Pasażerowie nisko oceniają linie

Pasażerowie nisko oceniają linie Linie lotnicze już po raz drugi z rzędu zostały ocenione przez pasażerów najgorzej z całej branży turystycznej. Amerykańskie badanie American Customer Satisfaction Index (ACSI) powstało na podstawie ocen 70 000 podróżnych. Amerykanie ocenili linie lotnicze na poziomie 69 punktów (na 100 możliwych). Przewoźnicy drugi rok z rzędu uzyskali taki wynik. To najgorsza ocena w...
23/04/2014 10:21   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
arahja 2014-04-23 15:09   
arahja - Profil arahja
skończyły się czasy PanAm'u :)
krzysiekl 2014-04-23 13:55   
krzysiekl - Profil krzysiekl
i widać to po lepszej ocenie tanich linii - tam oczekują mniej więc są bardziej zadowoleni ;)
gosc_eea21 2014-04-23 13:31   
gosc_eea21 - Profil gosc_eea21
Trudno opierać się na ocenach Amerykanów. Po pierwsze, większość z nich na ogół nie wie, że poza Kanadą i Meksykiem są na świecie jeszcze jakieś inne kraje. Po drugie, amerykański rynek lotniczy i europejski to dwa różne światy. O ile w Europie samolot jest mimo wszystko w wielu przypadkach nieco wyższą półką podróżowania, o tyle w Stanach już dawno latanie jest tym czym dla nas jest jeżdżenie pociągami. Poza tym standardy amerykańskie dotyczące obsługi, wymagań i punktów odniesienia są jednak zupełnie inne niż w Europie.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy