Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303
2014-06-03 16:44
Nowe trasy do Abu Zabi w sezonie zimowym 2014 roku: Air Berlin ze Sztutgartu, Niki z Wiednia, obie będą obsługiwane przez Airbusy A320.
greg0303
2014-05-12 20:47
Od 2 czerwca tego roku rejsy na trasie Dusseldorf - Londyn/Stansted będą obsługiwane przez linie Etihad Regional, zamiast Air Berlin, maszynami Saab 2000 (a od końca października ATR72).
greg0303
2014-05-11 02:03
Linie Air Berlin zakończyly wymianę foteli klasy biznes w swoich wszystkich samolotach A330, które oferują obecnie siedzenia rozkładane do pełnej pozycji płaskiej:
zobacz link
greg0303
2014-05-09 15:29
Dwóch przedstawicieli Etihad Airways będą pomagać Air Berlin w procesie restrukturyzacji, ale zdaniem linii z Zatoki Perskiej będzie to raczej długi proces. Przewoźnik z Abu Zabi będzie nadzorował strategię rozwoju oraz wydatki berlińskich linii.
greg0303
2014-05-09 01:34
W ramach zwiększenia kapitału linie Air Berlin rozpoczęły pierwszy etap sprzedaży obligacji na sumę 252 milionów Euro. Docelowo kapitał ma być zwiększony o 550 milionów.
gosc_18a18
2014-05-05 12:56
b737800max: tu "gosc anonimek". Ciesze sie, ze moje skromne anonimowe zdanie sie spodobalo. Pozdrawiam "zalogowancow" i wszystkich "anonimkow" :)
gosc_ebc73
2014-05-05 09:41
"Chociaż raz gość anonimek napisał coś mądrego." No i chociaż raz zalogowaniec napisał coś mądrego - zgodził się z gościem. Brawo!
usuniety
2014-05-05 00:01
@gosc_339ae: "Poza tym chciałbym by Lufa miała silnego konkurenta, a airberlin jest na to wymarzonym kandydatem." Chociaż raz gość anonimek napisał coś mądrego. Podpisuje się pod twoimi słowami rękami i nogami. Takie jest również i moje marzenie.
gosc_98641
2014-05-04 17:27
AB to kolos na glinianych nogach sztucznie utrzymywany przy zyciu przez EY, ktore chce zbudowac sobie przyczulek w Europie. Wymaga gruntownych zmian, jesli mialby przetrwac. Flota, siatka, koncepcja rozwoju powinna byc rozpracowana na nowo. Problemem AB jest tez to, ze powstalo z kilku polaczonych linii: dawnego AB, Niki, LTU oraz Balair.
gosc_339ae
2014-05-04 16:23
AB będzie uratowany bo Etihad ma związane z nimi ambitne plany. Fakt, trzeba będzie coś zrobić by te straty były jak najmniejsze. Otwarcie BER na pewno ożywi wszystko. Poza tym chciałbym by Lufa miała silnego konkurenta, a airberlin jest na to wymarzonym kandydatem.
maciek_waw
2014-05-04 00:32
W sumie racja @piotrek737. Ale cen też nie mają bardzo niskich.
gosc_aaf69
2014-05-04 00:32
Tylko czekac jak pod skrzydlami EY znajdzie sie wiecej takich linii z problemami. AB, AZ, 9W, HM. EY ma dosc glebokie kieszenie (glebsze niz kiedys SR), ale kiedys powie dosc dojeniu przez nierentowne coreczki nie majace pomyslu na siebie. EY tez niestety nie ma na nie pomyslu, po za tym, aby kupic i je posiadac i w ten sposob dorownac wiekszym kolezkom z okolicy: EK i QR, skoro nie wyszedl im projekt budowy mega hubu w AUH, ani koncentracja na ruchu point2point z/do AUH.
usuniety
2014-05-04 00:10
Przejmujecie się. Są pod skrzydłami Etihad Airways więc uleczą AB z długów. Nic im nie grozi. Nie moralnym byłoby kupować coś co za chwilę miałoby zbankrutować. Jak wygrają proces z BBI, dostaną troszkę kasy na zasypanie dziury ze stratami.
piotrek737
2014-05-03 19:55
Ale przecież dobry LF nie jest gwarantem rentowności danego połączenia czy całej siatki ;)
maciek_waw
2014-05-03 19:32
Przy wypełnieniu samolotów na poziomie 85%, żeby była taka strata?! Ewidentnie sobie nie radzą. Po co takie rozdrobnienie na 5 hubów? Skupią się na 2-3 od razu zwiększą się zyski. Za bardzo by chcieli.
gosc_bdf53
2014-05-03 16:36
Etihad jak zdecyduje się na Alitalię, to chyba sam padnie.
gosc_2bb15
2014-05-03 16:14
@gosc_ad08c: Air Berlin wspiera kasa Etihad Airways, a PLL LOT wszyscy Polacy. Czujesz różnice? Jak straty LOT-u bedzie pokrywal zagraniczny inwestor, to dla mnie moga sobie nawet latac Dreamlinerem piec razy dziennie IEG-RDO.
gosc_ad08c
2014-05-03 15:16
Czekam na analogiczną dawkę jadu w komentarzach jak w przypadku prezentacji danych o naszym narodowym przewoźniku LOT.