Katowice - Monachium

Katowice - Monachium Polskie Linie Lotnicze LOT uruchamiają od 29 października br. nowe bezpośrednie połączenie na trasie: Katowice 18:55 - Monachium 20:55(12345-7) rejs nr K2*LO 373 Monachium 21:50 - Katowice 23:50 (12345-7) rejs nr K2*LO 374. To pierwsze od dłuższego czasu, nowe połączenie LOTu uruchamiane z portu regionalnego. Rejsy odbywać się będą na podstawie umowy o wspólnej...
14/09/2006 12:23   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
airliner 2006-09-20 19:24   
airliner - Profil airliner
lysy81: uruchomic polaczenie to nie wszystko. Trzeba je jeszcze utrzymac np KTW-ZRH
gosc_lysy8 2006-09-20 18:55   
gosc_lysy8 - Profil gosc_lysy8
dziwne kiedys na forum poruszylem ten temat to wszysscy stwierdizli ze takie polaczenie jest bez sensu a tera .......
gosc_kolo 2006-09-20 16:28   
gosc_kolo - Profil gosc_kolo
Czyli jednak KTW-MUC juz od 29.10 a nie jak wczesniej podawano od 22.12.
manly 2006-09-20 14:25   
manly - Profil manly
ATR sie nie nadaja do rejsow zagraniczynch, ani do krajowych. Mysle ze jest czas na zmiany, tylko czy ktos w Locie cos w konciu zrobi! Zamiast ATR-72, lepiej lzeby LOT latal EMB-170.
Zamiast ATR-42, lepiej EMB-145.
gosc_szot 2006-09-20 11:58   
gosc_szot - Profil gosc_szot
o tak te ATR to porażka jeśli chodzi o komfort podróży a i opinie zagranicznych pasażerów o LOTowskich ATRach nie należą do najlepszych...
chris 2006-09-20 10:50   
chris - Profil chris
Lot pozbywa sie czesci ERJ-145, chce zmienic proporcje i miec wiecej wiekszych ERJ wiec stara sie sprzedac te bardziej wyeksploatowane ERJ-145 no i oczywiscie chce sie pozbyc wszystkich ATR.
gosc_szot 2006-09-20 09:34   
gosc_szot - Profil gosc_szot
to błąd że LOT pozbywa się ERJ-145. Takie samoloty też są potrzebne we flocie. LOT powienien je skierować na trasy krajowe lub wykorzystać je na krótkie połączenia międzynaroowe z portów regionalnych... Uwielbiam latać Embraerami - komfort niesamowity!
manly 2006-09-20 01:42   
manly - Profil manly
LOT pozbywa EMB145 juz od dawna! Kiedy to sie aktualnie stanie?
tos 2006-09-19 17:27   
tos - Profil tos
Yach, Lufa na pewno zrobi z polaczenia KTW-MUC code-share, podobnie jak United Airlines i byc moze Air Canada i bedzie nim wozic swoich pasazerow. To zaleta czlonkowstwa Lotu w najwiekszym sojuszu lotniczym Star. Klasa biznes LOTu byla wysmiewana na forach, ale ostatnio wymieniono fotele i teraz zaczyna sie podobac, sprawdz ten link: zobacz link
tos 2006-09-19 17:03   
tos - Profil tos
Yach, Pisalem o E170/175, a nie o E145, ktorych sie Lot pozbywa, zatem komentarz nie na temat. F70 i F100 nie sa specjalnie wygodne ani bezpieczne (przypomnij sobie niedawny wypadek F70 Austrian Airlines, ktory zaryl w pole przed lotniskiem w Monachium). Ja rowniez zycze LOTowi zeby bylo jak najlepiej, obecnie duzym problemem jest przepustowosc Okecia i dlatego trudno otwierac nowe trasy. To rzeczywiscie wstyd, ze CSA ma wiecej destynacji od LOTu, mimo ze CSA przyznaje ze zaplanowalo na wyrost i wycofuje sie z niektorych miejsc. Nie wiem Yach dlaczego kwestionujesz decyzje magazynu Business Travel. Ja sie ciesze, ze wygral nasz narodowy przewoznik. Jakby wygrala inna linia to bys byl zadowolony? To chyba jakis masochizm?
manly 2006-09-19 16:42   
manly - Profil manly
Ja zycie LOTowi zeby bylo jak najlepiej, dlatego pisze co pisze. Moze ktos z LOTu czyta ten forum i cos zrobi!
Dortund, jesli "LOT jest taki i inny nie bedzie", jesli pozostanie "taki" wcale nie bedzie, bo konkurencja zabije LOT!
Fanatyk: Ilosc sie liczy! Jak to jest ze CSA ma wiecej pasazerow niz LOT??? Dlatego ze LOT ma ZA MALO DUZYCH SAMOLOTOW ie, B737! Co to nagrody...nic!
Jesli chodzi o EMB170/175, mysle ze sa super, i nic LOT sprzeda te EMB145 i kupi nowe EMB190.
Wczesniej czy pozniej LOT musi wymienic stare Boeingi 737 na nowe. Lepiej bybylo gdyby robil to teraz, zeby nie bylo tego samego problemu tak LOT ma ze starymi Boeingami 767 ktore beda latac do 2008r! LOT w konciu musi troche PLANOWAC!
gosc_yach 2006-09-19 16:39   
gosc_yach - Profil gosc_yach
tos: F70 i F100 są sto razy wygodniejsze od E145. Każdy, kto leciał jednymi i drugimi o tym wie. Lot nie ma wśród zachodnich pasażeró opinii najlepszej linii postkomuny. Od lat taką opinię ma CSA. A już business class Lotu jest na zagranicznych forach wyśmiewana. Natomiast nie ma co teraz krytykować Lotu, bo skoro kupił embriony, to niech się ich trzyma. Ciekawe jak im wyjdzie z MUC. To mni trochę zdeziwiło, ale jak znam życie Lufa zrobi z tego połączenia code share i będzie sobie feedować pasażeró na long haule. Porównanie z Dortmundem nie jest trafne.
gosc_Dortm 2006-09-19 15:19   
gosc_Dortm - Profil gosc_Dortm
Czytam to Forum i z podziwu wyjsc nie moge.Wyszla tradycyjna cecha Polakow.Krytykowac,krytakowac i jeszcze raz krytykowac.Nikt nie wzial pod uwage ,ze polaczenie KTW-MUN-KTW zamieni sie w polaczenie MUN-KTW-MUN.Tak jak stalo sie to z polaczeniem KTW-Dortmund-KTW.Ktos napisal,ze kosztuje to 700zl.To tylko ok.170€.Nie jest to suma zwalajaca z nog ludzi mieszkajacych i pracujacych w Niemczech.Nikt na tym Forum nie zyczyl Lotowi sukcesow,a przeciez jezeli LOT zarobi na tym polaczeniu to jest szansa na nastepne.Ja zycze LOT-owi wszystkiego najlepszego na tej trasie i w wypadku sukcesu prosze o nastepne polaczenia.I jeszcze jedno.Nie traktujcie Lotu jak jednej z czolowych firm lotniczych swiata.LOT jest jaki jest i inny nie bedzie.Wiecej optymizmu!
fanatyk 2006-09-19 08:12   
fanatyk - Profil fanatyk
Liczy się jakość a nie ilość i wielkość samolotów w LOT. Przeciez LOT jest najlepsza linia europy środkowo wschodniej a nie CSA.
gs 2006-09-19 07:57   
gs - Profil gs
Kamil - glupoty to ty wypisujesz i Manly! Jezeli nie zrozumieliscie co napisalem, to Tos (brawo!) chyba napisal to jasniej;)
Chris - chyba jasnym jest o jakich samolotach pisane jest w tym watku ;)
tos 2006-09-19 06:06   
tos - Profil tos
Manly, rzeczywiscie przydaloby sie wiecej boeingow dla LOTu. Podajesz jednak przyklad CSA - problemem tej linii jest akurat brak samolotow sredniej wielkosci. CSA musi wysylac boeingi nawet jesli beda zapelnione w 30-40%, bo nie ma mniejszych samolotow oprocz ATR. LOT ma nowoczesne embraery 170/175, Malev stare i duzo mniej wygodne fokkery 70 oraz troche wieksze Boeingi 737-600 (niezbyt udany wariant, SAS kupil je jako "launch customer" i teraz zaluje). Poza tym warto porownac wyniki finansowe LOTu, CSA i Malev: Lot ma najlepsze. Moze wiec lepiej latac samolotami takiej wielkosci na jakie jest zapotrzebowanie?
manly 2006-09-19 03:31   
manly - Profil manly
LOT kazdy dzien sie staje "regionalna" linia zamiast "globalna" linia dzieki zle polityki cennowe co prowadzi. A to jest widoczne jak flota wyglada. Tylko 8 Boeingow 737! Nawet "glupi" CSA czy Malev lepiej mysli. LOT mial rok temu zamowic nowych Boeingow 737, ale nic sie nie stalo do dzis, i nic nie slychac! Wstyd! LOT stracil prawo to tytlu "nardowego przewoznika". Czas zeby powstala w polsce nowa polska linia lotnicza.
kamil-lotn 2006-09-18 17:01   
kamil-lotn - Profil kamil-lotn
gs-przestań wygadywać takie głupoty!
gosc_kolo 2006-09-18 15:36   
gosc_kolo - Profil gosc_kolo
Chociaz to połaczenie jest w poznych porach to moim zdaniem i tak bedzie bardzo doze oblozenie poniewaz dozo slazakow mieszka w Bawarii i mysle ze ATR moze byc wypelniony w 90-95%.
chris 2006-09-18 10:36   
chris - Profil chris
gs: nie da sie zweryfikowac takiej tezy bez podania typu Embraiera i Boeinga ktore porownujesz...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy