Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_4f593
2014-04-09 10:00
Leciałem Dreamlinerem w styczniu 2014 do Kenii, miejsca premium i już nie wyobrażam sobie ciasnoty A320 lub B737, za rok wybiorę RPA albo Wietnam
Coraz ciekawsze informacje ze 'stajni' LOT ostatnio. Oby tak dalej. Ja bardzo mocno trzymam kciuki za tego przewoźnika!
spotter10
2014-04-09 09:01
Znajomi lecieli z Rainbow na wakacje do Tajlandii i wykupili sobie Economy Premium (koszt ok. 1,3 tys. PLN/os.). Nie dość, że komfort podróży znacznie większy, to jeszcze full service na pokładzie. Napoje, poczęstunki itp. Niestety w zwykłej ekonomicznej wszystko dodatkowo płatne. A przy locie powyżej 6h to ma duże znaczenie. Cieszę się, że przedłużyli właśnie na dwa sezony. Tej zimy niestety z żoną nie możemy, ale w przyszłym planujemy właśnie wypad z Rainbow. I oczywiście Economy Premium :)
krzysiekl
2014-04-09 08:35
@szkoda tylko
no już bez przesady, jest fotel z odpowiedniej klasy, to najwazniejsze a jest znacznie taniej niz biznes na regularnych lotach.....osobiscie to byłaby dla mnie idealna klasa ekonomiczna premium: fotel z klasy biznes (nawet może być trochę węższy by wcisnąć ich więcej) i serwis z klasy ekonomicznej.
gosc_edfc4
2014-04-08 23:57
szkoda tylko ze klasa elite/premium w czarterowanych lotowskich dreamlinerach to tak jak ekonomiczna w regularnych liniach
maciek_waw
2014-04-08 22:59
@masaj, Mombasa była z Itaką, więc możliwe że wróci na nowy sezon.
gosc_ac9fa
2014-04-08 20:37
ten wietnam to bilety rozejda sie bez wycieczek patrzac ile osób lata z waw do wietnamu aeroflotem ,finem i emiratem
krzysiekl
2014-04-08 20:22
taki biznes jak na tych czarterach (mimo, że to nie całkiem biznes) to mozna kupowac, taniocha..żeby wszędzie były takie ceny...;)
Czy Kenia jest też w tej ofercie na zimowe czartery?
super ze dzialaja, zwieksza loty o 3,5 raza. jak sie nie beda psuy to moze i zysk sie pojawi z dzialalnosci podstawowej. oby!.
co do ZZ to przydał by sie wywiad z prezesem Mikoszem i jakims Panem z ZZ bo decyzja to jakis skrajny debilizm, moze napisali po angielsku i nie wiedza co ?
chyba ze graja na upadek bo juz im kots obiecał dzialke od sprzedazy lini ????
gosc_a670b
2014-04-08 18:35
A ja chciałem wspomnieć jak to pół roku temu wielu znawców twierdzilo, ze czartery dalekodystansowe nie maja racji bytu! Ze Polacy to biedny naród i wszyscy będziemy musieli dopłacić znowu do LOT-u. W takim razie ja sie pytam czemu teraz wszyscy milczą?
gosc_62831
2014-04-08 16:16
Wiem, ze troche nie na temat, ale zwiazkowcy z Solidarnosci 80 (Polskie porty Lotnicze) zlozyli zawiadomienie do Brukseli, ze PLL wspiera PLL LOT odciagajac im platnosci i przez to traca prace. Wiekszego idiotyzmu dawno nie widzialem. To sie nazywa podcinanie galezi na ktorej sie siedzi. PLL LOT "produkuje" 60% zyskow PLL i jak KE uzna pomoc publiczna za nielegalna, to wtedy PLL straci zrodlo dochodu, bo w WAW HUB ma jedna linia.