×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Emirates potwierdza zakup 150 B777X


Emirates, największy operator Boeingów 777 na świecie, potwierdził dziś (9.07) zamówienie 150 Boeingów 777X z opcją na kolejnych 50 maszyn tego typu.

09/07/2014 13:00
<>

gość_44506 - Profil
gość_44506
  

gosc_5c7ee - Profil
gosc_5c7ee
  
@gosc_5750b
z tą pożyczką to chyba pomyliłeś EK(Emirates) z EY(Ethiad).
Co do innych linii, także europejskich, to czasem tez dostają takie pożyczki.
10/07/2014 22:26  

  
@gosc_5750b z tą pożyczką to chyba pomyliłeś EK(Emirates) z EY(Ethiad).Co do innych linii, także europejskich, to czasem tez dostają takie pożyczki.
10/07/2014 22:26  

gosc_cbfc3 - Profil
gosc_cbfc3
  
Czy zostaną jedynie B777 i A380 to się jeszcze okaże. Po anulowaniu zamówienia na A350 i dość stonowanych wypowiedziach ze strony Airbus część analityków stwierdziła, że być może doczekamy się zamówienia na A330Neo - jako tańszy, przetestowany, szybciej dostępny i chyba lepiej uzupełniający (szczególnie jako Regional) flotę Emirates niż A350.
10/07/2014 21:57  

  
gosc: Ale ANA póki co nie potwierdziła tego zamówienia ;)
10/07/2014 18:41  

  
Wczoraj, 9 lipca, linie Emirates Airlines powitały w Dubaju swojego 50-tego Airbusa A380.
10/07/2014 17:50  

gosc_5750b - Profil
gosc_5750b
  
1. Linie maja rożne typy maszyn, bo do rożnych miejsc latają i z rożnym oblozeniem. 2. Stać ich, bo szejk emiracki ostatnio dał EK ogromna nieoprocentowana pożyczkę. Tradycyjne linie nie maja takiego luksusu. 3. ANA (NH) tez zamówiła 777X, nie tylko LH, EY, EK.

gosc_13164 - Profil
gosc_13164
  
Ale mają power! Niech mi tylko nikt nie wmawia, że to jest uczciwa konkurencja a za samoloty płacą monetami z drukarki 3D !
09/07/2014 20:22  

  
gosc_9215e: Spełnia spełnia. Nawet taki mniejszy użytkownik B787 jak LOT to zauważa. A ostatnio linie Jet Star i ANA twierdzily, że na niektórych trasach spala o 22-24 proc. mniej niż starsze samoloty ;)
09/07/2014 19:54  

  
Po wstępnych testach w tunelach powietrznych okazało się, że B777-X potrzebuje większą powierzchnię skrzydeł oraz ich rozpiętość (po złożeniu końcówek skrzydeł rozpiętość będzie poniżej 65 metrów). Boeing zapowiedział, że kabina pasażerska 777-X będzie oferowała dużo większy komfort podróży niż w B787 Dreamliner.
09/07/2014 19:19  

gosc_a5f65 - Profil
gosc_a5f65
  
To pewnie w tym zamówieniu jest uwzględniona trasa waw-dxb bo od jesieni ma wrócić A330 ...
09/07/2014 16:30  

  
Hmm, power na maxa:) Zatem jak leci się EK lub SQ to można być pewnym, że żadnym małym samolocikiem, się nie poleci:)
09/07/2014 16:10  

gosc_9215e - Profil
gosc_9215e
  
Podobno 787 nie spełnił oczekiwań odnośnie wydajności wiec nie sadze żeby 777x miał byc lepszy o 20%

  
oficjalnie idą w tym kierunku: będzie B777 i A80. Pewnie głównym powodem, że wiele dużych linii tak nie ma jest fakt, że to nie takie proste zebrać dużą flotę samolotów szerokokadłubowych, zwłaszcza w zmieniającym się świecie (A340 miał kiedyś być super...). Z drugiej strony słuszne wydaje się utrzymywanie samolotów od dwóch producentów: zwiększa to konkurencyjność między nimi bo nie jest się uzależnionym od tylko jednego modelu.
09/07/2014 14:53  

  
W sumie to racja, bo mają praktycznie każdy model samolotu szerokokadłubowego oprócz B767 i B787.
09/07/2014 14:43  

gosc_947bc - Profil
gosc_947bc
  
bo mają tyle kasy że się nie muszą szczypać z serwisowaniem
09/07/2014 14:41  

gosc_ad54b - Profil
gosc_ad54b
  
Zawsze mnie zastanawiało,dlaczego linie tak wielkie nie idą w stronę lowcostów i nie kupują jednego typu wielkich maszyn
09/07/2014 13:48  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie