Modlin: 2 miliony pasażerów

Modlin: 2 miliony pasażerów Dzisiaj (9.07) o godz. 9:20 Port Lotniczy Warszawa-Modlin obsłużył dwumilionowego pasażera. Szczęśliwym pasażerem okazał się Maciej Kułakowski, podróżujący z Marsylii.- Każdy pasażer jest dla nas bardzo ważny. Przekroczenie tak dużej liczby obsłużonych podróżnych w tak krótkim czasie potwierdza trafność inwestycji i nasze dobre przygotowanie do obsługi zarówno...
09/07/2014 11:09   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
infomodlin 2014-07-12 12:27   
infomodlin - Profil infomodlin
gosc_580af@ ale zgoda w 100% z tym co napisałeś jeśli chodzi o ,, kaprus '' WMI jest świadome że muszę znaleźć jeszcze 2-3 nowych przewoźników bo z FR zawsze focha może strzelić.
Nie pisałem w 2014 o powrocie W6 to nie wkładaj mi słów których nie użyłem
co do czarterów WMI musi pracować żeby ta sytuacja się zmieniła.
Przewoźnik od wiosny 2015 napisz sobie na kartce i przeczytasz jak ogłoszą niedługo pozwolę sobie przypomnieć. Dalsza część to przykład hejtera napisałeś ,,Wolę nadrobić trzy godziny do Poznania z Warszawy niż telepać się do Modlina '' droga wolna tylko jak będziesz leciał z WMI a będziesz !!! daj wcześniej znać będziesz miał godne przywitanie :-) buhahahahah
gosc_580af 2014-07-11 22:13   
gosc_580af - Profil gosc_580af
Jedna linia na lotnisku to znaczy jeden kaprys Michela O'Leary i lotniska nie ma. Proponowałbym Infomodlin trochę wstrzemiezliwości w sądach , wizzair miał wrócić , nie wrócił , miały być czartery , wszyscy się wypięli , teraz bedzie nowy przewożnik no to tutaj to się dopiero usmiałem , pobożne życzenia okolicznych mieszkanców tewgo zadupia. Wolę nadrobić trzy godziny do Poznania z Warszawy niż telepać się do Modlina.
infomodlin 2014-07-11 21:58   
infomodlin - Profil infomodlin
gosc_de894@ ty to łebski chłop jesteś :-)
napisałeś ,,Nikt inny nie ma ochoty latać do WMI '' dobre ale się uśmiałem.... zobaczymy niedługo jak wczęśniej zapowiadałem nowy przewoźnik od wiosny 2015
napisałeś ,, Lotnisko podobno podpisalo umowy na czartery, ciagle jakos ich nie widac '' na tym polu faktycznie WMI słabo stoi umowa z Itaką jest na 4 lata czartery mają być niestety od następnego sezonu
napisałeś ,, Czyli wydano publiczne pieniadze, po to aby prywatny zagraniczny podmiot mogl wyciagac reke po kolejna dotacje (tym razem w formie doplaty marketingowej '' buhahahah Mazowsze nie płaci nawet 1 zł powodem np. są poblokowane konta bo pan. Struzik Janosikowego nie chce płacić napisałeś ,, Jesli Ryanair chcial latac do Warszawy, mogl sobie latac na podobnych zasadach jak cala masa innych przewoznikow na Okecie '' no ale nie lata powód lepsza oferta cenowa czyli prawo biznesu napisałeś ,, A tak dla jednej prywatnej i zagranicznej firmy za publiczne pieniadze stworzono specjalne warunki dzialania, co zaburza konkurencje na rynku '' zaburza konkurencje buhahahah w twoim psichowie :-)
gosc_8b954 2014-07-11 12:40   
gosc_8b954 - Profil gosc_8b954
Nie dopłacają bo dopłaca województwo a nie lotnisko. Zresztą zniżki też w RZE są tylko linia musi spełnić odpowiednie kryteria żeby je uzyskać. Nie tak jak w Lublinie czy w Modlinie że każda linia dostaje zniżkę za to tylko że jest.
mietek 2014-07-11 12:37   
mietek - Profil mietek
To, że gosc_32667 próbuje odwrócić kota ogonem mówiąc, że RZE nie dopłaca. W sumie racja, dopłaca większościowy właściciel RZE. Ale co to za różnica? Chodzi o to, że dopłacają, a nie oferują zniżki.
gosc_2903e 2014-07-11 12:17   
gosc_2903e - Profil gosc_2903e
Mniej wiecej 45% PPL i 55% Województwo Podkarpackie, a co to ma do rzeczy?
mietek 2014-07-11 12:09   
mietek - Profil mietek
gosc_c6da1: No bez wątpienia klienci czarterów póki co wolą WAW, bo nie ma żadnego chyba jeszcze z WMI. Ja tam też wybiorę WAW w razie czego, bo mam zwyczajnie bliżej. Ale co innego lot czarterowy, a co innego rozkładowy. FR ma dobry układ z WMI więc lata z tego lotniska i przewiezie pewnie 1,5 mln paxów. Tak samo można napisać na przykład CRL czy jakimś LTN. Nikt by latał z tych lotnisk ale to z nich chcą operować LCC. Klient ma wybór i jak widać ponad milion pasażerów wybierze WMI w tym roku zamiast innego lotniska.
mietek 2014-07-11 12:09   
mietek - Profil mietek
gosc_32667: a do kogo należy port w RZE?
gosc_32667 2014-07-11 12:02   
gosc_32667 - Profil gosc_32667
Rzeszów nie dopłaca do FR robi to samorząd województwa a nie lotnisko czy miasto.
gosc_c6da1 2014-07-11 11:59   
gosc_c6da1 - Profil gosc_c6da1
mietek: chęci do latania z WMI widac najlepiej na przykładzie czarterow. Ileż to było szumu przy otwieraniu WMI, ze wszystkie czartery z Chopina tam przejdą. I co? Jakos cały czas latają z Okęcia, najwyraźniej klienci biur podróży wola latać z WAW.
serengeti 2014-07-11 11:58   
serengeti - Profil serengeti
gosc_0d8d0: co za stek glupot. po co wspolne lotnisko dla warszawy i lodzi, skoro lodz ma lotnisko i lodzianie z niego nie chca latac? projekt centralnego lotniska zawsze byl niemadrym pomyslem, nieistniejacym w zadnym kraju w europie, i juz zupelnie sie zdezaktualizowal.
mietek 2014-07-11 11:49   
mietek - Profil mietek
Ciekawe co wszyscy goście napiszą jak będzie już druga linia w WMI? WMI nie dopłaca FR jak na przykład RZE czy BGZ tylko oferuje zniżki w związku z liczbą paxów jak na przykład WAW czy LUZ oraz pewnie jeszcze kilka inny, dużych portów.
krzysiekl 2014-07-11 11:48   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@gosc_a8df8
tanie linie nie tylko wywożą za granicę ludzi do pracy ale także przywożą ich, choćby w odwiedziny, z powrotem. gdyby nie było lcc i tak by wyjechali tylko mieliby słabszy kontakt z rodziną i np. zrezygnowali z przesyłania środków finansowych dla nich oraz byliby bardziej skłonni (ce względu na utrudnione odwiedziny) do zabrania większej ilości członków swojej rodziny za granicę. Oba te elementy byłyby niekorzystne dla gospodarki i kraju.
gosc_de894 2014-07-11 11:20   
gosc_de894 - Profil gosc_de894
infomodlin: lotniska w WMI nie byloby, gdyby nie Ryanair. Nikt inny nie ma ochoty latac do WMI (nawet inni LCC, ktorych model biznesowy zaklada latanie na odlegle lotniska drugiej kategorii). Lotnisko podobno podpisalo umowy na czartery, ciagle jakos ich nie widac. Czyli wydano publiczne pieniadze, po to aby prywatny zagraniczny podmiot mogl wyciagac reke po kolejna dotacje (tym razem w formie doplaty marketingowej) z publicznych srodkow. Jaka wiec z tego mamy korzysc - zadna. Za pieniadze publicznie oplacamy podmiot prywatny zaburzajac jednoczesnie konkurencje na rynku. Jesli Ryanair chcial latac do Warszawy, mogl sobie latac na podobnych zasadach jak cala masa innych przewoznikow na Okecie. A tak dla jednej prywatnej i zagranicznej firmy za publiczne pieniadze stworzono specjalne warunki dzialania, co zaburza konkurencje na rynku.
gosc_a8df8 2014-07-11 00:50   
gosc_a8df8 - Profil gosc_a8df8
Likwidacja LOTu bardzo niedobrego wiele znaczylaby dla budzetu, bo LOT placi tu podatki i warto jest walczyc o jego utrzymanie i uzdrowienie, wiec dotacja mimo, ze nie popieram tego co dzialo sie w LOcie latami jest warta gry. Dotacje czy oplaty marketingowe dla FR czy WZZ nie daja nic po za tym, ze wywoza oni za granice ludzi do pracy. A zatem dla budzetu Panstwa jest to podwojne zmniejszenie dochodow - wpierw placac im, a po drugie zmniejszajac liczbe osob tu zyjacych i nie placacych dluzej podatkow.
gosc_a6d85 2014-07-11 00:35   
gosc_a6d85 - Profil gosc_a6d85
Lotnisko to ma tylu pasażerów bo ulokował się tam Ryanair, bez niego nie było tego lotniska, żaden inny przewożnik nie chce z niego latać, lotnisko trąbiło jakie to umowy z przewożnikami czarterowymi popodpisywało i co i nic , żaden czarter z niego odleciał. ycie z samego ryanaira też za długo nie potrwa , ile można można płacić jednemu przewożnikowi. Powtarzam żaden inny przewożnik nie chce stamtąd latać bo i ludzie nie chcą z wmi latać , są poprostu przymuszani.
gosc_0d8d0 2014-07-11 00:24   
gosc_0d8d0 - Profil gosc_0d8d0
gosc_a8cf2: Racja. Duzo rozsadniej budowac jedno wspolne lotnisko dla Warszawy i Lodzi, niz sie rozdrabniac na kilkanascie malutkich i nic nie znaczacych jak ma to miejsce dzis z WAW, WMI, LCJ, RDO. infomodlin: Warszawa to nie Londyn, aby potrzebowala az trzech lotnisk. W Londynie jego 5 lotnisk (LHR, LGW, LTN, STN, LCY) obsluzylo w ubieglym roku ponad 270 mln pasazerow. WAW i WMI w ubieglym roku - zaledwie 12 mln (czyli ponad 22x mniej niz lotniska londynskie). Stad jedno duze lotnisko dla Warszawy i Lodzi z dwoma (a w przyszlosci 4 rownoleglymi drogami startowymi) majace docelowa przepustowosc (po III/IV etapie rozbudowy) ok 50-60 mln pasazerow rocznie jest bardzo sensownym rozwiazaniem, bo duzy moze wiecej niz kilka maluchow. 50-60 mln pasazerow (czyli tyle ile dzis obsługuje np AMS - 52 mln) to odlegla piesn przyszlosci w Centralnej Polsce, wiec lotnisko to w praktyce nie mialoby ograniczen przez wiele lat i byloby doskonale skomunikowane z dwoma duzymi aglomeracjami (dojazd w mniej niz 20-30 min pociagiem) jak i mniejszymi osrodkami na Mazowszu i Ziemi Lodzkiej, a dzieki szybkiej kolei takze z Poznaniem, Wroclawiem, Krakowem, Katowicami i Gdanskiem (dojazd ok 60-75 min). W pierwszym etapie (gdyby istnialo juz teraz) nowe lotnisko powinno miec przepustowosc roczna 20 mln, potem moznaby je rozbudowywac dokladajac po 10-15 mln co dekade w zaleznosci od potrzeb. Okecie nie ma szans przyjac 32 mln pasazerow, ani 26 mln jak wyliczyl ARUP biorac pod uwagę jaki ruch i jakie samoloty dominuja i beda dominowaly na Okeciu. Przepustowosc pasow na Okeciu to w takiej sytuacji gora 15 mln zakladajac, ze w dalszym ciagu wiekszosc rejsow bedzie wykonywana samolotami 70-130 miejscowymi (a tak sie bedzie dzialo, bo LOT rozbudowujac hub - czyli latajac czesto mniejszym samolotem - nie wymieni swojej floty Embraerow na samoloty 150-180 miejscowe, tylko pewno doda ok 20 takich samolotow oraz kilka kolejnych 787). Stad zapomnij o tzw. obwarzanku Warszawy z Modlinem, Sochaczewem czy Minskiem, jako przyszlymi lotniskami. To nie ma sensu. Warszawa i Lodz powinny miec jedno wspolne, duze lotnisko, gdzie bedzie wezel tranzytowy LOTu i ktore bedzie przyciagalo duzych przewoznikow nie tylko z Europy, ale i z po za niej, bo stanie sie liczacym portem na europejskiej mapie jak np. VIE, ZRH, DUS, MAN, BCN, MXP, LYS, GVA, ARN.
infomodlin 2014-07-11 00:01   
infomodlin - Profil infomodlin
jaszunski@ samorząd fachowo nazywa to dopłatą marketingową :-) nie ma co się denerwować na kolegę o po co wylewa żale że w życiu nic jemu nie wyszło i gada głupoty
jaszunski 2014-07-10 23:58   
jaszunski - Profil jaszunski
A w zasadzie, płacą nie lotniska, tylko samorządy. A co do wydatków na WMI, to jako lowcostowe uzupełnienie Chopina sprawdza się świetnie i jest bardzo potrzebne, co każdy średnio rozgarnięty mieszkaniec Warszawy i okolic rozumie. Jeśli chodzi o działanie na zasadach takich jak Okęcie, to zapewne masz na myśli rządowe dotacje dla LOT-u? Tych pieniędzy Ci nie szkoda? Bo akurat tutaj można wskazać konkretne bajońskie sumy.
jaszunski 2014-07-10 23:53   
jaszunski - Profil jaszunski
gosc_64185 Cwany gapa, powiedz ile wynoszą te legendarne, mityczne dotacje WMI dla Ryanaira? Jak coś wiesz, to proponuję złożyć doniesienie o popełnieniu przestępstwa do prokuratury, bo oficjalnie WMI nic nie dopłaca FR. Ryanair płaci WMI tyle, ile jest zapisane w cenniku, który mógłbyś sam przejrzeć, żeby uniknąć wypisywania głupot. Są lotniska, które płacą za promocję na pokładach samolotów FR, ale akurat WMI do nich nie należy. Zatem czekam, kwota, a jak jej nie znasz, to morda w kubeł.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy