Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_9ecc3
2014-06-17 00:00
Niech już lepiej LOT wstrzyma się z wszystkimi swoimi nowymi pomysłami do wyborów, to już przecież tylko ok. roku.
gosc_c52ef
2014-06-13 00:08
gosc_b7219: No to też, ale ja mówiłem ogólnie o tym, że z czasem się pojawią duże, a poza tym nowy pas ma być gotowy (z tego co pamiętam) we wrześniu 2015, a do tego czasu grubas się prawie na pewno nie pojawi (bo jak wiadomo: następny sezon zimowy, to 2015/16).
gosc_ce746
2014-06-12 23:32
A ja sobie myślę, że im mniej nowych pomysłów tez zarząd LOTU będzie miał tym lepiej dla firmy. Przecież wybory już za rok, niech oni proszę lepiej wytrzymają te kilkanaście miesięcy bez generowania nowych strat.
gosc_b7219
2014-06-12 19:09
gosc_89da3 wszystko się zgadza ale żeby grubasy mogły startować z pełnym obciążeniem to potrzebny jest odpowiedniej długości pas startowy.
gosc_89da3
2014-06-12 18:24
Ludzie, cierpliwości. Z KTW dopiero wystartuje Dominikana, czy Gambia. Podobnie z WAW dopiero od niedawna (po dłuższej przerwie) latają grubasy dalekie czartery. Więc w Katowicach też się to pewnie z czasem pojawi, jak będzie wielu chętnych.
gosc_c3e75
2014-06-12 16:06
Nowy pas w KTW nic tam nie zmieni.
gosc_17c3f: Myślę, że akurat pas to nie jest główna przyczyna braku lotów czarterowych samolotami szerokokadłubowymi z KTW. B767 cargo jakoś z KTW startował:)
gosc_17c3f
2014-06-12 15:37
gosc_b30e4 za rok w KTW będzie już w użyciu operacyjnym nowy pas startowy(3200m) i wtedy będzie możliwość bezpośredniego lotu bez międzylądowania technicznego do takich miejsc jak Dominikana ,
Gambia, Kenia samolotem typu B787 i innymi .
gosc_b30e4
2014-06-12 15:15
A z KTW do Gambi i na Dominikane... B737-800!!!! Tragedia!
gosc_de2f4
2014-06-12 11:45
gosc_e2be4: A myślisz, że dlaczego ta pożyczka jest cały czas odkładana? (Nawet następny termin nie jest pewny). Poza tym LOT Travel chyba jest oddzielną spółką.
gosc_e2be4
2014-06-11 22:38
Ale on te skrzydła rozwija już od sześciu lat z wynikiem dosyć groteskowym. Ile jeszcze czasu potrzebuje według Ciebie? W tym roku zaplanował kolejną "pożyczkę" od podatników, a nowe "biuro podróży" ma też przynieść stratę w pierwszym roku. Więc znowu czerwone cyfry na koniec tego roku. Ile jeszcze lat potrzeba ?
sauvi@ , dokladnie! nie liczac juz kolejnych odpraw etc!!!!czyli kolejnych kosztow! dajmy mu spokojnie rozwinac skrzydla , na tzw krytyke zawsze znajdzie sie odpowiednia pora!!!
gosc_a1d52
2014-06-11 19:39
gosc_31555: chyba musisz się jeszcze wiele nauczyć z interpretacji wyników finansowych, jeżeli uznajesz te ostatnie za dobre. Nie zastanowiłeś się dlaczego przy dodatnim (podobno) wyniku za poprzedni rok, we wrześniu będzie znowu potrzebna kasa na dofinansowanie? A może dlatego, że LOT nadal traci gigantyczne sumy tak jak tracił poprzednio, a wynik 2013 zmanipulowano jakąś jednorazową wyprzedażą tego, co Zarząd dostał od poprzedników? Gdyby było inaczej, to Prezes dziś mówiłby o rozpoczęciu spłaty poprzedniej pożyczki, a nie o zaciąganiu kolejnej.
gosc_87c6f
2014-06-11 19:33
A kto niby doprowadził do sytuacji że nie można otwierać nowych połączeń? Podobno to byli Kaczor Donald i Myszka Miki.
gosc_31555
2014-06-11 18:27
@gosc_11924: Nie ośmieszaj się. Najpierw zorientuj się w sytuacji LOTu. Chartery to awaryjne wyjście tymczasowe w czasie kiedy nie można otwierać nowych połączeń. Moim zdaniem bardzo dobre rozwiązanie, co zresztą widać po wynikach finansowych. Oby tak dalej. Październik 2015 jest coraz bliżej.
gosc_11924
2014-06-11 17:57
Wykorzystywanie takiego nowoczesnego samolotu na chartery dowodzi, że LOT nie ma zupełnie żadnego pomysłu na swój rozwój.
gosc_4d759
2014-06-11 13:55
Nie można wykorzystać M&M.
gosc_75df1
2014-06-11 08:48
@first: A czy można na tych lotach wykorzystać mile z M&M na bilet nagrodę? Czy może się orientujesz?
gosc_6e331
2014-06-11 07:54
LOT zarabiał regularnie na działalności operacyjnej aż do 2007. Potem już tylko starty. M. geniuszem rzeczywiście nie jest, ale koszty jednak mnoży. Przynajmniej te związane z jego pensją. Bo innym rzeczywiście obciął.
gosc_202a1
2014-06-11 00:56
gosc_6a833- a kiedy to lot zarabiał na działalności operacyjnej? Lot był pompowany ze środków Skarbu państwa, a potem wyprzedawał swój majątek (też nie wypracowany, tylko otrzymany). Przestań pleść farmazony. Mikosz geniuszem nie jest, ale kosztów nie mnoży i to już plus.