Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_62a8d
2014-07-10 14:38
Pojawil sie na Flight radar dzisiaj i na status lotu na stronie LOT !?
Ktos cos wie na ten temat ?
LO9501
Samolot
Boeing 767-300
Status
Wystartował
Wylot
Warszawa, Lotnisko Chopina w Warszawie [WAW] 10.07.2014 11:29
Przewidywany przylot
Warszawa, Lotnisko Chopina w Warszawie [WAW] 10.07.2014 14:10
gosc_571e3
2014-07-08 20:17
SP-LRF teraz leci jako LOT 003 do Chicago
gosc_8faaa
2014-07-06 06:31
Mam pytanie; czy ktoś może wie, jaki był powód wymiany SP-LRF , na SP-LRB w ramach współpracy z Finnair'em? Jednorazowy, czy docelowy? Lot powrotny w niedzielę z JFK obsłuzył już SP-LRB. Będę wdzięczny za ewentualne podpowiedzi.
gosc_51806
2014-07-06 06:26
samolot ma latać, a nie stać. Co to znaczy bardziej dbać? Przykryć je kołderką i trzymać w ciepłym miejscu?
gosc_29464
2014-07-04 13:03
Powinniśmy bardzo dbać o nasze 787.
gosc_9dcd0
2014-07-04 13:02
Mogliby mieć jeszcze o kilka więcej 787 na dalsze trasy oraz więcej E 190 bliższe! Wówczas może byłaby szansa na rozwój siatki. Chętni pasażerowie pewnie by byli. Dziś np. do Ameryki czy do Azji można polecieć jedynie z Warszawy. Szczerze mówiąc, oprócz Chopina na trasy dalekie pozostają jedynie Katowice czy Rzeszów, ze względu na zbyt krótkie pasy pozostalych polskich lotnisk. Szkoda, że nie powstało wielki lotnisko nieopodal Warszawy zamiast tylu małych na Mazowszu.
gosc_619b1
2014-07-02 20:04
Maja zarabiac kase i kazdy pomysl chyba dobry
gosc_e6ae1
2014-07-02 11:46
gosc_27615: Taka różnica, że u nas szybko te 787 dewastują :(
gosc_89fa7
2014-07-02 08:17
Kiedys im pozyczali na ACMI 762 zima i takim sposobem finair rozkrecil swoje loty do azji, ktore dzis sa konkurecja dla lotu. Wiec moim zdaniem to raczej buduje marke i jakosc finnaira niz lotu
gosc_6ca07
2014-07-02 06:41
Polityka jest taka, ze placacy (Finnair) sam zadecydowal ktora maszyne chce. Nie wazne kto ma racje, wazne kto ma restauracje,
gosc_523d0
2014-07-02 01:50
a czym poparta jest ta logika? w czym F jest lepszy od poprzednich? przyznam ze nie rozumiem...
gosc_34af7
2014-07-02 01:48
Czemu LOT użył nowszej maszyny? Sądzę, że to bez znaczenia dla nich... ten samolot akurat mógł być wolny od rotacji. Może też marketingowo: pokażemy im najlepsze co mamy, to stwierdzą, że lepiej latać nami niż Finem.
gosc_23a5b
2014-07-01 23:46
To zadajmy pytanie w druga strone dlaczego nowy nie lata na siatce (pachnacy nowoscia) a starszy delikatnie leci na ACMI. Jesli core to sa nasi pasazerowie to logika mowi ze tak warto postepowac niz najnowszego wysylac na wet leasing.
gosc_da9ba
2014-07-01 21:55
Moze EuroLot odleci za ocean:
zobacz link
gosc_27615
2014-07-01 20:31
A jaka jest to różnica czy leci pierwszy, trzeci, czy szósty samolot? Rozumiem, ze mozna by o tym mowić gdyby różnica w dostawie pomiędzy pierwszym, a ostatnim egzemplarzem była duża, a nie raptem jeden rok!
gosc_d9c37
2014-07-01 20:12
piotrek737: dzieki za informacje. :) Pamietam, ze jakis czas temu bylo rozwazane przejecie LO przez Eurolot w podobny sposob w jaki Tyrolean Airways "przejelo" Austrian - w ten sposob udalo sie obnizyc pensje pracownikom Austrian i pozbyc niektorych kosztownych zobowiazan, bo nagle wszyscy w Austrian Airlines zostali pracownikami Tyrolean. Obecnie wszystkie loty Austriaka sa wykonywane przez Tyrolean. Podobno wada takiego rozwiazania dla LOTu byl fakt, ze Eurolot "operated by LOT" nie moglby latac do USA z powodu braku zezwolen.
piotrek737
2014-07-01 20:01
gosc_34642: Jak nie, jak tak ;) W czerwcu US DoT wydał pozwolenie dla Eurolotu na takie rejsy. Eurolot wystąpił o takowe pozwolenie jak było rozważane wypożyczenie przez nich szóstego B787 LOT-u ;)
gosc_34642
2014-07-01 19:54
ELO nie ma pozwolenia na rejsy do USA, wiec nie ma mozliwosci zeby wprowadzic rejsy ELO "operowane przez LO" za ocean - stosowna umowa na takie rejsy zostala zawarta z LO a nie z Eurolotem.
gosc_7fc98
2014-07-01 18:36
Dlaczego LOT na ACMI puszcza najnowszego LRF a nie najstarszego LRA albo kolejnych. Nie jasna jest dla mnie ta polityka.
Moze i by mógł latać dla ELO, ale nie ma potrzeby drażnić KE szczególnie nie mając pewności czy takie połączenia byłyby zyskowne.