krzysiekl
2014-07-11 00:52
po drugie sam napisałem, że to ma słaby związek;) ale według mnie jednak dziwnie wygląda. Jeśli już iść w tą stronę to widziałbym jeszcze opcję lecisz bez bagażu - płacisz mniej.
krzysiekl
2014-07-11 00:50
@gosc_930c3
to trochę inaczej -
to nie tylko kwestia ceny tylko sposobu płacenia. Dla wielu podróżnych może być oczywiste że skoro linia 5 gwiazdkowa to bilet kosztuje więcej, ale za to oczekuje czegoś więcej. np. rezerwacji miejsca w cenie biletu. Bo inaczej to tak jakby ktoś kupił tego Maybacha a okazało się, że nie ma klimatyzacji. No tak - nie zamówił dodatkowej opcji - ale był pewien, że tak podstawowa usługa przy tak dużej cenie będzie już w standardzie.
gosc_b42c1
2014-07-10 21:12
Nie bardzo rozumiem. Rok temu Lufa ogłaszała, ze jako Lufa bedzie obsługiwać tylko loty do/z MUC i FRA, a cała resztę przejmuje Germanwings. Teraz ogłaszają to ponownie?...
gosc_930c3
2014-07-10 20:32
@krzysiekl: Odnośnie 5 gwiazdek .... jazda Maybachem też nie jest tania a mimo to Maybach ma więcej gwiazdek niż Skoda. Jedno z drugim ma słaby związek.
krzysiekl
2014-07-10 18:18
może fakt pobierania opłat za rezerwację miejsca nie ma znaczenia w przypadku oceny ilości gwiazdek, ale jednak dziwnie wygląda ta opłata, zwłaszcza, że na lotach europejskich jest wyższa niż w FR;)
greg0303
2014-07-10 18:11
Nadal nie podjęto ostatecznej decyzji w sprawie maszyn A340 Lufthansy. Kilka wariantów jest możliwych: zmiana konfiguracji wnętrza, skierowanie na trasy, którym grozi zamknięcie/ drastyczna redukcja ilości rejsów lub przekazanie operatorom LCC w ramach Lufthansa Group (grupa będzie miała nazwę Wings Group).
greg0303
2014-07-10 18:06
Carsten Spohr, prezes Lufthansy, przedstawił wczoraj plany związane z najbliższą przyszłością Lufthansa Group. Linie Eurowings otrzymają maszyny A320 do obsługi rejsów europejskich, a ich pierwszą bazą poza Niemcami będzie Bazylea w Szwajcarii. Germanwings przejmą wszystkie połączenia Lufthansy, z wyjątkiem tych z/do Frankfurtu i Monachium. Lufthansa będzie nadal tradyjnym przewoźnikiem oferującym wysoki standard obsługi. W sezonie zimowym 2014/15 osiem samolotów zostanie wcofanych z siatki (pięć z połaczeń europejskich i trzy z transkontynentalnych). Eurowings może uruchomić rejsy transkontynentalne (LCC) używając maszyny B767/A330. Zacieśniona współpraca Lufthansy z kolejnymi przewoźnikami, jak Air China, jest bardzo prawdopodobna. Podniesienie rankingu niemieckiego narodowego przewoźnika do statusu 5-gwiazdkowego jest sprawą priorytetową.
wyjscia nie ma, musz sie podlozyc dla jakiejs wiekszej lini, THY jakos potrafila sie rozwinac i inwestowac a my jak zwykle jakies druciarstwo bo ani fachowców ani managerow nie mamy. a oczywiscie z zagranicy to byl im szybko uklady pokonczyl:)
usuniety
2014-07-07 15:12
Potrzebny jest nowy sojusz, np LOT THY, kolejny monopol Lufy, jak przez Atlantyk
optymista
2014-07-07 14:20
Z każdą taką informacją upewniam się w przekonaniu, że dla LOT-u jest coraz ciaśniej w Star Alliance. Może lepsza byłaby formuła jaką przyjął EI - nie jesteśmy w żadnym aliansie, podpisujemy umowy CS ze wszystkimi.