Tylko zauwaz ze na mapie sa inne dwa miasta tj. Berlin i Wieden. Dlatego moze tutaj chodzic o trase POZ-KTW-VIE-KTW-POZ i analogicznie dla Berlina tj. KTW-POZ-BER-POZ-KTW ;-) To takie gdybanie i okaze sie gdy Directfly poinformuje co i jak.
gosc_abdul
2007-01-04 22:48
nie wiem tylko czy trasa KTW-POZ ma sens (od razu sorry dla pyrzowicofanow i lawicofanow)
1.
Z Katowic do Poznania najszybszym (TLK) pociagiem mozna dojechac w 4:54 minuty w cenie 73PLN za 1 klase. Polaczenia sa rano i wieczorem, za powrot zaplacimy tyle samo. Razem okolo 150PLN. Zakladajac, ze lot potrwa godzine, odprawy po obu stronach druga godzine + po 30 minut po kazdej ze stron na dostanie sie do centrum miasta, uzyskamy czas okolo 3 godzin w cenie okolo 600PLN (z podatkami w dwie strony). Nie jestem do konca przekonany czy zaoszczedzenie blisko 2 godzin w jednym kierunku jest warte tyle kasy, ale byc moze sie myle. Pamietajmy jednak ze aby konkurowac z biznesowa podroza "jednodniowa" na tej trasie polaczenia powinny odbywac sie 2 razy dziennie, przynajmniej w wybrane dni w tygodniu.
2. Nie sadze takze, zeby DF widzial sie w roli Feedera do "hubu" Wizza - chociaz moze sie myle
3. Inaczej wyglada sprawa gdybysmy wzieli na tapete wariant POZ-KRK: minimalny czas przejazdu najszybszym TLK to juz 6,5 godziny, co w przypadku okolo 3,5 godziny Directem stanowi juz wieksza roznice.
Tak czy inaczej zarowno POZ jak i KTW to bardzo bliskie mi miasta wiec fajnie by bylo aby polaczenie sie utrzymalo, chociaz moze byc ciezko.....
(blagam nie bijcie) ;)
nie tylko krajowe, ale jeszcze jakiś Berlin i Wiedeń się wychylają po bokach ;)