gosc_21d47
2014-06-03 19:14
Poza tym nie zapominajmy, że z czasem LFy będą szły do góry. Rok temu w WAW był niższy a pewnie z każdym miesiącem jest coraz lepiej.@jsg takich super tanich biletów jest coraz mniej- na poczatku były za 1 zł, 10 zł, teraz 40 zł to sporadycznie(częściej krajówki). Z resztą cena biletu to jedno bo się okaże że na usługach dodatkowych zarabiają więcej(bagaże rejestrowane, catering na pokładzie etc.).No i nie zapominaj o kosztach a te są znacznie niższe niż w WAW czy WMI jeszcze w 2012.Jakby im nie szło to nie dawaliby drugiej rotacji krajówek, tworzenia bazy czy zwiększenia lotów ze 111 do 134 lotów i to w sezonie zimowym!
infomodlin
2014-06-03 18:51
gosc_3b267@ jak będą loty 2 dziennie
LF będzie większy
gosc_3b267
2014-06-03 18:33
Leciałem w ostatni weekend na WMI-GDN-WMI i było odpowiednio około 130 i 140 pasażerów. Znacznie więcej niż miesiąc wcześniej (też leciałem) ale wg mnie jeszcze za mało jak na oczekiwania FR. Aha i jeszcze taka mała uwaga: do WMI dojeżdżam samochodem gdyż dojazd komunikacją publiczną czasowo schodzi się nieproporcjonalnie długo do całości podróży i ze względu na cenę parkingu pod terminalem (50zł za 26h postoju) podróż z WMI kosztuje mało mniej niż z loz z WAW dokąd dojadę komunikacją bez przesiadek w 25min bez obawy o to czy zdążę :/
Nie trudno wypelnic samolot w 80 % za 39 PLN. Dla mnie jest bardziej interesujace jak jest srednia cena biletu na tej trasie
infomodlin
2014-06-03 16:31
dokładne statystyki w ruchu krajowym
Ruch krajowy(Wrocław, Gdańsk): 12 505 pax
No to bardzo dobry wynik. Ciekawe jaki LF mają krajówki?
infomodlin
2014-06-03 15:47
84% jest to LF w WMI Ryanaira
zaraz, te 84 - to W6 w Wawie czy wynik Modlina ?
info: nie bardzo rozumiem: tak dobrze czy tak źle ? :))))
infomodlin: a był kiedykolwiek 100%, tzn przed otwarciem modlina i wejściem FR na rynek warszawski? Zdaje się że nigdy nie mieli 100% obłożenia.
gosc_1bafd
2014-06-03 14:22
W6 to widzi, dlatego się nie pcha ;)
infomodlin
2014-06-03 14:10
zapraszamy hejterów do rozmowy
infomodlin
2014-06-03 14:10
LF 84% W6 jak tego nie widzi jest ślepy
gosc_a721c
2014-06-03 13:25
Modlin oficjalnie - 153 255 pasażerów oraz 970 operacji lotniczych (w tym 8 startów i lądowań LOT-u)
LF ponad 84%
gosc_106f3
2014-06-03 12:00
mietek: sądzę, że w przypadku WAW można mówić nie o kosztach utrzymania, ale zysków z utrzymania saloników wrzucanych do jednego wora. Jednak nawet jeśli są to koszty dla lotniska, to wszystko jest częścią negocjacji z konkretną linią lotniczą, która chce z saloniku korzystać. Jeśli Wizzair nie chce korzystać z saloniku, to na pewno się do niego nie dokłada, albo dostaje coś innego w zamian. Sprawa do negocjacji. Reasumując: saloniki to niezbyt dobry przykład, który podałeś by pokazać, że WMI ma niższe koszty operowania niż WAW. Oczywiście, mniejszy budynek czy infrastruktura w WMI jest tańsza niż w WAW, ale przy założeniu, że w WAW jest istniejący niewykorzystany budynek i infrastruktura to byłoby tam jeszcze taniej. To tak jak byś miał duży samochód i jeździł z nim żoną do tej samej pracy w tych samych godzinach. Czy taniej byłoby, gdyby żona kupiła i jeździła drugim mniejszym i ekonomiczniejszym samochodem skoro masz wolne miejsca w swoim dużym? Pewnie, koszty operowania małego samochodu są mniejsze, ale co z tego skoro jest niepotrzebny.
gosc_b9af5
2014-06-03 11:37
krzysiekl: nie wdając się w szczegóły napiszę, że pasażer FTL LH czy LO też może przeważnie korzystać z saloników tylko w swoich macierzystych portach, więc taka sytuacja jak z pasażerami Wizz w BUD nie jest nietypowa.
krzysiekl
2014-06-03 11:14
no ale mimo wszystko jak ktoś leci z Budapesztu do Warszawy i wraca to może skorzystać z saloniku tylko w jedną stronę - więc mogliby to też zmienić;)
krzysiekl: bo w Budapeszcie to prawie narodowy przewoźnik :)