gosc_bd435
2014-04-24 15:58
Chodzi zapewne o zamykanie szlakow powyzej schronisk od 15 stego pazdziernika do czerwca(Slowacja).Ceny w euro w schroniskach sa jednak do wytrzymania(poza Slaskim domem).W Austri jest jednak drozej.Mozna sobie wykupic pozwolenie W Tanapie na dana doline i chodzic dowoli ,takze kopczykami lub sciezkami taternickimi
krzysiekl
2014-04-24 13:36
@ ortler nie rozumiem tego ścigania ludzi z plecakiem, masz na myśli ubezpieczenia? chyba nie są obowiązkowe? (a i tak warto mieć...) coś innego? cenowo i owszem, Alpy nie są znów takie drogie...tylko dalej, droższa kolej;)
gosc_d3938
2014-04-24 13:08
gosc_c1884: pozwolę się nie zgodzić z Tobą. Jeśli szukasz noclegu w centrum Zakopanego lub centrach turystycznych miejscowościach Słowacji, to ok. Ale są setki niedrogich kwater o zupełnie przyzwoitym standardzie. Zwłaszcza u południowych sąsiadów.
gosc_c1884
2014-04-24 11:38
Potwierdzam, Polskie i Słowackie Tatry niestety ale nie sa już przyjazne turystom zarabiającym naszą średnią krajową. Dobra oferta skierowana jest tylko do najzamożniejszej grupy, a reszta jest traktowana jak zło koniczne:/
Nie rozumiem sensu tego połączenia. Słowacy dwukrotnie uruchamiali WAW-TAT, a rezultat był taki, że samoloty latały puste i po paru tygodniach trzeba było zawiesić połączenie. To rezultat trwającej od wielu lat totalnej katastrofy w ruchu turystycznym po południowej stronie Tatr. Tam udający się w Tatry turysta z plecakiem to wróg nr. 1, a do ścigania go wysyła się całe rzesze pazernych "na pokutu" filanców z Horskiej Slużby. W takiej sytuacji wolę jechać w nieco bardziej odległe austriackie Alpy, gdzie za chodzenie po górach nikt mię nie będzie ścigał, a wszyscy prawdziwi turyści zrobią zapewne to samo. Natomiast oczekiwani milionerzy, dla których pobudowano nader drogie a zarazem szpecące krajobraz ohydne blokowiska hotelowe (np. Panorama w Szczyrbskim Jeziorze czy Nowy Śląski Dom pod Gierlachem), jakoś skrzętnie omijają słowackie Podtatrze, które tak naprawdę niewiele ma dla nich do zaoferowania. To chyba wyjaśnia przyczynę niepowodzeń wszelkich turystycznych połączeń lotniczych z Popradem i w konsekwencji obawiam się, że tym razem, tj. z RIX-TAT będzie podobnie.
Nie rozumiem sensu tego połączenia. Słowacy dwukrotnie uruchamiali WAW-TAT, a rezultat był taki, że samoloty latały puste i po paru tygodniach trzeba było zawiesić połączenie. To rezultat trwającej od wielu lat totalnej katastrofy w ruchu turystycznym po południowej stronie Tatr. Obawiam się, że tym razem, tj z RIX-TAT będzie podobnie.
gosc_d2cf3
2014-04-23 19:48
Być może powodem dla jakiego podstawili B733 jest kwestia transportu nart, choć w Q400 nie powinno być klopotow z ich wozeniem, jak miało to miejsce w ATRach.
efekt staran krakowa i chopoku o igrzyska zimowe 2022?
@michal5: dokładnie, B733 na takiej trasie to wg mnie dość ryzykowne posunięcie. Ale najwyżej zamienią na B735 (w co jednak wątpię) lub Q400 (co najbardziej możliwe).
gosc_91154
2014-04-23 16:01
bardzo dziwny krok, do takich miast jak mediolan czy frankfurt lataja na dashach a tu takie cos, pewnie zakladaja ze duzo sprzetu narciarkiego beda musieli do luku chowac
CSA zamyka, airBaltic otwiera, ciekaw czy taki Boeing zbierze odpowiednią ilość pasażerów do popradu, tu mam wątpliwości właśnie