@hariko: m.in. na zime kasowana jest GVA, mimo wysokich cen i wysokiego zapelnienia. No, ale obecna strategia stawia na wschodnia Euope, m.in. na Rumunow i Bulgarow ktorzy jakoby LO kochaja.
gosc_ebccc
2014-03-17 16:30
solokhumbu: LOT latal do Dublina, byla to bodajze pierwsza nowa trasa wprowadzona po wprowadzeniu E170 jakies 10 lat temu. Okazalo sie jednak po pewnym czasie, ze byla to najmniej dochodowa trasa w siatce LOT, nie tylko z powodu konkurencji FR ale i odleglosci. Druga taka niedochodowa trasa bylo WAW-OSL. Trasy, ktore wymieniasz to trasy pracownicze - pasazerowie na tych trasach raczej nie wykupia biletu w klasie biznes ani nie przesiada sie w WAW aby leciec dalej innym samolotem LO. Jestem anonimowy tak samo jak Ty. Tak samo jak Ty moglbym sobie zalozyc tutaj konto i napisac, ze mieszkam w Poznaniu i mam (dzisiaj) na imie Rafal.
solokhumbu
2014-03-17 15:34
Uwaga, uwaga - za chwilkę pewnie na tym wątku pojawią się (anonimmowi, a jakże) oborńcy jedynej słusznej idei: LO :P A mowiąć serio: wiadomo, dochodowości poszczególnych tras ani rotacji dokładnie nie poznamy, ale jeśli znamy z grubsza LF i widzmimy w systemie poziom cen - pewne sprawy można dokładnie oszacować. Idąc tym tropem uważam, że LO od cirka 10 lat jest samobójcą... Z większości lotnisk w Pl latają 2-3-4x tyygodniowo jakieś Doncastery, Bristole, East Midlandsy i inne brytyjskie "metropolie". A LO co? - na LHR, bo przecież do takiego EDI czy DUB to po co, dla kogo...?
gosc_577bc
2014-03-17 14:12
Przecież do Zurichu nie lata już od listopada, więc co to za nowość?
dokladnie, LOT kasuje troche tras, moim zdaniem, calkiem dochodowych,,,
gosc_a1577
2014-03-16 19:56
Od sezonu zimowego LOT nie bedzie juz latal do Aten,Nicei,Zurychu !
gruszkatt
2014-03-16 19:20
Jakie inne połaczenia LOT skasował?
LOT tymczasem wykasowal na lato Helsinki ze swojej siatki polaczen....