Turkish: 943 mln zł zysku w 2013 r.

Turkish: 943 mln zł zysku w 2013 r. Turkish Airlines ogłosił wczoraj (6.03) swoje wyniki finansowe za 2013 rok. W porównaniu do 2012 r., przychody przewoźnika ze sprzedaży wzrosły w 2013 r. o 27 proc. do 18,8 mld lir tureckich. Zysk operacyjny linii wyniósł 1 mld i 240 mln lir tureckich  (1,71 mld złotych), co jest wzrostem o 9 proc., natomiast zysk netto wyniósł 683 mln lir tureckich (943,8 mln...
07/03/2014 21:39   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_2ce6a 2014-03-09 15:03   
gosc_2ce6a - Profil gosc_2ce6a
No i dobrze, ze TK nie kupili LOT bo by mieli pijawke finansowa i studnie bez dna.
usuniety 2014-03-09 12:36   
usuniety - Profil usuniety
antyoszolom: guzik prawda. TK CHCIAŁ kupić LO, ale niestety Turcja NIE JEST w UE a Polska jest, więc regulacje unijne zabraniają sprzedaży 50% akcji unijnego przewoźnika lotniczego firmom spoza UE.
antyoszolom 2014-03-09 12:27   
antyoszolom - Profil antyoszolom
gosc_9b8e1: Sądzisz, że w TK siedzą tacy kretyni, aby przeznaczyć cały zysk na LO? Raczej nie :) Poza tym właśnie dlatego TK zrezygnował z zakupu LO, bo nasz wspaniały przewoźnik chciał dokapitalizowania spółki i do tego żeby TK nic się nie wtrącał ;)
gosc_3f4e8 2014-03-08 19:00   
gosc_3f4e8 - Profil gosc_3f4e8
Porownywanie Turkisha do LOTu jest bez sensu, bo Turkish jest bez ograniczen wspierany przez panstwo, ktore nawet buduje dla niego lepsze lotnisko dla wygodniejszych przesiadek oraz nie dziala w warunkach otwartego nieba - Turkishowi nie grozi konkurencja tanich linii. Nic dziwnego, ze w krotkim czasie ta linia pokonala np. Lufthanse, przynajmniej biorac pod uwage liczbe obslugiwanych kierunkow i jakosc serwisu pokladowego. Nic dziwnego takze, ze Lufthanse zaczelo to bardzo niepokoic i w zwiazku z tym zerwala umowy code-share z Turkish. To byloby na tyle jesli chodzi o mila wspolprace w ramach jednego sojuszu Star Alliance...
gosc_9b8e1 2014-03-08 15:53   
gosc_9b8e1 - Profil gosc_9b8e1
Takie pieniadze spokojnie starcza na zakup LOTu i Eurolotu oraz splate zadluzenia a takze inwestycje, wymiane obecnego kierownictwa LO/ELO na sensowne i stworzenie wspolnej oferty miedzy wschodem a zachodem via WAW i IST, ktora bedzie konkurencyjna wobec tego co np. oferuje LH/OS/LX.
shorty 2014-03-08 15:52   
shorty - Profil shorty
W naszym kraju niestety nie da sie zeby cos państwowego działało
gosc_327ce 2014-03-08 06:51   
gosc_327ce - Profil gosc_327ce
b737800max LOT nie wygeneruje takiego zysku raczej nigdy. Jest o wiele, wiele mniejszy, na razie znajduje sie na intensywnej terapii w stanie agonii, bedzie cud jak przezyje. A jak sie uda to bedzie malutka linia sztucznie utrzymywana dla prestizu, nie majaca w Europe zadnego wiekszego znaczenia.
gosc_31b5b 2014-03-08 06:46   
gosc_31b5b - Profil gosc_31b5b
Skoro Turcja to "3 Swiat" z takim narodowym przewoznikiem, to ja sie pytam na ktorym miejscu znajduje sie Polska z PPL Lot? W 1, 2 i 3 napewno nie. A wiec ile stopni bedzie musiala przejsc, zeby znalezc sie chociaz w "3 Swiecie"?
gosc_d31c6 2014-03-08 06:32   
gosc_d31c6 - Profil gosc_d31c6
Da się? Otwierają na potęgę nowe połączenia i ciągle zyskują
usuniety 2014-03-08 02:00   
usuniety - Profil usuniety
Szkoda tylko, że nasz P(W)LL LOT takiego zysku nie generuje :X
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy