Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_akr
2006-11-20 15:37
a co z rzeszowem?? dalej cisza.... i nic
gosc_air g
2006-11-16 22:32
cokolwiek centaral by nie zrobil to zaraz pojawiaja sie komentarze- ciekawe kiedy padanie ?? komus na tym zalezy?czy to zle,ze polski przewoznik pozwala ludziom latac zamiast jezdzic autobusami? serio, czasami was nie rozumiem....btw: central ma sie dobrze :]
fajnie ze szczecin dorobil sie kolejnego polaczenia:)
poprostu rzeszow ma za male lobby i przebicie co do nowych lini i kierunkow :( z tym sie nie oszukujmy,
gosc_Karla
2006-11-16 18:21
Do podroznego: Chociaz Mediator jest uczylony na miasto Rzeszow ja tez bezskutecznie czekam na jakiekolwiek polaczenia z tego miasta. Ktos skutecznie blokuje te polaczenia.
Z tego co przeczytałem na oficjalnej stronie Centalwings w niektórych miastach polskich, z których latają za okazaniem biletu jest spory rabat za parking. Parking w Szczecinie-Goleniowie nie jest stosunkowo drogi ale ma parking długoterminowy na, który jakby jeszcze był rabat to byłaby rewelacja.
gosc_podro
2006-11-16 16:49
tylko jeszcze rzeszów nie ma polaczenia centralwingsa!
pora to zmienic!!
Cezary, wiem ze FRA bylby lepszy, ale o wiele wiecej duzo wiekszych miast czeka na takie polaczenia i doczekac sie nie moze z powodu braku slotow, a tutaj dochodzi problem z wewnatrzna umowa lot-lufa (szczegolow nikt nie zna). Jedno polaczenie dziennie nie ma wielkiego sensu, byc moze lufa liczyla ze jesli wieczorne sie rozwinie wkrotce dojdzie poranne. Niestety tak to juz jest ze do bardziej ryzykownych i mniej znaczach portow nie daje sie polaczen w najlepszych godzinach bo zwykle nie ma na nie slotow. Mysle ze nie ma zadnych szans na Lufe do Frankfurtu, jesli juz to polacznie otworzy lot. Gdyby lufa mogla otwierac wiecej polaczen do polski z fra to z pewnoscia otworzylaby krakow, gdansk, wroclaw i poznan gdzie popyt jest pewny i sa juz polaczenia operowane przez lot na ktorych nikt na oblozenie zapewnia zyski i to spore.
tos: SAS miał wygórowane ceny a do Kopenhagi ze Szczecina pływają promy. Nie miał obłożenia to sie wycofali.
roberto: LOT próbował połaczenia do Monachium ale o beznadziejnej porze i nie było możliwości kupienia łączonego biletu za rozsądną cenę gdzieś dalej z Monachium Lufthansą.
Jeśli w przyszłości Lufthansa jednak zdecyduje się na połączenie to Frankfurt byłby lepszy bo daje więcej możliwości połączeń niz Munich.
Tymczasem jesteśmy właściwie skazani na LOT. Przynajmniej jeśli chodzi o tzw linie tradycyjne.
cytat z szczecińskiej GW: 'Jest nadzieja, że w przyszłym roku zostanie uruchomione kolejne międzynarodowe połączenie ze Szczecina. Tym razem na linii do Norwegii. - Od kilku miesięcy negocjujemy z jednym z tamtejszych przewoźników - zdradza Domagalski.' - czyżby norwegian planował atak na SZZ? ;)
gosc_seba
2006-11-15 11:20
a central a jakies nowe samoloty?
SAS kilka razy otwieral polaczenie z Kopenhagi do Szczecina, ale dosyc szybko je zamykal. Widzac to LH moze byc niezbyt chetna by tam latac z Frankfurtu, tym bardziej ze obecnie chce bardziej rozwinac swoj hub w Monachium.
tak samo jak do hub'u Ryan'a w STN ;)
Cezary przypuszczam ze takiego polaczenia lufa nie otworzy bo pewnie wynika to z umowy miedzy liniami (jest takie polaczenie z wawy i katowic ktore lot po prostu olal). Jesli juz Lufa zdecyduje sie na Szczecin to otworzy polaczenie do Monachium
1234kuba
2006-11-15 01:57
Elfinno! Ależ ze Szczecina masz połączenia do hubu w Warszawie!!!
elfinno: Z tego co wiem Lufthansa niestety z jakichś powodów nie chce otworzyć trasy Szczecin-Frankfurt.
To dla pasażerów z naszego regionu byłoby najdogodniejsze połączenie w świat. Widocznie myślą że mamy blisko do Berlina a to nie do końca jest prawda...
Yannkes: na Schonefeld mam około godziny dłużej niż na Tegel. Poza tym krajanie z naszego regionu do Irlandii pojechali "za chlebem" chyba chętniej przylecą do Szczecina niż Berlina - bo zwyczajnie będą szybciej w domu.
Myśle panie Yannkes że spokojnie trasa się utrzyma. Oby powstało więcej różnorakich tras nie tylko tanich przewoźników. Męczy mnie już wyjeżdżanie na 4-5h przed odlotem do Berlina a tu wystarcz mi max 2h wyjechać ze Szczecina i jestem po 40 minutach na lotnisku. Jak mam lot o 7 rano z Berlina to noc z głowy i za nim dolecę do Kanady to dzień trwa ponad 50h. Mam nadzieje na szybkie otwarcie trasy do jakiegoś hubu. Proponuje Frankfurt lub Amsterdam. Życzę rozowju szczecińskiemu lotnisku. Powodzenia
dla mnie nie tak do konca prosty bo... jezdza busy na trasie Szczecin-Schoenefeld... Poza tym jak dlugo Central bedzie utrzymywal najnizsze ceny? Porownujac teraz ceny Szz-Dublin a Sfx-Dub np. na luty to wiadomo ze Szczecin wychodzi korzystniej ale jak dlugo...? Wiekszosc ludzi wylatujacych do Dublina to jednak rodacy lecacy za chlebem wiec oni nie zostawiaja aut na parkingach przy-lotniskowych...
Yannkes: Sprawdziłem. W najniższych cenach razem z ubezpieczeniem cena biletu powrotnego Szczecin-Dublin wychodzi 273 złote. Do Szczecina-Goleniowa mam 40 minut samochodem a do Berlina co najmniej 2,5 h. Nie mówiąc o nieporównywalnych cenach parkingów lotniskowych. ( u nas za tydzien 70 zł a w Berlinie Tegel najtańszy-długoterminowy to 90 Euro)
Czyli licząc tylko cenę parkingu i benzyny na dojazd do Berlina to bedzie "cirka about" 500 złotych.
Za parking i benzynę na dojazd do Goleniowa zapłacę 150 złotych.
Rachunek więc jest chyba dość prosty....
gosc_Marci
2006-11-14 15:08
Niestety znow nie ma nic z Poznania. To jest poprostu zenada. Co prawda dziwne ze Central jeszcze istnieje, podobno maja upasc... wiec nie wiem jakim cudem oni jeszcze istnieja...