greg0303
2014-08-21 21:01
W niedzielę, 17 sierpnia, leciałem na trasie Frankfurt-Nowy Jork rejsem LH404 obsługiwanym przez B747-8I (D-ABYA). Miałem miejsce na górnym pokładzie i komfort podróży oraz jakość obsługi pokładowej były super. Wnętrze nowego Jumbo Jet jest bardziej komfortowe od wersji -400: wygodniejsze siedzenia (na górnym pokładzie w układzie V i konfiguracji 2-2, rozkładane do pełnej pozycji płaskiej), większe schowki na bagaż i przyjemne oświetlenie z użyciem diod LED. Jest zdecydowanie ciszej w kabinie -8 dzięki silnikom nowej generacji. Siedzenia nie mają funkcji "masaż" jak nowa klasa biznes (siedzenia firmy Recaro) w A380.
gosc_6aa66
2014-07-11 22:57
BA nie lata z MAN do NYC, tylko z LHR i LCY. Maja 8 rotacji LHR-JFK, 3 rotacje LHR-EWR oraz 2 rotacje LCY-JFK (A318, all business class). Do tego 3 rotacje LHR-JFK code share operowane przez AA. W sumie 16 rotacji dziennie miedzy LON a NYC ;)
greg0303
2014-07-09 19:46
Boeing rozmawia obecnie z kilkoma przewoźnikami w Azji i Europie na temat ewentualnych zamówień B747-8I. W przypadku pozytywnego zakończenia tych rozmów producent zapowiedział możliwość zwiększenia produkcji tego modelu (obecnie 1,5 sztuki na miesiąc), dalsze obniżenie masy własnej samolotu oraz zwiększenie zasięgu do 8200 mil (morskich). Emirates Airlines nie są zainteresowane B747-8I, gdyż maszyny A380 i B777 idealnie pasują do obecnych potrzeb przewoźnika z Dubaju. Według nie potwierdzonych wiadomości Boeing rozmawia z Turkish Airlines i British Airways.
No to napisałem, że MUC też. Ale BA lata też pewnie z MAN do NYC.
gosc_deb9a
2014-07-09 13:41
Mietek: ale dochodzą jeszcze połączenia z MUC - drugie tyle.
To lufa lata tylko 2 razy dziennie do JFK z FRA? Wiem, że lata jeszcze na Newark oraz z MUC ale mimo wszystko mało:) BA ma chyba 10 rotacji dziennie.