krzysiekl
2014-04-10 12:30
dla pojedynczego też jest imho lepiej bo siada albo przy oknie i przepuszcza jedną osobę, albo w przejściu w częsci okiennej i ma tylko jedną do przepuszczania, jak się leci w dwie osoby to jest idealne - a to częsty przypadek, także 4 osobowe grupy mogą lecieć razem w układzie 2-4-2. 3-3-3 ma mało zalet poza tym, że jest dobry dla grup 3 osobowych oraz ma 1 miejsce więcej - ale w tej sytuacji można stosować 2-5-2 nie byłoby bardziej niedogodne od 3-3-3 bo osoba na samym środku ma do przejścia dwie osoby, czyli tak samo. Tak więc właśnie taki układ (2-5-2) bym preferował. Pewnie także dlatego, że jak dotąd zawsze na długich trasach miałem to miejsce które chciałem. Więc wybrałbym zawsze jedno z tych dwóch....;) a lecąc większą grupą całą 5.
krzysiekl
2014-04-10 12:30
dla pojedynczego paxa w układzie 2-3-2:
gosc_070d8
2014-04-10 11:10
naprqwdę nie wiem na czym polega idealność takiego ukladu. Dla pojedynczego pasazerop moze i nie ma to znaczenia - no chyba że lubi pod oknem - ale bez sensu dla podrózowania w dwójke i czwórke
gosc_73ed6
2014-04-10 08:52
ten uklad foteli jest idealny i swietnie zprawdza sie w B dlatego do tej pory wolalem latac 777 a nie 330
gosc_f1a2b
2014-04-09 21:18
Swietny samolot, mam nadzieje, ze nie zaliczy tyle problemow co przereklamowany i rozczarowujacy 787.
gosc_4f14e
2014-04-09 20:59
No i jeśli nawet CDC jest kopiowane od B to co z tego? Skoro jakieś rozwiązanie się sprawdza w biznesie to się je stosuje. I tyle.
usuniety
2014-04-09 20:41
To co robi Arbuz ze swoim "Customer Definition Center - CDC" dla A350, to jest CZYSTE kopiowanie działań Boeinga w skali 1:1, który jako pierwszy otworzył podobne centrum dla Dreamlinera o nazwie "787 Dreamliner Gallery". Żeby mnie ktoś nie posądził o rzucanie kłamstwami, dorzucam filmik właśnie tego co otworzył Boeing.
zobacz link
krzysiekl
2014-04-09 20:22
nieeeeeee:/ no dlaczego..ale dlaczego....? może linie lotnicze zrobią to inaczej....dotąd główną zaletą dla podróznego w Y w A330/A340 były 2 miejsca w rzędzie przy oknie...a tu 3-3-3...szkoda, koniec dobrych czasów w Airbusach....choć ja bym wolał 2-5-2 :P
Nie zgłaszają żadnych problemów wiec dostawy są chyba nie zagrożone