Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_1ffb8
2014-05-01 09:16
Zalogi i obsluga techniczna beda sie czuli jak w domu w George Town. Obecnie jest tu spora polska spolecznosc. Emigranci pracuja w hotelach, restauracjach, itd. Kierowniczka jednego z bankow jest rowniez "nasza". Next sop - Polish Deli.
piotrek737
2014-04-18 23:59
jimmyhkg: Od początku sezonu letniego i raczej się to nie zmieni. Ponadto część rejsów i w sezonie zimowym robiły. Choć od połowy lutego do 28 marca latały tylko E-170.
jimmyhkg
2014-04-18 21:49
Od kiedy Eurolot lata na waw-ktw? dzis zamiast E170 lecial Q400 :(
greg0303
2014-04-18 19:38
Wszystkie pięć B787 Dreamliner LOT-u są obecnie w powietrzu: SP-LRA jako LO3 ORD, LRB LO45 YYZ, LRC LO41 YYZ, LRD LO1 ORD i LRE LO26 JFK. SP-LRF jest już gotowy od tygodnia do odbioru w Everett.
gosc_b2352
2014-04-18 18:32
shorty: a dlaczego w takim razie Lufthansa, Germanwings, Eurowings to nie jest jedna firma?...
piotrek737
2014-04-18 18:00
Ale ostatecznie pomysł wynajmu SP-LRF upadł i będzie on w Polsce. Przed LOT-em dość napięta siatka do USA ze zwiększonymi częstotliwościami plus Pekin, więc będą miały co robić. Od listopada z powrotem czartery. W sezonie 2014/15 dojdą rejsy do Ho Chi Minh w Wietnamie i Durbanu w RPA, a w sezonie 2015/16 - do Kostaryki. Co do Q400, to normalna kwestia, że nie jest tyle potrzebnych. Skoro LOT pokasował sporo połączeń, to teraz te wolne samoloty E70 i E75 robią krajówki. Dlatego ELO dedykuje dla LO tylko 5 samolotów, a nie jak kiedyś 8. Tak więc z jednej strony nie fajnie, że je oddają, ale z drugiej dobrze, że nie dołożą jeszcze do tego.
gosc_82fe7
2014-04-18 17:44
To po jakiego grzyba ELO je zamawia? LO tez nie wie co zrobic ze swoimi Delaynerami - paranoja.
To bardzo smutna wiadomosc, szczegolnie ze to nowe samoloty i nie beda po naszym niebie lataly.
Banan86 ciekawa wypowiedz i trafny tok rozumowania, tylko ze obawiam sie po twojej reformie busy kosztowaly by wiecej niz samolot...
Ja tylko nie mogę pojąć dlaczego to nie jest jedna firma?
gosc_46391
2014-04-18 14:47
gosc_dd50e: dla uscislenia - bilety lotnicze krajowe w wielu krajach Ameryki Poludniowej moga byc relatywnie tanie, ale najczesciej te taryfy sa dostepne jedynie dla tubylcow, tak jest w Argentynie, Ekwadorze i w Peru. Jesli zakupisz bilet w tej taryfie i nie przedstawisz lokalnego dokumentu tozsamosci przy check-in, mozesz leciec jedynie po oplaceniu kary (okolo $180, zaleznie od kraju). W Brazylii bilety lotnicze na trasach wewnatrz kraju moga byc calkiem tanie jesli kupi sie je z wyprzedzeniem. To prawda, ze autobusy maja czesto bardzo wysoki standard - komfort i poziom obslugi w autobusach lepszych firm w Peru jest duzo wyzszy od poziomu uslug firm autobusowych w Europie Zachodniej.
gosc_9827a
2014-04-18 13:50
Nie ma się co dziwić, że w LOT i EuroLOT źle się dzieje, skoro najpierw kupują samoloty, a potem nie mają co z nimi zrobić.
LOT wypozycza 787 oni Q , oj chyba brak pomysłu Panowie na biznes, a LH wchodzi w Lublin i zwieksza WRO :)
Niekoniecznie. Eurolot ma 3 zamówione samoloty, tylko kiedy one miałyby przylecieć ?
pozpiotr
2014-04-18 11:24
Jeśli K2 wynajmnie 2 swoje Q400, to znaczy że niedługo znowu wykasuja jakieś swoje istniejące już połączenia... Mylę się?
gosc_81b01
2014-04-18 10:54
Niemiec przecietnie zarabia 4 x wiecej niz Polak, a czesto ma dostep do tanszego biletu lotniczego, ot cala filozofia, a nie jakies jeremiady ze Polacy sa be bo maja zly charakter, albo chca latac tanio, albo sa zasciankowi. Ogarnijcie sie ludzie.
gosc_dd50e
2014-04-18 10:28
krzysiekl: to prawda. W takiej Brazylii czy Argentynie autobusy czesto maja 2 klasy oferujac niespotykany w Europie komfort. Ale nie ma sie co dziwic, tam sa ogromne odleglosci, a przeloty sa bardzo drogie.
krzysiekl
2014-04-18 09:50
z resztą jeśli chcemy porównywać komfort w autobusach to Europa jest daleko w tyle. Nie ma co porównywać z Brazylią gdzie za niewielką dopłatę można mieć miejsce leżące w autobusie, czy nawet z Malezją właśnie.
krzysiekl
2014-04-18 09:47
@gosc_afa4a
ale ceny zależą też od ekonomii danego kraju.Nie można bezpośrednio porównywać. Melaka - Seremban jest 85km (90min autobusem) bilet kosztuje 6,30PLN(!), rezerwacja miejsc, nie wożą na stojąco, pasy dla chętnych są:P jak jechałem to zabrakło miejsc na ostatni kurs, ale od razu uruchomili dodatkowy autobus.
W Polsce PolskiBus tez chyba ma pasy i na stojąco nie wozi. Sytuacja w Polsce to czasem wina przewoźników, są lepsi a są i tacy co nje inwestują. Z powodu olbrzymich braków w komunikacji publicznej w kraju utrzymują się i jedni i drudzy.
krzysiekl
2014-04-18 09:39
@gosc_a7dde
nie zgodzę się, że Polska jest takim strasznym zaściankiem lotniczym. Białorusini, Litwini - latają od nas:P
gosc_afa4a
2014-04-18 08:41
b737800max i inni: jestem kierowcą autobusu w cywilizowanej części Europy. Nie przewozimy pasazerów na stojąco, mamy pasy bezpieczeństwa dla wszystkich etc. I niestety bilet na odległość 64 km to jest 10 EUR nie 11zł. I tu jest prawdopodobnie źródło polskiego standardu busików.