Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mk: z Volare sie zgodze, bo pamietam. To, ze nie pamietam z HLX, to nie oznacza automatycznie, ze sie nie zgodze z Toba. ;o) Dzieki za info w kazdym razie. Tylko dlaczego Pasazer nic o tym nie pisal, skoro HLX fizycznie latal do Polski? Powinien byc w spisie linii.
nie, HLX miał codeshare z APN i latali na zmianę, ponieważ APN nie miała tyle maszyn dlatego szukała partnera codeshare - podobnie było z volareweb: loty do Rzymu z WAW i chyba KRK
bavok: To zle mnie zrozumiales z Air Madrid w kwestii WRO. W kwestii dowozow do Ameryki Poludniowej, zrozumiales mnie dobrze. :o)
No to z HLX nie byl zaden codeshare, tylko zwykly wynajem maszyny... rozrozniajmy pojecia!
stenus, tak nie napisales, ale dales to do zrozumieina i teorie na dowoz pasazerow do pld Ameryki ;-) Jesli chodzi o HLX to maszyny byly pare razy bo AP nie miala maszyn. To tak jak ostatnio za Fischer Air polska lataly np. Atlas na b757 itd ;)
bavok: ja nie napisalem nigdzie, ze Air Madrid ma latac do Wroclawia. Jesli juz by cos takiego zaczeli, to pewnie z WAW. mk: HLX latal "osobiscie"? raczej nie sadze...
gosc_rober
2006-07-06 13:06
u cha cha Bavok Wlasnie w tym problem ze rozmowy ktore prowadzi sie dzis z liniami maja efekt za kilka lat. Zadna linia nie rozpocznie lotow od reki od zaraz ;) Nie powiesz chyba ze Gdansk nie ma potencjaly na 2mln pax, a poznan na 1,5mln ??? To ze maersk nie mial duzych oblozen na ruchu do wawy nie oznacza ze tak bedzie z krakowem, jest dla mnie raczej oczywiste ze ruch do krakowa bedzie wiekszy (bo krakow ma jesli chodzi o LCC potencjal duzo wyzszy niz wawa). Dzis tak wiele osob lata i tak wiele osob przeplaca meczac sie na przeladowanych lotniskach typu balice lub smierdzacych i brudnych typu okecie i to wlasnie przez dyletantow na stanowiskach myslacych tak jak ty. Wstydz sie. Proponuje Ci wycieczke do biednych krajow ameryki poludniowej lub azji w ktorych wg twoich kryteriow nie powinno byc zadnego popytu na latanie, a jednak samoloty sa pelne a ceny na poziomie naszego pkp ( i wcale nie samoloty nie sypia sie w powietrzu - sa czest lepiej zadbane niz ATR w locie).
HLX już latał do PL i to do Katowic :) codeshare z AirPolonią KTW-CGN ;)
Jak Sterling bedzie latal z takim LF jak Maersk do Warszawy (LF pomiedzy 25-35%) to nie wroze dlugiej bytnosci tej lini w Balicach. Swoja droga czytajac niektorych osob posty, to mozna sobie niezle poprawic nastroj z powodu optymizmu na nowe polaczenia takich lini jak np. AirMadrid ;-) Nadal uwazam ze 95% osob ktore tu pisza o nowych polaczeniach to "spotterzy" ktorzy chca miec nowe zdjeca, a nie ciagle zdjecia tej samej lini i tego samolotu tylko z innego ujecia jak w Poznaniu czy w Gdansku ;) Pora spasc na ziemie i zobaczyc ze Polska to nie super mocarstwo gdzie do np. Wroclawia bedzie latac AirMadrid, a HLX zrobi swoja baze na Lawicy i bedzie latac z Niemiec do Pyrzowic ;) Trzeba wziazc oddech i poczekac z pare lat.
kamil-lotn
2006-07-06 12:09
HLX niech otwiera połączenie z KTW na południe Niemiec!
gosc_yach
2006-07-06 12:07
stenus: byłoby rzeczywiście super. AirBerlin i Niki to najlepsze low costy w Europie i jedne z najlepszych linii na trasach wewnątrzeuropejskich w ogóle. Ale skoro raz się wycofali, to szybko nie wrócą. Z kolei HLX to też dobra linia, ale ma bazy głownie tam, skąd i tak do Polski latają Germanwings (Kolonia, Stuttgart, Hamburg), lub nie opłaca się latać (Berlin, Hanower). Ew. mogliby Monachium ... I jeszcze jedna kwestia dot. Sterlinga. Czy oni mają bazę w Oslo, czy tylkok code-share agreements z Norwegianem na te loty ? I czy do Krakowa będą latać też w code share z Sky Europe jak jest chyba z Bratysławy lub Budapesztu ?
gs: ALez cieszymy sie, tylko jeszcze nie wiemy do konca z czego mamy sie cieszyc. Ale mysle, ze fajna linia powstanie. Niemniej jest to poza watkiem tutejszym. Teraz sie ciesyzmy, ze Sterling zaczyna latac do Polski. Jeszzce fajnie byloby zobaczyc zoltki HLX oraz powrocone czerwonki AB.
Rownie dobrze moznaby bylo cieszyc sie, ze powstaje nowa linia - a to tez przeciez nieprawda ;)
aguirre: Air madrid ma juz swoje przedstawicielstwo w Polsce, we Wroclawiu, wiec zawsze juz jest pewien grunt przygotowany pod ewentualne wejscie linii, jesli okaze sie, ze sa zainteresowani dowozeniem sobie paxow na loty do Ameryki Lacinskiej.
gs: Niestety sie mylisz. Sprawdz niusa sprzed dokladnie miesiaca o koncu SNa i Virgina Express.
Virgin Express nie znika - robi tylko loty na ktore ma popyt z BRU - poludnie Europy, po polaczeniu z SN siatka lotow staje sie klarowniejsza ;)
Sterling to jeden z dużych low costów, który nie latał do Polski rozkładowo. Czy ktoś jeszcze został ? HLX, Vuelling, Air Madrid, któraś z linii włoskich (nie wiem, któraś z tamtych linii jest duża) ? Znikający Virgin Express (nie miałby po co wchodzic) ? Czy kogoś brakuje (poza tymi, kórzy się wycofali) ? Z tych realnych oczywiście (nie np. flybe czy dba, które latają głównie na trasach krajowych i przygranicznych).
1234kuba
2006-07-05 21:55
Nie ma lini Naked Air. To była tylko kampania promocyjna jednego z biur podróży. Linia nie lata regularnie ani czarterowo. Odbył się tylko jeden lot. Zachęcam do obejrzenia strony:
zobacz link
gosc_bumti
2006-07-05 19:51
Jest taka linia Naked Air. Jak sama nazwa wskazuje, personel pokładowy lata tam nago.
Swoja droga to dosyc zabawne, ze znow do Polski bedzie latal Maersk Air, ale tak "posmiertnie".. :o)
ten niedzielny lot jest bezsensownie wczesnie - zamiast wieczorkiem