gosc_48f17
2014-07-11 22:33
może wtedy WIZZ zamiast latać do BVA będzie latał na ORY, skąd bliżej do centrum Paryża co więcej na ORY można się przesiąść na wiele innych ciekawych połączeń
infomodlin
2014-07-11 22:02
gosc_107df@ realne ?! chyba nie
gosc_107df
2014-07-11 09:59
fajnie by bylo jak by polaczyli wtedy hop-a tranavia i wizzair stworzyli by calkiem niezla konkurencje dla wielkiej trojki...
infomodlin
2014-07-10 22:26
pożyjemy zobaczymy czy wróci :-)
gosc_dd8b8
2014-07-10 08:33
@wersatis Prędzej W6 powtórzy swoje posunięcie z LCJ niż otworzy coś nowego ze Świdnika. Ale osobiście uważam, że Zarząd LUZu widząc spadającą ilość pasażerów ugnie się przed przewoźnikiem i chcąc uniknąć konieczności zwrotu dofinansowania z EU (140mln zł) znajdzie kasę na "opłatę marketingową". Dla przypomnienia we wniosku o dofinansowanie były zawarte następujące dane o planowanym ruchu w Świdniku: 500 tys. pasażerów pierwszego roku, ok. 1 mln w prognozie sięgającej 2016 r.
@gosc_212ae: zgadzam się, że po takim przejęciu obsługa klienta, może by się zmieniła... FR w tej kwestii nadrobił wiele, a W6 nadal pozostaje na poziomie różowych sukienek, które raczej bardzo mało mają wspónego z proflesjonalnym cc.
gosc_8a06e
2014-07-09 23:21
AF to bankrut z milionem spółek zeby KE oszukac a pozatym maja juz transavie która tez ma problemy,nawet jak przejma wizz to dla naszych lotnisk nic sie nie zmieni
gosc_212ae
2014-07-09 22:58
M oze by sie zmienila obsluga klienta po takim przejeciu bo to co teraz jest to tragedia, zwlaxzvza studnia bez echa Wizz Ukraine.
gosc_89c19
2014-07-09 22:34
Z tego co pamiętam to Wizzair mówił, że nie wróci na WMI dopóki nie dostanie rekompensat za straty jakie poniósł w związku z zawieszeniem działania lotniska.Z tego co mówili to współpracę z LUZ dość dobrze oceniają i przewidują, że w przyszłości może coś innego uruchomią. Oczywiście po przejęciu plany mogą być całkiem inne.
gosc_7b4ae
2014-07-09 22:24
A dlaczego Wizz miałby w czymś dublować AF/KLM? Przecież oni z WAW latają tylko do CDG i AMS, więc gdzie to dublowanie?
wersatis
2014-07-09 22:16
W6 aktualnie nic nie zyskuje na powrocie do WMI. Lepszym rozwiązaniem jest rozwijanie połączeń z regionów które zasilają WMI. Np Lublin i od biedy Łódz. Dzięki temu są w stanie konkurować z Ryanairem.Dotatkowo loty na ORY i AMS z Lublina czemu nie. To może mieć ręce i nogi :).
gosc_372d7
2014-07-09 21:41
Ciekawe, czy w przypadku zakupu KLM/Air France będzie dublował obecność Wizza na WAW czy go wyśle do WMI i tym samym będzie obejmie cały rynek warszawski.
infomodlin
2014-07-09 21:28
jeśli jest to prawda to mamy dużego gracza na rynku
gosc_4ed31
2014-07-09 21:28
Przecież AF i KLM to bankrut!
krzysiekl
2014-07-09 21:27
owszem to byłoby zaskakujące.
infomodlin
2014-07-09 21:24
właśnie napisałem o tym w innym poście
dla mnie szok