Emirates potwierdza zakup 150 B777X

Emirates potwierdza zakup 150 B777X Emirates, największy operator Boeingów 777 na świecie, potwierdził dziś (9.07) zamówienie 150 Boeingów 777X z opcją na kolejnych 50 maszyn tego typu. Zamówienie zostanie rozdzielone na 35 samolotów B777-8X oraz 115 B777-9X. Wartość zamówienia opiewa na kwotę około 55 mld dolarów amerykańskich i może wzrosnąć do 75 mld dolarów jeżeli wszystkie opcje zostaną wykorzystane.To...
09/07/2014 13:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_5c7ee 2014-07-10 22:26   
gosc_5c7ee - Profil gosc_5c7ee
@gosc_5750b
z tą pożyczką to chyba pomyliłeś EK(Emirates) z EY(Ethiad).
Co do innych linii, także europejskich, to czasem tez dostają takie pożyczki.
krzysiekl 2014-07-10 22:26   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@gosc_5750b z tą pożyczką to chyba pomyliłeś EK(Emirates) z EY(Ethiad).Co do innych linii, także europejskich, to czasem tez dostają takie pożyczki.
gosc_cbfc3 2014-07-10 21:57   
gosc_cbfc3 - Profil gosc_cbfc3
Czy zostaną jedynie B777 i A380 to się jeszcze okaże. Po anulowaniu zamówienia na A350 i dość stonowanych wypowiedziach ze strony Airbus część analityków stwierdziła, że być może doczekamy się zamówienia na A330Neo - jako tańszy, przetestowany, szybciej dostępny i chyba lepiej uzupełniający (szczególnie jako Regional) flotę Emirates niż A350.
piotrek737 2014-07-10 18:41   
piotrek737 - Profil piotrek737
gosc: Ale ANA póki co nie potwierdziła tego zamówienia ;)
greg0303 2014-07-10 17:50   
greg0303 - Profil greg0303
Wczoraj, 9 lipca, linie Emirates Airlines powitały w Dubaju swojego 50-tego Airbusa A380.
gosc_5750b 2014-07-09 23:23   
gosc_5750b - Profil gosc_5750b
1. Linie maja rożne typy maszyn, bo do rożnych miejsc latają i z rożnym oblozeniem. 2. Stać ich, bo szejk emiracki ostatnio dał EK ogromna nieoprocentowana pożyczkę. Tradycyjne linie nie maja takiego luksusu. 3. ANA (NH) tez zamówiła 777X, nie tylko LH, EY, EK.
gosc_13164 2014-07-09 20:22   
gosc_13164 - Profil gosc_13164
Ale mają power! Niech mi tylko nikt nie wmawia, że to jest uczciwa konkurencja a za samoloty płacą monetami z drukarki 3D !
piotrek737 2014-07-09 19:54   
piotrek737 - Profil piotrek737
gosc_9215e: Spełnia spełnia. Nawet taki mniejszy użytkownik B787 jak LOT to zauważa. A ostatnio linie Jet Star i ANA twierdzily, że na niektórych trasach spala o 22-24 proc. mniej niż starsze samoloty ;)
greg0303 2014-07-09 19:19   
greg0303 - Profil greg0303
Po wstępnych testach w tunelach powietrznych okazało się, że B777-X potrzebuje większą powierzchnię skrzydeł oraz ich rozpiętość (po złożeniu końcówek skrzydeł rozpiętość będzie poniżej 65 metrów). Boeing zapowiedział, że kabina pasażerska 777-X będzie oferowała dużo większy komfort podróży niż w B787 Dreamliner.
gosc_a5f65 2014-07-09 16:30   
gosc_a5f65 - Profil gosc_a5f65
To pewnie w tym zamówieniu jest uwzględniona trasa waw-dxb bo od jesieni ma wrócić A330 ...
dexter 2014-07-09 16:10   
dexter - Profil dexter
Hmm, power na maxa:) Zatem jak leci się EK lub SQ to można być pewnym, że żadnym małym samolocikiem, się nie poleci:)
gosc_9215e 2014-07-09 15:55   
gosc_9215e - Profil gosc_9215e
Podobno 787 nie spełnił oczekiwań odnośnie wydajności wiec nie sadze żeby 777x miał byc lepszy o 20%
krzysiekl 2014-07-09 14:53   
krzysiekl - Profil krzysiekl
oficjalnie idą w tym kierunku: będzie B777 i A80. Pewnie głównym powodem, że wiele dużych linii tak nie ma jest fakt, że to nie takie proste zebrać dużą flotę samolotów szerokokadłubowych, zwłaszcza w zmieniającym się świecie (A340 miał kiedyś być super...). Z drugiej strony słuszne wydaje się utrzymywanie samolotów od dwóch producentów: zwiększa to konkurencyjność między nimi bo nie jest się uzależnionym od tylko jednego modelu.
mietek 2014-07-09 14:43   
mietek - Profil mietek
W sumie to racja, bo mają praktycznie każdy model samolotu szerokokadłubowego oprócz B767 i B787.
gosc_947bc 2014-07-09 14:41   
gosc_947bc - Profil gosc_947bc
bo mają tyle kasy że się nie muszą szczypać z serwisowaniem
gosc_ad54b 2014-07-09 13:48   
gosc_ad54b - Profil gosc_ad54b
Zawsze mnie zastanawiało,dlaczego linie tak wielkie nie idą w stronę lowcostów i nie kupują jednego typu wielkich maszyn
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy