greg0303
2014-04-08 15:42
PrivatAir B737-700 (wygląda bardzo komfortowo):
zobacz link
piotrek737
2014-04-05 14:40
maciek_waw: Ale nie bierzesz pod uwagę faktu, że ten 737-700, to BBJ1, a to spora różnica od "zwykłego" B737-700 ;) Z SVG do IAH jest 4210 nm / 7796 km, a maksymalny zasięg tego BBJ1 PrivatAir co obsłuży to połączenie wynosi 5000 nm / 9260 km.
greg0303
2014-04-05 03:26
maciek_waw: maszyny serii A320/B737 też mogą poruszać się w odległości 2-3 godzin od najbliższego lotniska w przypadku awarii jednego z silnków (ETOPS), tak jak większe maszyny dwusilnikowe: B757/767/777/787 czy A330/350, więc mogą przylatywać nad dużymi akwenami wodnymi, jak Atlantyk. Przykładowo: Privat Air wykonywał rejsy A319 (tylko biznes klasa) dla Lufthansy z Dusseldorfu i Monachium do Newarku, obecnie British Airways ma dwa rejsy dziennie A318 (również tylko klasa biznes) z Londynu/City do Nowego Jorku/JFK, a Qatar Airways rozpocznie podobne połączenia A319 z Dohy do Londynu. Maszyny te mają zwiększony zasięg dzięki większym zbiornikom paliwa, ale zabierają mniejszą ilość pasażerów i towarów, tak jak Boeing Business Jet (BBJ) czy Airbus Corporate Jet (ACJ).
maciek_waw
2014-04-05 00:30
B737 między Europą a USA? Coś mi się nie chce wierzyć.
gosc_d83a6
2014-04-04 20:27
chyba ten rezerwowy a340 ruszą ,ogólnie to sas ma duze opuznienia wczoraj chicago pare godzin