gosc_5cd87
2014-07-20 18:10
@gosc_11029 za co ma niby zwracac? Przecież Eurolot wykonuje dokładnie to do czego zobowiazal sie w przetargu. O CS w przetargu nie ma słowa. Gdyby LOT podpisal CS mogloby to zostac uznane za pomoc publiczna rowniez dla ELO przy otwieraniu nowego polaczenia i słusznie. Niestety wladze BZG moga byc sobie same winne, a do tego Ryanair tez teraz na pewno sobie odpowiednio policzy. Idiotyzm.
gosc_50fbd
2014-07-20 16:38
To teraz trzeba oddać kasę!!!! Ale tak nie będzie bo układy!!!
gosc_8d2fc
2014-07-18 17:56
a wszystko niezgodne z interesem społecznym , zasadami wolnego rynku oraz zwykłą przyzwoitością . Jak można brac pieniądze - 400mln , a PPL - 300mln i wszelkimi sposobami ładowac te pieniądze w warszawskie lotnisko kosztem takich portow jak Bydgoszcz . Przecież cały niby plan naprawczy był skonstruowany aby przedłużyc agonię trupa i utrzymywac pokomunistyczną ferajnę . W innych miastach to już sie dawno skończyło , bo niestety wszystkie centrale są w Warszawie
gosc_020a0
2014-07-17 09:22
gosc_140ce: tak, trudno w to uwierzyć, oświeć wszystkich dlaczego LOT nie musi być zainteresowany.
gosc_4352e
2014-07-17 09:05
To Bydgoszcz się pcha do eurolotu
gosc_11029
2014-07-17 08:46
Eurolot nie spełnił warunków umowy o"code share" to niech zwróci Bydgoszczy 12 milionów.
gosc_140ce
2014-07-17 02:08
Hmmmm, czy naprawde tak trudno uwierzyć w to, ze Lot z biznesowego punktu widzenia nie musi byc zainteresowany pasażerami z Bydgoszczy???
Może KE by policzyła te loty jako nową trasę? No generalnie słaba wiadomość dla BZG no ale wierzę, że to się zmieni. Bo chyba nikt nie sugeruje, że nie ma code share po złości.
gosc_62fa5
2014-07-16 12:50
KE traktuje LO i ELO jako jeden podmiot z uwagi na to, ze maja tego samego wlasciciela. W zwiazku z tym, LO nie moze miec umowy code share z ELO na WAWBZG, poniewaz ta trasa jest jedna z tych, ktora LOT zamknal w ramach restrukturyzacji (co bylo warunkiem dla otrzymania pozytywnej zgody KE na wsparcie SP). Wprowadzenie code share na tej trasie oznaczaloby nic innego jak jej przywrocenie 'tylnymi drzwiami'. Dla KE nie ma znaczenia, ze wczesniej na trasie do BZG LO mial wetlease z jednym przewoznikiem, a teraz ma code share share z innym. Ponownie pojawilaby sie w sprzedazy bilety na tej trasie z kodem LO, a to byloby niezgodne z warunkami pomocy publicznej. Podobnie ELO nie moze wejsc na trasy, ktore zamknal LO i oslugiwac ich w code share z LO. ELO moze wejsc na inne trasy z/do Warszawy (kierunki, ktore nie zostaly zamkniete w ramach obecnego procesu restrukturyzacji siatki) i objac je umowa code share z LO, aby dowozic ruch do hubu.
gosc_a266c
2014-07-16 11:29
Lot myśli, że jest super rentowną linią lotniczą ciągle woła o wielkie wsparcie finansowe z budżetu państwa. Nie chce latać do Bydgoszczy.Niech nie zapomina, że jest linią narodową i powinien latać bez łaski na lotnisko wielkości Bydgoszczy. Jeżeli Lotowi to się nie kalkuluje, to należy LOT zlikwidować bo jest źle zarządzany i nierentowny...
gosc_98bf7
2014-07-16 11:12
Przykre to Panie Prezesie...przykre...czas na zmiany, bo tak długo nie pociągniemy;/
Idiotyczna decyzja ale próbując ich zrozumieć może faktycznie nie chcą drażnić KE. Trasa Bydgoszcz-Warszawa nie ma nic wspólnego z rachunkiem ekonomicznym. ELO za samorządowe pieniądze przywozi kilkudziesieciu pasażerów dziennie dla LOTu. Pewnie nie chcą włączać do swojej siatki połączeń nierentownych żeby nie dawać złego sygnału