Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_5c7ee
2014-07-10 22:26
@gosc_5750b
z tą pożyczką to chyba pomyliłeś EK(Emirates) z EY(Ethiad).
Co do innych linii, także europejskich, to czasem tez dostają takie pożyczki.
krzysiekl
2014-07-10 22:26
@gosc_5750b z tą pożyczką to chyba pomyliłeś EK(Emirates) z EY(Ethiad).Co do innych linii, także europejskich, to czasem tez dostają takie pożyczki.
gosc_cbfc3
2014-07-10 21:57
Czy zostaną jedynie B777 i A380 to się jeszcze okaże. Po anulowaniu zamówienia na A350 i dość stonowanych wypowiedziach ze strony Airbus część analityków stwierdziła, że być może doczekamy się zamówienia na A330Neo - jako tańszy, przetestowany, szybciej dostępny i chyba lepiej uzupełniający (szczególnie jako Regional) flotę Emirates niż A350.
piotrek737
2014-07-10 18:41
gosc: Ale ANA póki co nie potwierdziła tego zamówienia ;)
greg0303
2014-07-10 17:50
Wczoraj, 9 lipca, linie Emirates Airlines powitały w Dubaju swojego 50-tego Airbusa A380.
gosc_5750b
2014-07-09 23:23
1. Linie maja rożne typy maszyn, bo do rożnych miejsc latają i z rożnym oblozeniem. 2. Stać ich, bo szejk emiracki ostatnio dał EK ogromna nieoprocentowana pożyczkę. Tradycyjne linie nie maja takiego luksusu. 3. ANA (NH) tez zamówiła 777X, nie tylko LH, EY, EK.
gosc_13164
2014-07-09 20:22
Ale mają power! Niech mi tylko nikt nie wmawia, że to jest uczciwa konkurencja a za samoloty płacą monetami z drukarki 3D !
piotrek737
2014-07-09 19:54
gosc_9215e: Spełnia spełnia. Nawet taki mniejszy użytkownik B787 jak LOT to zauważa. A ostatnio linie Jet Star i ANA twierdzily, że na niektórych trasach spala o 22-24 proc. mniej niż starsze samoloty ;)
greg0303
2014-07-09 19:19
Po wstępnych testach w tunelach powietrznych okazało się, że B777-X potrzebuje większą powierzchnię skrzydeł oraz ich rozpiętość (po złożeniu końcówek skrzydeł rozpiętość będzie poniżej 65 metrów). Boeing zapowiedział, że kabina pasażerska 777-X będzie oferowała dużo większy komfort podróży niż w B787 Dreamliner.
gosc_a5f65
2014-07-09 16:30
To pewnie w tym zamówieniu jest uwzględniona trasa waw-dxb bo od jesieni ma wrócić A330 ...
Hmm, power na maxa:) Zatem jak leci się EK lub SQ to można być pewnym, że żadnym małym samolocikiem, się nie poleci:)
gosc_9215e
2014-07-09 15:55
Podobno 787 nie spełnił oczekiwań odnośnie wydajności wiec nie sadze żeby 777x miał byc lepszy o 20%
krzysiekl
2014-07-09 14:53
oficjalnie idą w tym kierunku: będzie B777 i A80. Pewnie głównym powodem, że wiele dużych linii tak nie ma jest fakt, że to nie takie proste zebrać dużą flotę samolotów szerokokadłubowych, zwłaszcza w zmieniającym się świecie (A340 miał kiedyś być super...). Z drugiej strony słuszne wydaje się utrzymywanie samolotów od dwóch producentów: zwiększa to konkurencyjność między nimi bo nie jest się uzależnionym od tylko jednego modelu.
W sumie to racja, bo mają praktycznie każdy model samolotu szerokokadłubowego oprócz B767 i B787.
gosc_947bc
2014-07-09 14:41
bo mają tyle kasy że się nie muszą szczypać z serwisowaniem
gosc_ad54b
2014-07-09 13:48
Zawsze mnie zastanawiało,dlaczego linie tak wielkie nie idą w stronę lowcostów i nie kupują jednego typu wielkich maszyn