airberlin: Pierwszy A321 z sharkletami

airberlin: Pierwszy A321 z sharkletami Linia airberlin odebrała w Hamburgu pierwszego Airbusa A321 (D-ABCL) wyposażonego w nowe końcówki skrzydeł - sharklety. Nowa maszyna została przebazowana na lotnisko Berlin Tegel skąd wczoraj (2.07) rozpoczęła loty z pasażerami. Najnowszy nabytek przewoźnika napędzany jest dwoma silnikami CFM model 56-5B3/3, a na pokład może zabrać 210 pasażerów w konfiguracji jednej...
03/07/2014 19:06   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_a2c23 2014-07-05 19:15   
gosc_a2c23 - Profil gosc_a2c23
gosc_72bec: nie masz pojęcia ile osób lata z "regionów" do dużych miast... nigdy nie zdarzyło mi się, żeby LH w airberlin na trasach krajowych był niższy niż 90 procent - większość tego ruchu to ruch biznesowy, bilety sprzedawane są za niezłe sumy, a samoloty stumiejscowe takich ilości ludzi nie pomieszczą. Dla przykładu popatrz ile jest lotów dziennie na trasie Kolonia-Berlin
gosc_7eb06 2014-07-04 15:05   
gosc_7eb06 - Profil gosc_7eb06
spotter10: dlugodystansowe linie AirBerlin sa dzis operowane na razie tylko na A-330, a juz chyba od 2015 beda pierwsze 787. Kabiny sa komfortowo wyposazone, lecialem osttanio z nimi do MIA i wszystko w eco jak w LH: dobry, solidny produkt.
spotter10 2014-07-04 13:19   
spotter10 - Profil spotter10
Nie wiem jak AB na lotach długodystansowych, ale na europejskich uważam, że niczym nie dostaje od swojej konkurencji, jaką jest LH. Bardzo lubię tą linię i mają bardzo dobre ceny. Kiedyś gdy latałem z GDN to zawsze najpierw spradzałem LH - obecnie właśnie AB. Jedyny minus (przynajmniej latając z GDN) względem LH to tylko 2 rejsy z GDN i to w godzinach nie do końca najlepszych. Bo obecnie ranny rejs startuje z TXL i ląduje w GDN o 1020 i wraca o 1050, zaś wieczorny ląduje 1825 i wraca 1855. Te godziny niestety nie pozwalają na złapanie najlepszych połączeń. Moim zdaniem AB powinien mieć jeden rejs na nocowanie, który by przylatywał do GDN po 22:00 a wylatywał w godz. 0600-0800, no i dwa rejsy w ciągu dnia - jeden ok. 1200-1300, drugi ok. 1700-1800.
gosc_e5ff0 2014-07-04 08:32   
gosc_e5ff0 - Profil gosc_e5ff0
Byly czasy, ze AB byl w calkiem niezlej kondycji, mam nadzieje, ze te czasy powroca. Air Berlin jak dla mnie calkiem niezla linia, lubie z nimi latac, pozatym nie mozna tak duzego rynku oddac tylko Lufie.
gosc_72bec 2014-07-03 21:02   
gosc_72bec - Profil gosc_72bec
Najpierw to niech AB wyjdzie na zero, bo od wielu lat jest na mega minusie. Aby wyjsc na prosta, AB powinien ostro pociac siatke (tworzac wezel w BER i DUS, rezygnujac z latania za granice z mniejszych i srednich niemieckich lotnisk regionalnych jak np. STR, NUE, LEJ czy HAM), odstawic 1/4 floty i porzadnie sie zrestrukturyzowac. Co do floty powinni utrzymac 12 Q400 (ew. zwiekszajac ich liczbe, aby lepiej zasilac swoje huby z niemieckich regionow i 'bliskiej zagranicy') oraz 50 A319/320/321 dokladajac te zamowione (12 A321 i 2 A320), a zrezygnowac z wszystkich B737-700/800 (posiadanych i zamowionych), a A330-200 zamienic na B787-9. Flota 89 samolotow zlozona z trzech rodzin: 12xQ400/62xA32S/15x787 bylaby optymalnym rozwiazaniem.
gosc_962a2 2014-07-03 20:45   
gosc_962a2 - Profil gosc_962a2
Jak nie ma miejsca w TXL. Jest. Niektorzy faktycznie pisza bzdury majac zero pojecia.
gosc_ed208 2014-07-03 19:28   
gosc_ed208 - Profil gosc_ed208
ciekawy jestem gdzie to zbazują... raczej nie w TXL, bo miejsca nie ma xD
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama