Dzięki UE ruch rośnie 4 razy szybciej

Dzięki UE ruch rośnie 4 razy szybciej Od przystąpienia Polski do Unii Europejskiej w 2004 r. ruch lotniczy rósł czterokrotnie szybciej niż w dekadzie poprzedzającej to wydarzenie. Liberalizacja rynku doprowadziła do wzrostu liczby pasażerów o 18 mln rocznie i dwukrotnego zwiększenia średniej liczby pasażerów na operację lotniczą. Urząd Lotnictwa Cywilnego opublikował prezentację podsumowującą 10 lat...
25/05/2014 20:37   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_ed01a 2014-05-26 17:07   
gosc_ed01a - Profil gosc_ed01a
Burza jest
gosc_533f2 2014-05-26 16:35   
gosc_533f2 - Profil gosc_533f2
gosc_8d094Burza nad Warszawą.
gosc_3767f 2014-05-26 16:06   
gosc_3767f - Profil gosc_3767f
Rośnie - ale chyba dziadostwo, siatki połączeń w porównaniu z zachodem to LIPA * 4
gosc_8d094 2014-05-26 16:00   
gosc_8d094 - Profil gosc_8d094
CO SIĘ DZIEJE NAD WARSZAWĄ SAMOLOTY 'WARUJĄ JAK WSKAZUJE FLIGHTRADAR ?
usuniety 2014-05-26 10:37   
usuniety - Profil usuniety
poglady roberta7 to jakas rzeczywistosc w krzywym zwierciadle, skoro twierdzi z przekonaniem ze dzieki Wizzairowi lotnisko w Dubaju osiagnelo 60 mln pax. Chyba w innym swiecie zyje
gosc_af3eb 2014-05-26 09:38   
gosc_af3eb - Profil gosc_af3eb
Tego nie można powiedzieć o LCJ tu cztery razy mniej !
gosc_4ab21 2014-05-26 07:16   
gosc_4ab21 - Profil gosc_4ab21
robert7: widac, ze jestes jakims fanatycznym eurofobem i chyba najlepiej byloby jakbys sie wyprowadzil na Bialorus. Oczywiscie, ze dzieki UE jest wiekszy ruch, spadly ceny biletow i latanie stalo sie dostepniejsze dla wiekszosci. Slepy i gluchy jestes?
andrzejtoulon 2014-05-26 03:22   
andrzejtoulon - Profil andrzejtoulon
I ceny biletow spadly. Pamietam ze w poznych latach dziewiecdziesiatych za bilet z Nicei do Wroclawia via WAW placilem 2500 frankow francuski czyli okolo 400 euro.
gosc_256fa 2014-05-26 01:33   
gosc_256fa - Profil gosc_256fa
W6 i FR latają do azjatyckich portów? Ciekawe... Ciekawe tez czym byłby FR gdyby to Unia nie doprowadziła do utworzenia Schengen, nie wprowadziła wolnego nieba w Europie.... Moze robert7 najpierw trochę poczytaj historii, a potem wypisuj głupoty. Gdyby nie UE FR byłaby jakaś mikrolinia, która ledwo by sie utrzymywała. A Lot bez problemu przynosiły zyski, jak robił to przez kilkadziesiąt lat w swojej historii, przynosząc nie tylko zyski, ale w pewnym okresie bardzo cenne dewizy. I jakos siatkę połączeń miał większa niż obecnie.
robert7 2014-05-26 01:25   
robert7 - Profil robert7
Wg euromaniaków to bez UE nawet wschód słońca by nie nastąpił... otrzeźwiejcie! Bez FR i W6 nic by nie przyrosło, bo taki LOT i tak zawsze będzie deficytowy, więc nie byłoby jak latać. A tak to W6 lata np. do Dubaju i tam w 5 lat podwoili liczbę pasażerów do poziomu 66m. Spójrzcie też na inne azjatyckie lotniska.
aguirre 2014-05-26 00:06   
aguirre - Profil aguirre
A gdzie by niby te FR i W6 latały, gdyby nie było UE i Wspólnego obszaru Lotniczego? I za jakie pieniądze powstały lub zostałyby wyremontowane lotniska regionalne w Polsce i nie tylko, na które one latają? Ech, szkoda gadać. A jak szybko rośnie ruch lotniczy na Białorusi?
gosc_b6a21 2014-05-26 00:03   
gosc_b6a21 - Profil gosc_b6a21
robert7: jeśli chodzi o Chorwację, to nienajlepszy przykład. Ten kraj już od paru lat miał z UE umowę o uproszczonym ruchu granicznym. Zauważ, że żeby wjechać do tego kraju, jezcze zanim wszedł do UE, wystarczył dowód osobisty zamiast paszportu.
gm717 2014-05-25 23:49   
gm717 - Profil gm717
robert7 - zobacz jak rośnie ruch TURYSTYCZNY w tym kraju. Gdyby nie UE masa Polaków nadal klepałaby biedę w kraju, bo wyjazd do UK czy Irlandii był o wiele trudniejszy=zdecydowanie mniej osób latało=było mniej połączeń. A Ryanair czy Wizzair nie wożą biznesu, tylko ludzi latających do pracy/na wakacje - tak dla przypomnienia robercie.
arahja 2014-05-25 23:43   
arahja - Profil arahja
@robert7 czyli potwierdzasz to co napisałem:)
domos 2014-05-25 23:41   
domos - Profil domos
robert7: Chorwacja, pomijając nawet kwestie turystyki, od 2006 r. jest członkiem Europejskiego Wspólnego Obszaru Lotniczego (projektu UE), co oznacza de facto tak samo otwarte niebo jak między krajami UE. Więc co najmniej 8 z podanych przez ciebie 10 lat jest też kwestią unijnej liberalizacji. Sprawdzaj fakty przed dyskusją.
robert7 2014-05-25 23:15   
robert7 - Profil robert7
Widzę, że eurofanatycy dziś rozgrzani... ;) Jeden przykład, Chorwacja, nie należy do Schengen, w UE mniej niż rok. A jednak pasażerów np. w Dubrowniku jest >2x więcej niż 10 lat wcześniej.
arahja 2014-05-25 22:54   
arahja - Profil arahja
@robert7 wmawiaj sobie że bez wejścia do UE ruch byłby taki sam...
arahja 2014-05-25 22:53   
arahja - Profil arahja
Otwarte niebo a możliwość prowadzenia działalności gospodarczej na obszarze całej Unii to jedno. wejście do Unii i otwarte rynki pracy czyli jest po co latać to drugie. wejście do strefy Schengen i swobodne przekraczanie granicy to trzecie. rozwój lotnisk i bezpieczniejsze operacje lotnicze dzięki pieniądzom unijnym to czwarte. wzrost ruchu turystycznego po wejściu do Unii to piąte. Gdyby nie wejście do Unii Węgier to Wizz nigdy nie mógłby się tak szybko rozwijać. Gdyby nie wejście do Unii NIEMOŻLIWY byłby tak szybki rozwój lotnictwa w Polsce.
usuniety 2014-05-25 22:31   
usuniety - Profil usuniety
@robert7: dokładnie to samo chciałem napisać. Jak to mówi Mariusz Max Kolonko, "mówisz jak jest".
gosc_adb9b 2014-05-25 22:31   
gosc_adb9b - Profil gosc_adb9b
Które nie funkcjonowałyby w takim wymiarze, gdyby nie było otwartego nieba.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy