Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_897c6
2014-06-18 08:11
Uwzględniając remont pasa - proporcjonalnie byłoby 19407 pasażerów (626 osób dziennie). Tak licząc spadek rok do roku to 41,6%. Wygląda lepiej jednak...
Jak wisi na Wizzaierze i Ryanairze. My ich dotujemy pod stołem, żeby w ogóle był jakiś ruch lotniczy
Może trochę zmian być i UE może zarządać zwrotu... cytaty: Marek Belka: Wiesz, tu jest inna gra. Na przykład moje lotnisko im. Reymonta w Łodzi, malutkie lotnisko, ch
wie komu potrzebne, ale jest. Jednak nie tak niepotrzebne jak lotnisko w Gdyni, które wisiało na tym OLT
gosc_da2a4
2014-06-12 23:35
W prywatnej firmie liczy się nie statystyka tylko wynik. Widać właściciele doceniają to , że pomimo pogorszenia statystyk mogą dopłacać do utrzymania płynności mniej niż za poprzedników a więc oceniają efektywność zarządzania a nie PR. Może też wiedzą coś czego postronni obserwatorzy nie są w stanie ogarnąć. Ciekawe czy ktoś z komentujących ma jakiekolwiek pojęcie jak wyglądają rozmowy z przewoźnikami i jak wygląda zestaw danych niezbędnych do wzbudzenia przynajmniej elementarnego zainteresowania linii lotniczej jakimkolwiek lotniskiem? Z wielu bzdur jakie tu wyczytuję widzę, że niewielu :)
gosc_0eb4a
2014-06-12 23:00
@kawupe hmmmm ciekawe, bardzo ciekawe rozumiem, że SG też wg Ciebie podlega pod zarząd lotniska.
A co jeśli Ci powiem ,że LCJ sprawdził dokąd latają łodzianie, sprawdził inne lotniska pod kątem łodzian, zapytał łodzian podczas głosowania, ankiety w autobusach, na lotniskach. Zbadał rynek, podał dane liniom lotniczym. Rozumiem, że wg Ciebie to recepta na sukces... Może u Ciebie w firmie ale nie na lotnisku. To nie jest fabryka jogurtów, gdzie wystarczy zrobić promocję i obniżyć ceny żeby zaczęło się sprzedawać. To nie jest wolny rynek gdzie po prostu jest podaż/popyt poczytaj, zainteresuj się a potem wygłaszaj swoje mądre opinie.
gosc_6e3a9
2014-06-12 21:47
@kawupe- w pełni się z Tobą zagadzam, czas zarządu już minał. Temu konającemu pacjentowi potrzeba lekarza i pilnego przeszczepu niesprawnego organu jakim jest zarzad. Powiedzmy to otwarcie kolesiostwo, nieudolne decyzje i brak profesjonalizmu.
W prywatnej firmie za takie wyniki cały "zarząd" wylądowałby na bruku.. opinia o nich spowodowałaby, że nie znaleźliby pracy w żadnej szanującej się firmie, spółce itp. To że miasto trzyma tą beznadziejną, marną w swych działań na rzecz połączeń ale za to zabierają pieniądze ze stadionu żeby je utopić pewnie też zdefraudować w budżecie i dofinansowaniach dla lotniska. Czemu jako mieszkaniec Łodzi muszę jeździć na Okęcie ?? Czemu władze nie widzą potencjału?? Czemu takie barany zarządzają naszym lotniskiem. Moje posty, wcale nie obraźliwe, a prawdziwe w swej treści zostały usunięte z profilu FB łódzkiego lotniska. Dlaczego? Bo są niewygodne. Tych ludzi należy rozliczyć z tego co zrobili... dlaczego? pytam, dlaczego? miasto nie potrafi lub nie chce widzieć tego problemu?? Pomijam najgorszego gospodarza w historii miasta P Zdanowską bo z takim umysłem i podejściem do problemów łodzian nie zrobi nic, to było wiadomo.. ale gdzie są radni?? Gdzie są Ci na których miasto oddało swoje głosy w wierze, że oprócz napełniania kieszeni, zrobią coś dla innych.. Na marginesie dodam, że lecąc z Łodzi, tak z Łodzi (czasem coś stąd odlatuje) na wakacje, jedynym tego dnia samolotem, czarterem Syphax Airways, zostałem przesłuchany i prawie rozebrany do naga - jak jakiś przestępca, przemytnik, terrorysta... i to nie podczas kontroli bezpieczeństwa, a przez "Pana" SG podczas przejścia do Non Schengen.. nie wiem czego szukali, nie podobało im się zdjęcie w paszporcie bo "pan się zmienił"... za dużo czasu k*rwa mają... i zero: przepraszam itp... Zawsze dopingowałem LCJ, marzyłem, że będzie rozwój, ale z takim podejściem nigdy to lotnisko nie będzie portem lotniczym, skąd będzie można odlecieć w Świat... przykre to ale prawdziwe. Prawdziwy gospodarz lotniska, sprawdziłby dokąd latają łodzianie, sprawdził inne lotniska pod kątem łodzian, zapytał łodzian podczas głosowania, ankiety w autobusach, na lotniskach.. tak łatwo można zbadać rynek, podać dane liniom lotniczym i zacząć działać... ale widać to zbyt proste dla tak prostych ludzi jak "zarząd LCJ"...
