Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303
2014-03-31 20:33
Ostatni rejs B747-400 ANA odbył się dzisiaj na trasie Naha (Okinawa) - Tokio (Haneda):
zobacz link
gosc_9d17d
2014-03-30 00:48
Poprawka: flota All Nippon składa sie obecnie z 236 samolotów, a nie ze 192. Poki co, 27 Dreamlinerow juz lata (z 80), a ostatnie dwa B747-400 zostały wycofane z użytku w tym miesiącu. Komentarz moderatora: Jakieś źródło Twoich informacji? Bo żaden portal zajmujący się flotami, ani strona przewoźnika nie podają takich danych...
gosc_d042f
2014-03-28 22:47
Choć 747-8I nie ma wzięcia to A380 trzyma się całkiem nieźle i jest bliski zapewnienia rentowności całego programu, a to oznacza, że jeszcze czterosilnikowe pasażerskie Super Jumbo nie zginęło.
gosc_d7590
2014-03-28 19:26
747-8 nie ma wziecia i ten typ niestety powoli bedzie odchodzil w historie.
Piotrek737 masz racje, niedlugo z "grubasow" zostana 777, 787, i busy 330 i wkrotce 350. Szkoda. Nie mowiac o tri-jetach, ktore byly piekne.
piotrek737
2014-03-28 18:08
wroord z tego co wiem od linii, to pożegnanie i ostatnie rejsy zaplanowane są na 31.03 ;) Co do B748I, to niestety ekonomia zabija maszyny czterosilnikowe i niebawem na niebie zapanuje dwusilnikowa nuda...
tych dwoch 747 to nie ma co liczyc, bo wlasnie dzisiaj (28-III-14) wykonaly ostatni rejs komercyjny z Hanedy na Okinawe. Troche szkoda ze nie zamowili nowych 747-8i..
gosc_21989
2014-03-28 16:37
miało być @gosc_5c20d
gosc_a3955
2014-03-28 16:36
@gosc_51470: i chwała im za to! należę do tej większości pasażerów, która uważa że nie ma nic gorszego niż roz##ny buc na fotelu przed Tobą, gdy masz przed sobą 10 godzin lotu i monitor 5 cm od twarzy
gosc_51470
2014-03-28 06:26
Maja kopa! Nie to co nasi. Nasi tez moga, ale trzeba poczekac. Moze Enter sie rozwinie?
gosc_5c20d
2014-03-28 00:36
A ja lecialem ANA z Singapuru do Narity B 787 i fotele sa tragiczne. Zamiast pochylic oparcie to mozna tylko przesunac siedzisko. Strasznie niewygodnie spac.
gosc_7efd9
2014-03-27 21:20
I dobrze, ze nie chca byc zalezni tylko od boeinga, rozsadna decyzja.
gosc_b7bbf
2014-03-27 21:06
Warszawa - Tokyo najwcześniej będzie by LOT. Z niecierpliwością czekam na październik 2015. Pozdrawiam
gosc_5a867
2014-03-27 17:32
...dziewięciu 787-8 i 44 B787-9? Nie ma zamówienia na A350... Komentarz moderatora: A350 zamówiły linie Japan Airlines.
gosc_70737
2014-03-27 16:51
Może nareszcie połączenie Narita-Okęcie?
greg0303
2014-03-27 16:21
Zmiany w modelu B777-9X w porównaniu do obecnie produkowanego B777-300ER:
zobacz link
gosc_df4a3
2014-03-27 15:51
i pewno jak je odbiora zaczna latac do Krakowa.
usuniety
2014-03-27 15:22
Dziwne trochę, że zamówili A320 NEO bo kiedyś szefostwo ANA zarzekało się, że bedzie linią w całości złożoną z samolotów Boeing-a. Ale skoro tak chcieli-to zamówili.
gosc_9cddd
2014-03-27 15:20
Leciałem ich 787 HND-ITM. Niby dali tylko kawę w białym kubku no name, ale za to na pokładzie w sumie ze 20 osób - komfort na 5 gwiazdek Skytraxa! :)
greg0303
2014-03-27 15:09
Wybór B777-9X nie jest zaskoczeniem. Przedstawiciele ANA mówili od wielu miesięcy, że samolot o pojemności 400 pax bardzo ich interesuje (przewoźnik wycofuje B747-400 ze swojej floty). ANA ufa też programowi 787.
gosc_ec762
2014-03-27 14:59
Jest moc ! :D