Airbus: Testy A350 na Florydzie

Airbus: Testy A350 na Florydzie Aby sprawdzić jak Airbus A350 XWB radzi sobie w naprawdę ekstremalnych warunkach, drugi egzemplarz testowy (MSN2) przebywa obecnie w laboratorium McKinley Climatic Lab w bazie lotniczej Eglin w północno-zachodniej części Florydy.Jest to pierwsza wizyta A350 w Stanach Zjednoczonych. W ciągu następnych kilku tygodni samolot oraz jego systemy i instalacje kabiny zostaną...
09/05/2014 16:54   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303 2014-05-27 17:00   
greg0303 - Profil greg0303
A350 XWB (MSN2) testowany w temperaturze -40*C w bazie Sił Powietrznych USA na Florydzie:
zobacz link
gosc_dc481 2014-05-10 16:26   
gosc_dc481 - Profil gosc_dc481
Producenci przeprowadzając te próby koncentrują się na zassaniu wody z powierzchni drogi startowej/drogi kołowania do silników i innych istotnych kanałów wlotu powietrza. Wózki podwozia nie są podstawowymi elementami tych testów.
szczurek_krk 2014-05-10 10:59   
szczurek_krk - Profil szczurek_krk
W testach z dużą ilością wody na pasie sprawdza się także działanie (wytrzymałość) wózków podwozia i wytrzymałość połączeń hydraulicznych. Wystarczy z bliska przyglądnąć się wózkom by stwierdzić, ze jest tam wiele elementów które może woda uszkodzić.
greg0303 2014-05-10 08:20   
greg0303 - Profil greg0303
Standardowo sprawdza się zachowanie samolotu na drodze startowej z dużą ilością wody, aby upewnić się, że silniki i akumulatory działają poprawnie w tak ekstremalnych warunkach. Dostanie się wody do elementów elekktrycznych może spowodować zakłócenie ich pracy lub ich całkowite wyłączenie. Testuje się również wsteczny ciąg.
usuniety 2014-05-10 03:02   
usuniety - Profil usuniety
Po co takie badanie z dużą ilością wody na pasie startowym jest robione? Czyżby sprawdzano odporność kadłuba na chlup wody czy odporność systemów, które mają swoje czujniki na zewnątrz? Dziękuje z góry osobie i Bóg Zapłać osobie, która mi to w prosty i przystępny sposób wyjaśni.
greg0303 2014-05-10 00:52   
greg0303 - Profil greg0303
A tymczasem A350 XWB MSN4 przechodzi testy na drodze startowej z dużą ilością wody na niej (co najmniej 22 mm) w Istres we Francji. Maszyna porusza się po pasie z prędkością 60-140 węzlów i sprawdzane jest działanie wszystkich systemów i urządzeń elektrycznych.
zobacz link
gosc_1208c 2014-05-09 17:23   
gosc_1208c - Profil gosc_1208c
swietne malowanie
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Reklama

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy