Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_3208f
2014-05-25 23:00
gosc_bd4b3: loty cargo? będą węgiel wozić na Śląsk? A że na Lubelszczyźnie mają powstać dwie kolejne kopalnie to inna sprawa
gosc_b0312
2014-05-25 22:53
gość_bd4b3: transport węgla samolotem - takiego pomysłu jeszcze na tym forum nie było ;)
gosc_9c87e
2014-05-25 22:21
@gosc_bd4b3: No a teraz jeszcze prezes Taras. Specjalnie dla niego zrobią połączenie, żeby mógł sobie na weekend do domu polecieć.
gosc_bd4b3
2014-05-25 17:49
slyszalem ze Katowice zastanawiaja sie nad lotami do Lublina prawdopodobnie naciska kampania weglowa rozchodzi sie o duze poklady wegla kamiennego i koksujacego w rejonie Chelma Lubelskiego tansze wydobycie i zyski duze a kasa zrobi wszystko
gosc_28191
2014-05-21 16:35
gdzie ty w Polsce masz autostrady sa tylko bramki oplat i jedziesz pol dnia omijasz korki wypadki przewrucony tiry popekane drogi do naprawy szok lot to jest lot niewazne ile zaplacisz liczy sie czas i pieniadz zarobiony biznes to duza kasa
gosc_4329e
2014-05-18 23:18
@gosc_acdb4: To podjedź sobie autostradą do Wrocka i stamtąd poleć do Lublina.
gosc_561ef
2014-05-18 20:32
Tak i w drugim roku działalności 19 proc. spadek w kwietniu, w maju będzie to samo
gosc_acdb4
2014-05-18 19:58
Lublin ma polaczenie do Gdanska a od czerwca do Wroclawia czy nie mozna polaczyc Katowic z Lublinem linia lotnicza LOT lub Eurolot my slazacy mamy rodziny na lubelszczyznie
gosc_72fd1
2014-05-09 21:36
właśnie Ryanair skasował z systemu rezerwacyjnego na amen
bristol i Manchester
piotrek737
2014-05-08 20:48
gosc_751db: OLT już prawie 2 lata nie istnieje ;)
zobacz link
gosc_ef425
2014-05-08 13:00
Może ktoś z kolegów pamięta , kiedy był w KTW wzrost , ale nie 0,2 % i nie tylko przez 1 miesiąc. Wydaje mi się że w 2012 roku, ale nie jestem pewny. To nie chodzi czy w KTW będzie 3 mln pasażerów , lecz o ofertę połączeń i merytoryczne konkurowanie z KRK. Jeśli nie to spełnią się słowa p. Bieńkowskiej z przed miesiąca o połączeniu tych lotnisk , z wiodącym lotniskiem w KRK. Obserwując inne wydarzenia na lotnisku w KTW , jak bankructwo spółki handlingowej GTL-LOT i zastąpienie jej spółką warszawską budzi jednoznaczne skojarzenia.
gosc_9a199
2014-05-08 12:19
;), a ja wiem skąd ten spadek, a przy okazji skąd w KRK taki ładny wzrost, bo w kwietniu dwa razy przywoziłem/wywoziłem dzieciaki z Tychów do Krakowa na Ryan'a do LPL, a potem jeszcze Easy z BRS, bo tak się w UK ulokowali, a w nowym rozkładzie KTW nie ma ani LPL/MAN ani BRS więc trzeba do KRK... i ubywa
@gosc_0d368: skad pochodzi wiadomosc o takich planach KLM ?
marcowy: a dlaczego przesiadka w CDG ma być mało interesująca? Skoro AF zapełnia 4 rejsy dziennie do CDG z WAW to chyba jedna jest interesująca.
gosc_0d368
2014-05-08 10:33
KLM planuje na Polskim rynku zrobienie tego co Lufthansa. Zwłaszcza liczą na transfery do Ameryki Północnej. Tak więc Kraków i Rzeszów muszą być połączone z Amsterdamem.
@marcowy: nie ma czego zalowac, CDG jest jednym z najbardziej fatalnych portow przesiadkowych, w przeciwienstwie np. do AMS.
natomiast jest dla mnie niepojęte dlaczego Finnair nie wróci do GDN. Przecież skandynawia z GDN to istne PKS-y.
co do AF to chyba przede wszystkim ich siatka nie do końca pokrywa się z oczekiwaniami polskich klientów. Dla lotów do Chin i USA - a to jest zdecydowana wiekszość polskich lotów, przesiadka w paryżewie jest mało interesująca.
infomodlin: nie wiem dokładnie jak wygląda umowa FR z WMI ale to jest chyba coś na wzór tej co mają z Stansted. Wtedy chyba nie mogą tak łatwo się wyrywać jak przy standardowych dopłatach. Sami chyba mocno o to zabiegali?
W sumie to ciekawa sprawa czemu takie AF/KLM nie próbują "zaatakować" regionów w Polsce? Wiem, ze AF, kiedyś latali, bardzo krótko, do KTW. BA też próbowało i POZ i KRK chyba ale z powodu braku slotów na LHR ich połączenia na LGW były bez sesnu. AF oferuje 4 połączenia dziennie do WAW, KLM 3, a nie chcą spróbować nawet KRK czy GDN? Ich siatka może spokojnie rywalizować z LH o ile łącznie nie jest lepsza niż LH.