Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mozna to okreslic jednym slowem, nareszcie!!!! i szkoda/moim zdaniem, ze to nie dotyczy LOT-u/...
marqoos_pl
2014-06-27 21:36
Etihad systematycznie i wytrwale buduje swój własny alians... Na własność, hehe. Bardzo dobra decyzja dla pasażerów i dla włoskiego przewoźnika, bo w końcu będzie mógł wrócić do grona "porządnych" linii lotniczych. Etihad mimo swojego młodego rodowodu jest lubianą i bardzo popularną linią na trasach, gdzie się pojawił. Również rozwija się bardzo dynamicznie, a co za tym idzie jego partnerzy również. Sprawdzone metody i modele obsługi, zakupów, serwisu mogą być szybko zastosowane w innych przejętych liniach, co od razu gwarantuje bezproblemowe tranformacje. Tak się stało z Air Seychelles, tak się dzieje z air berlin, Virgin Australia i oczywiście Air Serbia. Kolejnym "dużym kąskiem" do zreformowania jest indyjski Jet Airways oraz właśnie Alitalia. Bardzo dobra wiadomość dla rynku lotnicznego.
Co i jak chcą osiągnąć w tym kontekście nie ma znaczenia, jeśli bilans ekonomiczny ma dla nich drugorzędne znaczenie. Może poprostu chcą mieć.
Przepraszam że tak pisze ale teraz to mają trzy linie europejskie, w tym dwóch bankrutów i jedną podrzedna linie na uboczu europy, sami sa mała linia patrząc globalnie, oraz maja udziały w kilku niezbyt rentownych liniach w różnych częściach swiata. Co i jak chcą osiągnąć jest dla mnie zagadka
gosc_6c127
2014-06-26 16:46
katowiczan: LOT zostal dla Turkish. O tym, ze cos sie dzieje miedzy LO a TK swiadczy zwiekszenie liczby rejsow miedzy WAW a IST oraz code share beyond, o jakim tu chyba wczoraj pisano. To musi byc zagrywka do czegos wiekszego, tylko pewno LO i TK siedza cicho, aby nie draznic KE, ze uratowany LO trafi w rece kolejnego przewoznika z poza UE, ktorego tak bardzo nie lubi Lufthansa.
greg0303
2014-06-26 16:00
Finałowe zatwierdzenie tej transakcji może jeszcze potrwać parę miesięcy. Jest jeszcze kilka problemów do rozwiązania, jak na przykład redukcja długu w zamian za otrzymanie udziałów w linii przez banki. Cześć pilotów Alitalii może zacząć latać dla Etihad Airways. Niektóre połączenia włoskiego przewoźnika do Azji zostaną zlikwidowane, a ilość rejsów do Abu Zabi zwiększona. Mediolan może odzyskać status portu przesiadkowego i otrzymać dodatkowe połączenia.
usuniety
2014-06-26 14:30
@gosc_e0f24: przestań przejmować się obcą linią lotniczą. Mają pieniądze to kupują. Proste. Niech Polacy się o LOT martwią.
usuniety
2014-06-26 14:28
"No to teraz czekamy tylko na wykupienie LOT-u przez Ryanaira." Nie ma takiej opcji według mnie. Zakup 180 B737-800 troszkę szarpnie ich kieszeń firmową.
No to teraz wiadomo dlaczego zamowili 62 A350, 10 A380, 25 B777-X, 70 B787 podczas gdy obecan flota ma ok 70 samolotow.
gosc_3a036
2014-06-26 14:10
Czy to znaczy ze Alitalia wyladuje w OneWorld?
gosc_e0f24
2014-06-26 13:52
Czy do konca wiedza w co sie pakuja?Widac ,ze Etihadowi zalezy bardziej na tym by byc w Europie niz ratowac Alitalie.Wloski rynek jest trudny obecnie z racji kryzysu.Choc oczywiscie lata wciaz duzo ludziw porownaniu z Polska.
gosc_ee9c4
2014-06-26 13:50
No to teraz czekamy tylko na wykupienie LOT-u przez Ryanaira.
Coś czuję, że się Etihad przejedzie na tej "inwestycji".
katowiczan
2014-06-26 12:04
No to kto został, żeby kupić LO?