Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_stans
2006-11-24 18:51
Czekam tylko z niecierpliwością na nowe połączenia z Bydgoszczy. Londyn Stansted to trochę za mało żeby zaistnieć na lotniczej mapie Polski. Potrzebne są nowe połączenia oraz nowi przewożnicy, żeby nie było monopolu. Mam nadzieję również, że kiedy wrócę do kraju będę mógł wnieść na to lotnisko sporo doświadczenia i mieć swój mały udział w rozwoju tego portu.
gosc_ obse
2006-11-17 09:31
jest to wszystko za pozno zmiana prezesa ??? trzeba zmienic sposob myslenia pozostałej kadry zawsze porty regionalne dla dyrekcji były beee
dlatego zlikwidowano przedstawicielstwab w kraju dlaczego nie mozna kupic biletu w kasach lotu na centralwings
nie zapomnijcie o jasionce w nowej siatce polaczen:) !! a szczegolnie o NY
kamil-lotn
2006-11-14 22:23
Może mieliby szanse ale musieliby mieć odpowiednie samoloty i ceny!
airliner
2006-11-14 20:42
Koncepcja jeszcze moze sie zmienic, odchodzi dzisiaj prezes Kapis
Ciekawe gdzie oni chca latac i skad? Niestety LOT jest skazany na porazke jesli chodzi o loty z portow regionalnych. Tani przewoznicy pozwola lotowi sie wyszalec przez 1 sezon na trasach z portow regionalnych, wpakowac setki tysiecy zlotych w promocje trasy, rozruszac dana trase, a pozniej sami zaczna ja obslugiwac - i niestety w tej sytuacji LOT bedzie bez szans.
Przyklad Hamburg - Gdansk lotu i Lubeka - Gdansk Wizz. LOT juz wkrotce przestanie obslugiwac ta trase.
Pozdrawiam,
Wariaty....tak dlugo czekali! W Katowic Wizz Air jest Nr.1 linia a w Krakowie, SKY....itd. Zamiast dwa lata temu cos robic jak jeszcze mieli sile w portach malych, to tylko dzis "mysla o tym"! Kapis, jestes genjuszem!
Boje sie ze to oznacza smierc dla Poznania, bo lokalne wladze lotniska dadza sobie luz, LOT i tak nic nie otworzy albo da ceny zaporowe i zamknie, a przy okazji odpedzi to wszystkich innych powazniejszych przewoznikow. Swoja droga zaczynam obserwowac niepokojace zjawisko, znacznie rosnie ostatnio oblozenie na lotach poz-muc operowanych przez LH i spada na operowanych przez LO, w Gdanku jest to samo, moze to wina tego ze lufa ostatnio ma duzo promocji, a moze lot chce wiecej kasy za dowozenie paxow do MUC ?
gosc_lucas
2006-11-14 08:38
Oby z tymi połączeniami LOTu nie było tak, jak z połączeniami jego krewniaka Centrala - otwierają, a po pół roku zamykają...
gosc_Piotr
2006-11-14 08:28
Nie chcę tu moich przedmówców obrazić, ale czy jesteście naprawdę tak zdeterminowani nowymi połączeniami czy tak naiwni??? Co z tego, że LOT to powiedział, że będzie latać z portów regionalnych? Już nie raz tak mówili. Tak samo ostatnie wypowiedzenie LOT-u: Grupa LOT będzie się bardziej koncentrowała na portach regionalnych. Głównie bedzie to Centralwings. I co??? Zmieniło się coś? Z kilku miast jest po jednym połączeniu. Śmiech na sali!!!
gosc_pol
2006-11-14 08:03
Szybko, szybko, bo bankructwo skrada się do was wielkimi krokami!!! Pytanie, czy to nie będzie jak to kadzidło umarłemu!!!
gosc_robna
2006-11-14 07:02
LOT - dzieki. Jeszcze tylko Rzym i Amsterdam i bedzie "git".
Powaznie, polaczenia te byly od dawna poszukiwane i oczekiwane w szczegolnosci od tradycyjnych przewoznikow. A kiedy one zostana uruchomione?
Nie chce mi się wierzyć... toż to cud, że z Poznania ktoś chce latać... i do tego LOT :) Na pewno samoloty nie będą latać puste.
gosc_szot
2006-11-13 20:14
No wreszccie LOT poszedł po rozum po głowę, szkoda że dopiero teraz i że wcześniej nie zauważył potencjału, jaki tkwi w portach regionalnych...
gosc_STERN
2006-11-13 20:00
oby na BRU dali tez numery SN! wtedy cla hiszpania jest do wziecia...
gosc_mic
2006-11-13 18:57
Zdecydowanie dobry pomysł, szczególnie, że przewoźnicy LCC na trasy do Brukseli czy do Paryża wcale się nie pchają ;) Szansa dla Lotu!
gosc_masaj
2006-11-13 18:21
Wspaniale. Czekalem na polaczenie do Brukseli i Paryza od dluzszego juz czasu. Nareszcie bedzie mozna "normalna" linia dostac sie z Pozania na lotniska europejskie skad moza poleciec w swiat. Dzieki ci LOT.