Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_artur
2006-05-06 22:14
A ja mysle ze to wszystko wynika z drożejących cen paliwa. EasyJet w zesżłym kwartale poniósł straty pierwszy raz od dawna. Wszyscy wprowadzają jednoczesnie jakies dodatkowe oplaty (proponuje zajrzec kilka artykułow wczesniej na temat Centralwings).
Z innej beczki... przeglądam sobie
zobacz link i wybierając z menu "ROZKŁAD LOTÓW" pod adresem:
zobacz link
Pasażer nadal poleca połaczenie z Poznania do Amsterdamu... bardzo fajnie, gdyby było takie połączenie... ale niestety z Poznania do Amsterdamu bezpośrednio sobie nie polecimy... chyba czas to uaktualnić!!
marqoos_pl
2006-05-06 11:44
Skoro (prawie) wszystkie linie stosują taką samą politykę marketingowo-cenową (podawanie podstawy taryfy + dodatkowe opłaty), to dlaczego Sky ma się akurat wyróżniać? To nie jest nieuczciwy marketing - to jest normalny marketing. Pierwszy krok to zachęcić Klienta do odwiedzenia ich strony, a później kolejne by przekonać go, że to (pomimo dodatkowych) opłat jest oferta właśnie dla niego. Jest wszystko w kalkulacji połączenia dokładnie opisane za co Klient płaci. A tak poza tym, to mi też nie odpowiada, że bilety drożeją, bo sam też podrożuję, a z drugiej strony rozumiem (i zawsze powtarzam), że żadna linia lotnicza nie jest instytucją charytatywną i może zarabiać na czym sobie chce... Klient nie jest zmuszany do kupna biletu akurat tej linii. I nie wiem, skąd polynett@ wziął cenę ok. 10 euro za kontakt telefoniczny... Z Polski na call center Sky Europe dzwoni się na numer 0-22 (Warszawa jakby ktoś nie wiedział...).
powinien być taki system prawny jak w UK, wszystkie opublikowane w prasie ceny biletów są cenami brutto. zastanawiam się, czemu w Polsce wszystkie reklamy kierowane są do idiotów, nie ma żadnej na poziomie, z rzetelną informacją.
Chodzi nam wszystkim o to, by nie uprawiac nieuczciwego marketingu. Niech sobie dodają opłaty za co chcą, ale do ceny biletu! A swoją droga, to niedługo ich infolinie przejdą na 0-700..., wprowadzą za Ryanem opłaty za bagaż i może jeszcze od masy pasażerów ?
kamil-lotn
2006-05-05 21:57
No to niech od razu powiedzą, że są dodatkowe opłaty oprócz tych lotniskowych!
Przeciez nikt nie bedzie latal za darmo. To sa firmy, ktore musza zarabiac. Czemu zatem dziwicie sie, ze szukaja nowych zrodel przychodow?
Pozdrawiam,
po 1zl to bilety sprzedaje Wizzair
kamil-lotn
2006-05-05 14:22
To są oszusty pierwszej klasy!Wszędzie tylko jakieś dodatkowe opłaty, a chwalą się, że bilet kosztuje 1zł ale do tego dochodzą dopłaty, których na reklamach nie podają!
polynett@
2006-05-05 12:58
do tego jeszcze wspanialomyslny pomysl na system zmiany rezerwacji-tylko przez telefon,koszt samej komunikacji telefonicznej to prawie 10euro,jesli klient czeka cierpliwie az ktos laskawie odbierze telefon( a licznik sie obraca) do tego dochodzi koszt 25 euro za kazdy segment ,ktory chcemy zmienic...
gosc_robre
2006-05-05 10:50
a to nie jest wlasnie tak ze jesli juz to bilet nie podlega zwrotowi a wszystkie inne oplaty tak ?
No pięknie, pięknie. W końcu dojdziemy do momentu, w którym sam bilet będzie kosztował grosze, a cały koszt przelotu zawarty będzie w różnych 'opłatach dodatkowych', które oczywiście nie podlegają zwrotowi w razie czego.
Czy tym aby nie powinna zająć się jakaś Organizacja Ochrony Konsumentów? Co kogo obchodzą podatki, opłaty paliwowe i wszystkie inne, skoro składają się na rzeczywisty koszt biletu?
gosc_buaha
2006-05-05 10:06
W ten sposób Sky Europe podkreślają swój niskotaryfowy charakter oraz taniość własnych biletów ;-). Jasne, że nie tylko oni, ale ten PR linii lotniczych jest straszny. Aż ciarki przechodza na myśl o nowych oplatach za juz nie wiadomo co, które mogą nam po kolei wszyscy dołożyć.
marqoos_pl
2006-05-05 09:21
Przy SkyEurope też już dzisiaj jest doliczana opłata transakcyjna - 10 zł za odcinek. :(