Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_e770d
2014-03-27 03:00
takie bombardiery sa moze dobre na trasach z krakowa do wiednia czy warszawy ale na milosc boska do amsteramu to przydalby sie juz odrzutowiec bo zawsze stawiaja ho gdzies na koncu swiata i dowoza ludzi autobusami czego praktycznie sie juz nie robi w ams poza paroma fokkerami klm city hopper
gosc_711ce
2014-03-27 02:46
eurolot podniosl ceny biletow srednio o 100 procent, Krakow Amsterdam to wydatek rzedu ponad 200 euro za najtanszy bilet np na maj czy czerwiec czyli tyle samo co Lotem via WAW na cos takiego nie pozwalaja sobie nawet najbogatsze linie
gosc_becf0
2014-03-26 05:40
To wygląda jak przygotowanie do jakiegoś kolejnego nieprofesjonalnego majstrowania przy flocie Eurolotu. Wybór nowego samolotu dla linii lotniczej jest procesem, w którym można wygrać lub przegrać tak ogromne pieniądze, że na prawdę byłoby lepiej żeby prezes doczekał z tym do końca swojej kadencji i powierzył tę robotę już profesjonalistom którzy przyjdą po nim. Na razie i tak ma co robić przy stracie wręcz gigantycznej, jaką mu pozostawił jego poprzednik odchodząc.
gosc_436a1
2014-03-24 11:30
warto dodać, że jak sypano kasę LO, to teraz kolejne dojenie na rzecz K2. no świetnie naprawdę. pan płaci, pani płaci...
gosc_0e5ee
2014-03-23 12:43
warto dodać że rekrutacja jest tylko dla osob z doświadczeniem i z certyfikatami. To nie jest rekrutacja dla osób bez doświadczenia.
gosc_3a699
2014-03-23 12:19
Dziś z LO152 i LO27 około 200 osób sie przesiada do RZE takze samoloty 150-180 miejsc sa potrzebne
gosc_c7460
2014-03-23 10:54
Jakiś czas temu LOT ogłosił, że chce zakupić 20 maszyn klasy A320/B737. Doświadczenie z B737 już ma. Doświadczenia z A320 na razie nie. Być może zebranie doświadczeń z A320 przez Eurolot to dobry kierunek i pomoc przy wyborze.
gosc_c02b9
2014-03-23 10:28
LOT znowu rekrutuje:
zobacz link
gosc_2f06d
2014-03-23 10:13
A czy prawdą jest, że obecne załogi nie zostaną przeszkolone na ten typ samolotu, jedynie będą to osoby z zewnątrz na kontraktach?
gosc_9f657
2014-03-23 09:44
Osobiscie tez wole bardziej podrozowac A-320 czy generalnie wszystkimi airbusami niz czym innym. Czy ktos wie kiedy ELO otrzyma te samoloty?
gosc_355e6
2014-03-23 08:47
a ja się cieszę że Eurolot będzie miał Airbusa. Jeszcze chciałbym zobaczyć kiedyś airbusy w barwach LOT-u.
gosc_19f4c
2014-03-23 08:23
Pewnie jakiś układ z Bingo się szykuje. Od wieków po cichu Balcerzak współpracował z tą linią.
gosc_965d1
2014-03-22 20:46
Airbusy sa szersze piewaz sam kadlub zostal tak skonstuowany zeby konkurowac z Boeing'iem. Dzieki temu samolot moze sabrac tez wiecej cargo. Airbus A320 jest pod kazdnym wzgledem udana konstrukcja. Latajac na A320 na prawde mozna poczuc roznice na lepsze. Wiele rzeczy jest zautomatyzowanych w kokpicie.Samolot jes tez lzejszy w prowadzeniu w porownaniu do innych maszyn. Czysta przyjemnosc. LOT powienien od dawna ich uzywac.
gosc_8ee80
2014-03-22 18:47
Czyżby Bingo? :)
gosc_0eb0d
2014-03-22 18:40
gosc_416b9: Myślę, że do takich może należeć np. Chorwacja - chyba, że się mylę...
gosc_416b9
2014-03-22 14:55
Wie ktoś jakie są najbardziej popularne i dochodowe trasy elo?
gosc_b2e26
2014-03-22 14:20
gosc_6a835: A320 też są chyba nieco szersze od 737NG, więc większy komform. Jednak ja, jako pasażer na równi lubię oba te samoloty ;]
gosc_20307
2014-03-22 10:49
gosc_6a835: to prawda, tez slyszalem takie opinie. Ale mimo tego to 737 jak i A-320 to dwie swietne konstrukcje.
gosc_6aecf
2014-03-22 09:09
Nareszcie airbus, super.
gosc_6a835
2014-03-22 09:04
Bo A320 to pod wieloma wzgledami poprostu samolot lepszy niz 737. Wiem, ze zaraz mnie tutaj "znafcy"obrzuca blotem, ale tak jest. Wystarczy zapytac jakiegokolwiek załoganta (pilot czy stewa) który kiedys latał na NG a teraz na busie. Nie spotkałem takiego który by chciał wrócic na NG.