gosc_6fc0b
2014-06-12 18:45
JA to bym wolał by wiadomością roku był nowy przewoźnik i nowe kierunki :)
Co miesiąc wydaje się, że w LCJ już nie może być gorzej, a jednak...
gosc_d0c6e
2014-06-12 13:42
Śrenie wypełnienie samolotów to 83%. Tak więc jakby było więcej lotów to i paxów byłoby więcej.
Totalna tragedia, Włosi powiedzieliby Caporetto ! Zarząd portu przekroczył już chyba wszelkie granice nieudolności. Nie wiem na co czekają władze miasta i nie wstrzymują zarządowi portu wypłat pensji. Łódź to jedyne pólmilionowe miasto w EC z tak żenującą komunikacją lotniczą. Wielki wstyd i kompromitacja nie tylko dla lotniska ale i dla całego miasta, które kiedyś miało ambicje by być metropolią.
gosc_cc760
2014-06-12 10:46
@jaszunski - to nie są żadni LUZomaniacy, tylko zwykli frustraci czerpiący satysfakcję z krytykowania wszystkiego dookoła siebie. A tacy są wszędzie, nie tylko w Lublinie.
gosc_212f5
2014-06-12 10:33
Lublinek zbliża się niebezpiecznie do kreatywności Babimostu, bo z Goleniowem, Szwederowem czy Świdnikiem chyba nie da rady ... no może w przyszłości Szymany i Sadków uda się doścignąć ewentualnie ?
gosc_0e7e7
2014-06-12 10:24
Proszę nie tłumaczyć 60% spadku zamknięciem pasa na 1/3 miesiąca. 1/3 miesiąca to ok 33%. Więc spadek spowodowany zamknięciem pasa powinien wynieść mniej więcej tyle. A lotnisko ma spadki od początku roku. Ktoś pamięta, kiedy był wzrost?
gosc_beb1d
2014-06-12 10:21
jaszunski: fanem LCJ rzeczywiście nie jesteś, za to zagorzałym przeciwnikiem LUZ na pewno. Prowokujące wpisy są wpisami miłośników WMI ;)
gosc_76339
2014-06-12 10:20
a z czego tu się cieszyć, że komuś się noga podwinęła i ma spadki ??? jestem z Lublina i trzymam kciuki jak za Lublin tak jak i za Łódź
gosc_a35bc
2014-06-12 09:00
@jaszunski obca czy nie, ale jest tutaj trochę trolli, których jedynym zajęciem jest robienie szumu i nie ma co ich przypisywać do konkretnych miast. LUZ to dalej dosyć chwytliwy temat, zaraz pewnie RDO pod tym względem go przebije. Radze po prostu nie zwracać uwagi. Co do tematu, to LCJ bez remontu obsłużyłoby około 20 tyś pax i spadek byłby w granicach 35-40%. michal5 czarterów w LCJ będzie pewnie 4x tyle co w LUZ. W ogóle czartery to trudny rynek i tutaj co roku pewnie będzie lepiej (ale ostrego raczej skoku nie będzie). Przykład WMI najlepiej pokazał jak trudny.
gosc_67017
2014-06-12 08:58
Powoli mam LUZ-alergie. Tfu!