Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_0eaaf
2014-06-06 13:07
W zimie z Katowic będą czartery na Dominikanę i do Gambii. Jest info na stronie lotniska.
gosc_4c782
2014-06-04 10:53
Jak na port bez ILS, a właściwie z wyłączonym ILS, nieźle sobie radzą.
gosc_c8103
2014-06-04 07:47
arahja: W Warszawie można byłoby postawić jeszcze co najmniej dwa porty - na wschodzie i na zachodzie miasta, w Katowicach jeszcze jeden na południowym zachodzie, w Krakowie jeden na wschodzie. Wszystkie pięć z różnymi modelami biznesowymi i wszystkie byłyby dochodowe. Tylko po co? KTW i KRK to co innego niż WAW i WMI. Pierwsze dwa są daleko od siebie i obsługują oddzielne aglomeracje i przede wszystkim nie trzeba było wydawać pieniędzy na ich budowę. W Warszawie rozbito jeden port na dwa zupełnie bez sensu. Jeden duży byłby bardziej dochodowy niż dwa małe razem wzięte.
Jak napisał gość oba porty dobrze się uzupełniają, oba są dochodowe i maja odmienne modele biznesowe wiec nie ma sensu ich sobie przeciwstawiac. Tak samo jest z Warszawa i Modlinem
Jak w krk skończą rozbudowe płyt postojowych i terminala to wezmą się za pas startowy. Jak nie budowę nowego to przynajmniej modernizację starego wiec wcale im się nie będzie chciało walczyć z ktw o czartery lub cargo. No chyba ze będą mieli problem z wwykupem obligacji z których teraz finansuja inwestycje
gosc_3f7ee
2014-06-03 20:17
gosc_9e516 Dokładnie nic dodac nic ująć
gosc_8fcc7
2014-06-03 19:43
Do sierpnia w KTW nieczynny jest dotychczasowy ILS:
zobacz link
gosc_9e516
2014-06-03 18:37
KRK i KTW świetnie się uzupełniają. KRK jako międzynarodowe lotnisko z racji ruchu turystycznego i biznesowego, a KTW jako port lotów czarterowych i cargo z racji liczby ludności i przemysłu. Nie ma żadnego powodu by nie miało tak być dalej. Sztuczne kreowanie rywalizacji nie ma żadnego sensu.
gosc_3ad84
2014-06-03 15:29
Pas to nie wzystko. Tez mam obawy czy po rozbudowie krk nie odbierze nam jakiejs czesci czarterow
gosc_85809
2014-06-03 15:08
Straszne... W Katowicach nie bedzie zmian, dopóki nie zmieni się tam zarząd i osoby odpowiedzialne za rozwój siatki!
gosc_3d5c5
2014-06-03 15:00
gosc_86d77
W KTW jak skończą się budowy (pas startowy 3200m oraz nowy terminal C ) to wątpię aby czartery się przeniosły do KRK ;)
gosc_5c7af
2014-06-03 14:13
Gosciu poniżej, bzdury wypisujesz. Czartery zostaną w Katowicach, a cargo w tym roku będzie w KTW ponad 20 tys ton.
gosc_86d77
2014-06-03 14:03
Czartery są sezonowe , natomiast cargo nie jest na tyle silne aby utrzymać koszty. Mówienie o silnym cargo z wynikiem 10000 ton jest nieporozumieniem. Wzajemne uzupełnianie się rodzaju przewozów stanowi o sile lotniska. Po skończeniu rozbudowy KRK przynajmniej 30% czarterów przeniesie się do KRK. KTW będą satelitą KRK i to najpóżniej od 2016 roku.
gosc_9db33
2014-06-03 13:08
Tyle ze Katowice są bardzo silne w czarterach i cargo, a WMi obsługuje tylko Ryana i to prawie za darmo.
infomodlin
2014-06-03 12:58
wczoraj podałem o wynikach WMI
153323 pax. a dzis KTW 153343 pax
w ruchu regularnym.
W czerwcu WMI 158tys.pax a KTW ogłosi 160tys.pax zobaczycie ze tak bedzie.
Boli ich ze KRK, GDN, WMI sie rozwijają i to ze WRO poprawia tak samo wyniki.
A KTW godni tyły.
Zapraszam hejterów do rozmowy.
Dzis powinienem mieć statystyki W6 na WAW
gosc_5053a
2014-06-03 12:53
Byłby lekki wzrost, gdyby nie przekierowania z powodu złej pogody. Ale to dobry prognostyk na następne miesiące.
gosc_6e42f
2014-06-03 12:11
KTW mistrzem Polski w najbardziej stabilnych statystykach ;)
gosc_c5488
2014-06-03 10:56
jak to wyglada po 5 miesiacach r/r?