To jest oddanie pola Lufthansie - założę się, że za chwilę LH otworzy dodatkowy lot MUC-KTW-MUC w miejsce zlikwidowanego.
voyager737
2011-01-03 20:01
Pamiętajmy, że LOT nie jest tylko przewoźnikiem narodowym, ale sieciowym. Czyli w jego interesie leży dowożenie pasażerów do swojego "hubu" jakim jest (niby) Warszawa. Jednak przyznam, że jakoś polityka i tempo nowego prezesa mnie nie przekonują. Jakby Mikosz nadal był w LO w tym roku poznalibyśmy plan wymiany floty oraz siatkę połączeń krajowych po Polsce. Ja wiem, że nowy prezes jet dopiero trzeci miesiąc ale na serio w LO jest tyle do zrobienia, zamiast tworzyć kolejne strategie.
Co do Chicago to nie byłbym taki pewien, bo nie będą mieli czym latać zdaje się? Zwłaszcza po tym jak połączenie do Hanoi wypali, a chyba wszystko na to wskazuje;-)
Wrócą wrócą zobaczycie. Z KRK też zabrali Ateny, Rzym i Chicago dwa pierwsze już są w systemie a i Chicago wróci jak się obudzą z ręką w nocniku.
I teraz pytanie czy obcinają połączenia, bo nie chcą tylko dowozić paxów dla Lufy i na prawdę chcą, żeby ludzie przesiadali się w WAW, czy po prostu brakuje im samolotów i wybierają mniejsze zło?