Norwegian kupi linię, by latać do USA?

Norwegian kupi linię, by latać do USA? Norwegian może kupić udziały w europejskiej linii lotniczej, która ma zezwolenie na loty do Stanów Zjednoczonych. W ten sposób irlandzka filia przewoźnika zyskałaby możliwość lotów za Atlantyk z Londynu-Gatwick. O możliwości zakupu innej linii powiedział w rozmowie z "The Wall Street Journal" prezes Norwegiana, Bjorn Kjos. To jednak ostateczność, bo obecnie przewoźnik...
13/03/2014 09:49   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_58b4d 2014-06-11 18:06   
gosc_58b4d - Profil gosc_58b4d
Coz najwieksza szansa by dzieci mogly latac wiecej i tanie jest sytuacja, w ktorej LOT zbuduje silny hub w WAW i bedzie flotą 100 samolotow w roku 2020 (jak ostatnio na łamach ATW powiedzial Mikosz - link ponizej) fruwal po Europie i swiecie, bo dzieki temu bedzie zarabial na pasazerach tranzytowych, a na rynku polskim bedzie mogl zaoferowac atrakcyjne taryfy do wielu miast (bo hub ma sens, kiedy lata sie do wielu miast bezposrednio i z wysoka czestotliwoscia polaczen). Ale niektore dzieci tego nierozumieja. Sadza, ze tanio mozna latac tylko FR. Dzieci nie zauwazaja bowiem, ze FR doplaca region w ktorym mieszkaja, wiec owe rejsy sa sporo drozsze, bo region zamiast inwestowac u siebie te pieniadzy placi Rajankowi.
zobacz link
gosc_e6080 2014-06-11 16:35   
gosc_e6080 - Profil gosc_e6080
No niestety, tutaj tak jest, że dzieci, które latają LCC, bo na nich innego ich nie stać, uważają, że lekarstwem na wszystkie bolączki świata jest przekształcenie wszystkich linii lotniczych w Ryanair lub coś w podobie. Tak, aby wszyscy mogli doświadczać tego, czego i oni doświadczają gdy już ze dwa razy w roku gdziekolwiek polecą....
gosc_dfeef 2014-06-11 15:07   
gosc_dfeef - Profil gosc_dfeef
panie starszy czyli lot i tak splajtuje i tak z fr nie ma szans a na innych wozi powietrze?
gosc_ad378 2014-06-11 14:58   
gosc_ad378 - Profil gosc_ad378
najlepiej gdyby fr kupil lot przynajmniej nie byloby potrzeby dokladac, ale niestety lot jest za maly dla takiej firmy jak fr. Ryanair od dawna ma zakusy na Aerlingusa i jego 36 slotow na Heathrow
gosc_56fd5 2014-06-11 14:57   
gosc_56fd5 - Profil gosc_56fd5
o zaczyna sie... dzieci tym razem chca sprzedawac LOT norwegianowi. A jaki to ma sens biznesowy dla jednego i drugiego? Zaden! LOT dzialajacy w oparciu o model biznesowy taki jak Norwegiana to likwidacja wiekszosci tras na jakich lata, bo na wiekszosci z nich jest za maly ruch, aby utrzymac sie tylko z pasazerow lokalnych. Po za tym LOT nawet 'w objeciach DY' nie mialby szansy na to by wygrac z FR, W6 i im podobnymi. Tacy przewoznicy moga sie utrzymac tylko na rynkach, gdzie lata bardzo duzo pasazerow w ruchu p2p, a w PL takich tras jest bardzo malo. LOT musi opierac swoj ruch o tranzyty i hub. Inaczej nie ma szans przezycia!
banan86 2014-06-11 13:37   
banan86 - Profil banan86
a kiwas znowu swoje...
kiwas32 2014-06-11 13:25   
kiwas32 - Profil kiwas32
jeżeli ktoś miałby kupić LOT to tylko tradycyjna linia lotnicza a nie low cost. Już wam zbrzydły posiłki na dalekich trasach? Za wygodnie w ekonimiku w dreamlinarze? Chcielibyście z LOTu zrobić długtystansowego Ryana? Nigdy do tego nie dojdzie, na szczeście to tylko pierdoły onetowych troli. Norwegian nie kupi LOTu i temat jest zamknięty moim zdaniem. Ale jak chcecie pisać te dyrdymały o kupnie LOTu przez norwegiana przez następnych kilka stron w zachwytach co by to lot zyskał to spadajcie stąd na onet, bo nie chce mi się wnerwiać i czytać tych bzdur.
spooks 2014-06-11 11:33   
spooks - Profil spooks
Fajnie by było gdyby kuupili LOT :) Przydałby się twardy management norwegiana :)
gosc_be027 2014-03-13 15:59   
gosc_be027 - Profil gosc_be027
Norwegian jest w fazie ekspansji i potrafi zdyscyplinować nieporadnych we współpracy ... może to najlepsza szansa dla LOTu ? Ale jest sporo linii lotniczych do inwestycji ...
gosc_a4a50 2014-03-13 14:13   
gosc_a4a50 - Profil gosc_a4a50
Zainwestowac w LOT? W te studnie bez dna??? Watpie.
gosc_9cae9 2014-03-13 13:48   
gosc_9cae9 - Profil gosc_9cae9
Lecac Norwegian na dalekich trasach warto pamietac, ze linia ta nie ma zadnych umow z innymi przewoznikami dotyczacych przebukowan pasazerow na rejsy innych linii w razie opoznien czy innych problemow (czyli dziala tak samo jak Wizz czy Ryan, tylko lata duzo dalej). Jesli zdarzy sie opoznienie z jakiegokolwiek powodu, awaria techniczna, zla pogoda, musisz czekac na kolejny dostepny samolot Norwegian (a ta linia nie ma zbyt wielu B787), nie zostaniesz przebukowany na rejs inna linia, tak jak to ma miejsce w przypadku LOTu czy Lufthansy. Bolesnie sie o tym przekonali pasazerowie skandynawscy, ktorzy nieoczekiwanie musieli spedzic czesc Bozego Narodzenia lub Nowy Rok na lotniskach w Nowym Jorku i Florydzie z powodu wielogodzinnych/-dniowych opoznien Norwegiana.
gosc_60962 2014-03-13 11:49   
gosc_60962 - Profil gosc_60962
Norwegian mógłby zainwestować również w LOTz korzyścią dla obu stron ... bo PLL mają zezwolenia na loty także do USA i Kanady.
gosc_78f75 2014-03-13 10:16   
gosc_78f75 - Profil gosc_78f75
a co w tym złego, że zatrudniają tańszych?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy