gosc_d0377
2014-03-27 12:45
gosc_98384: no to inaczej: a jaki znasz samolot który jest bardziej zaawansowany technicznie i bardziej ekonomiczny w eksploatacji od Dreamlinera? Bo ja znam tylko takie, które kiedyś może powstaną. Na dziś 787 nie ma sobie równych i to jest fakt. A co do zarządu lotu, to było kiedyś takie powiedzenie Pietrzaka że przy socjalistycznym zarządzaniu to nawet na Saharze szybko zabraknie piasku. Tak samo i w nieprofesjinalnych rękach Dreamliner będzie może nawet i straty przynosić.
gosc_98384
2014-03-27 09:32
gosc_e0cf5 : na razie to wszystko co napisales jest dalekie od rzeczywistosci.
Samolot jest owszem nowoczesny, ale przereklamowany. Nie spelnia okrzyczanych i zaanonsowanych norm, jest za ciezki, podatny na awarie. A teraz jak napisal Kolega ponizej pozostaje miec nadzieje, ze "choroby dzieciece", ktore trwaly uporczywie dlugo minely.
@gosc_e0cf5: to, ze 787 jest nowoczesny, nie zmienia faktu, ze przez wiele miesiecy stal bezczynnie i nie latal, co zawsze przynosi straty. Trzeba miec nadzieje, ze ten okres "chorob dzieciecych" sie konczy wzgl. skonczyl, na to wskazywalaby statystyka przytoczona przez greg0303.
gosc_79ae9
2014-03-26 22:42
gosc_e0cf5 - nie krytykuj zarządu LOTu bo zaraz zostaniesz skarcony i powiedzą Ci że nie jesteś patriotą ... ps. nie można na przykład napisać że dziwnym posunięciem jest kupienie 7-8 samolotów tego typu i nie zapewnienie dobrego serwisu na miejscu w swoim głównym hubie ....
gosc_e0cf5
2014-03-26 21:14
787 jest świetnym samolotem, najlepszym i najnowocześniejszym ze wszystkich które dziś latają i wszyscy od dawna o tym wiedzą. O całe pokolenie wyprzedza inne typy. Ta cała nagonka w prasie na Dreamlinera wynika jedynie z tego, że w jakiś sposób trzeba przecież usprawiedliwić nieudolne zarządzanie państwową linią lotniczą przez niewydarzonych polityków. Winien stratom finansowym LOTu oczywiście nie prezes, ale Dreamliner...
gosc_9826b
2014-03-25 20:10
No bo lot,norwegian,air india psują statystyki :)
gosc_a93bf
2014-03-25 19:26
greg0303: Niezawodność 90 coś procent, ale według polskich mediów wynosi ona znaaaacznie mniej :P
greg0303
2014-03-25 18:29
Niezawodność modelu 787 w ciągu pierwszych 15-tu miesięcy użytkowania przez przewoźników wynosiła 96%, co było na podobnym poziomie jak model 777, lepiej niż model 767 i znacznie lepiej niż 747-400. Porównując wyniki z każdego miesiąca (pierwsze 15-cie miesięcy) 787 sprawował się lepiej niż 777 w każdym miesiącu (po pierwszych 15-tu miesiącach w użytku było 49 maszyn 787, w porównaniu do 37 maszyn 777). Obecnie niezawodność 787 przekroczyła 98% i stale wzrasta. Porównanie wejścia do użytku modeli Boeinga:
zobacz link