Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
piotrek737
2014-04-22 11:56
marcowy: W 99 proc. takich kwestii się nie spóźnia ;) Info już jest ;)
zobacz link
pasazer.com się spóźnia. Na konkurencyjnych portalach jest info o kolejnym samolocie Wizza zbazowanym w GDN i nowym kierunku: Malta.
powie że jest super i może kiedyś otworzy bazę :)
keczemot
2014-04-07 13:50
oj przydałby się 3 AB do BER.... !!
spotter10
2014-04-07 12:19
No przecież napisałem, że jedyną opcją konkurencji między AB i LH jest oferta globalna -> czyli wszystkie kierunki, na których można lecieć z przesiadką. Ale żeby móc zwiększyć tą konkurencję to właśnie AB powinien uruchomić 3. rejs dziennie do Berlina i 2x dziennie do DUS.
gosc_20129
2014-04-07 09:56
Jutro w GDN jest konferencja FR. Ciekawe, co MOL ma do powiedzenia?
gosc_c3d5a
2014-04-04 16:53
spotter10: konkurencja byłaby na wszystkich kierunkach, na których z Gdańska można z przesiadką dolecieć i AB, i LH. Jest ich sporo.
spotter10
2014-04-04 14:12
A na jakich kierunkach mógłby AB mógłby konkurować z LH? Ten pierwszy ma HUB'y w TXL i DUS, zaś drugi we FRA i MUC. Także jedyne czym mogą konkurować, to ofertą globalną. Niestety opóźnienia w BBI trochę blokują rozwój AB, bo są mocno ograniczeni miejscem. Tak jak napisałem - powinni moim zdaniem dodać 3. rejs dziennie oraz ew. uruchomić połączenie do DUS, bo z tego portu mają ciekawsze połączenia long-haul.
gosc_66f4e
2014-04-04 13:40
Powrot Finnair nie jest az tak nierealny. Nie wiem czy ktos to pamieta jak byl jeszcze SU z polaczeniem do LED - to polaczenie trzymalo sie bardzo dlugo, ale dzis nie wiem czy to jest mozliwe. Cieszy fakt, ze Gdansk to najwazniejsze polskie lotnisko dla SAS, dziwi mnie troche, ze Air Berlin lata tylko do TXL a nie konkuruje z LH na innych kierunkach z GDN.
spotter10
2014-04-04 13:15
Ojjj, bardzo bym chciał aby powrócił. Ale kilka razy podchodzili i za każdym razem rezygnowali. No ale kto wie, kto wie..może za rok, albo dwa. Ale ja najbardziej bym u nas widział 3. rejs AB do Berlina (lepsze godziny), AF lub KLM oraz Swiss. Wydaje mi się, że taka oferta zapewniłaby świetną konkurencję i sprzyjała rozwojowi. Bo niestety obecnie oferty są średnie.
spotter: lepiej małą łyżeczką niż dużą chochlą. Najważniejsze że LH i SAS powoli ale systematycznie się rozwijają, bo, jak wiadomo, łaska FR na pstrym koniu jeździ :) Może Finnair w końcu wróci ???
spotter10
2014-04-04 11:53
Wielkich wzrostów w tym roku nie będzie, bo za dużo nowych tras nie ma. A to co będą, to operowane nie codziennie a w przypadku ELO na maszynach mniejszej pojemności. Szansa na wzrosty może też być dzięki temu, że SAS i LH operują na większych maszynach niż dotychczas. No i oczywiście chartery. 3 mln pax w tym roku powinno być. Pytanie brzmi o ile przekroczą te 3 mln?
gosc_da657
2014-04-04 11:06
2 mln to wiadomo że będzie, bo nic nie wróży spadku rzędu 30%
gosc_3ed2b
2014-04-04 10:05
ponad 500 tys. pax w 3 miesiące, te "najsłabsze w roku", czyli 2000000 mają niemal pewne. Liczą na 3000000. Trzymam kciuki :) Może się uda.