego standardu obługi także w sytuacji zakłocenia planu podrózy : niestety wielu przewoźników o tym w dziwny sposob zapomina, jak przychodzi co do czego.
gosc_45362
2011-12-27 10:34
@cani gratuluję pojęcia... linia powinna rzucić wszystko, olać inne rejsy, bo paxów nikt na rękach nie zaniósł.
prawda jest taka, że gro pasażerów widzi tylko czubek własnego nosa, a tu uwaga "nie są jedynymi paxami dla linii".
gosc_00c4e
2011-12-16 22:40
Ciągle?? Nie zauważyłem. A ten z Am Eagle to zdaję się że przyczyną był błąd konstrukcyjny instalacji przeciwoblodzeniwej.
gosc_8b7cb
2011-12-16 14:13
Te ATR-y ciągle mają z tym problem. Pamiętacie katastrofę Atr-a American Elagle?
dla linii lotniczej powinni być pępkiem świata, bez nich nie istnieją, chyba że są linią typowo cargo.
gosc_50a67
2011-12-16 10:11
no tragedia i dramat, nic tylko żałobę ogłaszać. chyba nie dotarło do pasażerów, że linia lotnicza to nie piekarnia, a przede wszystkim, że nie są pępkiem świata.
irton - to pisałem ja Cani, wywalił mi system ksywę:)
irton - ja też tak zrozumiałem, ze skoro samolot ze Szczecina nie poleciał do Goleniowa, to musieli jechać busem i jechali 7h. Hahahaha :-D
ciekawe "Wczoraj (14.12)wieczorem pasażerowie ze Szczecina zamiast dotrzeć samolotem do Goleniowa, dotarli na lotnisko po siedmiu godzinach, bo musieli pojechać busem." nie wiedziałem że ze Szczecina na lotnisko w Goleniowie jedzie się 7h wow
gosc_7e938
2011-12-16 00:06
Należy się zwrot kosztów biletu i odszkodowanie 250 eur?
KRK-SZZ to tak naprawdę lot KRK-POZ POZ-SZZ.
Odwołany były też tego samego dnia loty:
SZZ-POZ, SZZ-KRK, POZ-KRK, bp to ten sam samolot ;-)