Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303
2014-06-17 15:27
LOT-owski E170 z reklamą batoników Grześki:
zobacz link
gosc_6aaa3
2014-06-14 13:47
miroso: szkoda, ze nie odnosisz sie do faktów, tylko szukasz argumentów zastępczych na sile chcąc odwrócić uwagę od sedna sprawy.
usuniety
2014-06-14 12:23
gosc_0a52d: a Pan/Pani, to chyba taki typowy Warszawiak/Warszawianka, co poza stolycą to prowincja...
gosc_b2ff2
2014-06-14 11:20
No niestety nikt z Państwa nie rozumie tego pomysłu! To nie ma być coś nowego, ale UZUPEŁNIENIE obecnie istniejącej oferty. Większość linii tradycyjnych posiada tego typu ofertę skierowana do swoich pasażerów. A czy nazwie sie to LOT Travel czy tez Singapore Stopover to juz naprawdę nie ma różnicy. Wystarczy tylko pomyśleć trochę bardziej poza czubek swojego lotniska :)
gosc_6baf7
2014-06-12 17:10
Tu o Lot Travel, a wy znów o hubie w Warszawie... Co do nowego pomysłu Lotu, nie wróżę sukcesu, wróżę porażkę na całej linii
gosc_0a52d
2014-06-12 11:46
marcowy: bzdura. Podlicz sobie. Może robią trochę więcej, ale różnica jest mała. Warszawa plus Modlin - ok. 11 milionów, regiony w sumie trochę ponad 12 milionów. Biorąc pod uwagę, że pi razy drzwi dziesięc lotnisk robi w sumie taki ruch jak półtora lotniska w Warszawie, to nie bardzo jest co porównywać, choć mozna zrozumieć, że prowincję boli, gdy jej się wykazuje, że faktycznie jest prowincją....
gosc_c0e98: bzdura: regiony robią więcej niż Wawa, i to sporo
gosc_1dc3f
2014-06-12 09:38
Jednak lepiej poprzeglądać oferty innych biur i linii lotniczych,LOT wali takie ceny że spokojnie za cenę Toronto można skoczyć na tydzień do Singapuru. Odradzam jakiekolwiek biznesy z LOT em, bardzo wysokie ceny za marny serwis
gosc_7188e
2014-06-11 21:21
Oferta szyta na miarę - kolejny sposób na wyciąganie kasy za piękne słowa, za którymi kryje się wielkie nic. I dziwi mnie, że stale znajdują się frajerzy, którzy dają się na to nabrać. Ilekroć słyszę hasło " Nasz konsultant dedykowany dla twoich potrzeb ..." to sprawdzam, czy mój portfel jest cały i na swoim miejscu.
gosc_9af1b
2014-06-11 21:03
ale wszystko są loty w klasie ekonomicznej, taki Nowy Jork w klasie premium też? ekonomiczna hotele 5 gwiazdkowe, ja kiedyś zrobiłem odwrotnie: klasa biznes a potem usługa szoferska do taniego hostelu ;)
gosc_8340d
2014-06-11 19:09
Smoczku, LH to globalna linia, wiec zawiezie Cie w prawie kazde miejsce na ziemi. LOcik jest dalej mikrusem, ktorego teraz z uwagi na to jakie bledy popelnili rzadzacy nimi ludzie z OV, JP. Jesli KE pozwoli LOTowi przetrwac, to tez bedziesz mial wiecej mozliwosci latania via WAW. A co do 6h to nie zartuj, bo poprawiono obecnie skomunikowanie rejsow.
gosc_700d0
2014-06-11 19:05
Tylko, ze warto zauwazyc, ze porty regionalne w Niemczech takie jak choc DUS czy TXL generuja ruch w granicach 20 milionow, HAM 13 mln, CGN i STR po ok. 9 mln, wiec LH warto bylo stworzyc Germanwings i latac z tych miast. Ruch lotniczy z polskich regionow w sumie to niecale 10 mln, wiec tez nie oczekujmy, ze nagle z Regionow bedziemy miec tyle polaczen, ile z niemieckich odpowiednikow. Niemcy maja tez lige maruderow. Warto przeanalizawac tabelke, ktora zalaczam.
zobacz link
Statsy za 2013
zobacz link
@gosc_ee3f3: masz całkowitą rację! Lot to WLL nie dlatego że lata przez hub (to jest normalne), tylko dlatego że nie potrafi zaoferować konkurencyjnej i ciekawej oferty z lotnisk INNYCH niż huby (chciałbyś koczować 6h w Wawie, płacąc za połączenie z przesiadką 2x więcej niż złączenie połączenia z dwóch różnych biletów?). Dlatego w KRK przegrywa wojnę o pax biznesowych z LH a pax ekonomicznych z FR.
gosc_c0e98
2014-06-11 18:55
gosc_ee3f3: masz racje, ale Lufa dała wzmian swoją wyrodna córkę, Germanwings, a co da Lot? Eurolot, na ktory nie ma większego wpływu i ktory co chwila zmienia siatkę połączeń i rozkłady? Inna sprawa to kompleksy kolegów z prowincji, ktorzy nie potrafią zrozumieć, ze wszystkie porty regionalne do kupy wzięte generują mniejszy ruch niż sama Warszawa.
gosc_2ee57
2014-06-11 18:32
gosc_ee3f3 : co do LH to piszesz nieprawde. Oprocz wspomnianych hubow lata ona jeszcze intensywnie do innych portow. Powiem tylko Berlin, Hamburg czy Düsseldorf. I jeszcze kilku innych mniejszych lotnisk.
gosc_ee3f3
2014-06-11 18:12
Bananku & Smoku: zauwazcie, ze LH podobnie zrezygnowala z fruwania z niemieckich lotnisk regionalnych na trasach innych niz FRA i MUC). Czy LH to Waszym zdaniem Frankfurcko-Monachijskie Linie Lotnicze, a BA to Londynskie Linie Lotnicze, AF to Parysko-Ljonskie Linie Lotnicze,a IB to Madryckie Linie Lotnicze? Wszyscy koncentruja sie w hubach.
Nie każdy lubi lecieć za granice z teczka pełną numerów rejestracji, mapek z dojazdami i rozkladami autobusow, adresami hosteli, jednocześnie nie odpowiada mu prowadzenie za rączkę przez pilota wycieczki. Powodzenia. Ja zostane jednak przy spontanicznych wyjazdach na wariata:)
gosc_c52a0
2014-06-11 16:40
Sprzedawca David Garcia na dwoch stolkach: CCO LOTu i prezesa LOT Travel. Czy to wiaze sie rowniez z dwoma prezesowskimi pensyjkami?