Singapore i Turkish: Nowy code-share

Singapore i Turkish: Nowy code-share Linie Turkish Airlines oraz Singapore Airlines podpisały wczoraj (5.03) rozszerzoną umowę code-share, która wejdzie w życie 1 maja tego roku po uprzednim otrzymaniu odpowiednich pozwoleń. Partnerzy Star Alliance współpracowali w ramach umowy code-share na trasie Singapur – Stambuł od lutego 2009 r. Aktualnie Singapore Airlines oferuje pięć lotów tygodniowo,...
06/03/2014 12:20   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
piotrek737 2014-03-06 18:06   
piotrek737 - Profil piotrek737
W Tuluzie stoją 2 lub 3 A380, które nigdy nie zostały przeznaczone do dostarczenia ze względu na różne chwilowe anulacje zamówień. Ponadto na sezon, to tylko właśnie Qantas lub China Southern mogą wynająć. W innych liniach A380 ciężko pracują. Może jeszcze Emirates, w końcu mają 45 sztuk więc kilka na sezon odpuścić nie byłoby wielkim problemem ;)
greg0303 2014-03-06 17:28   
greg0303 - Profil greg0303
arahja, Oczywiście Turkish Airlines nie podali skąd ewentualnie pochodziłyby A380. Mnie przychodzą na myśl dwaj przewoźnicy: Qantas i China Southern, może to być na zasadzie dwie maszyny plus dwie maszyny. Ale to tylko moje przypuszczenia. Pozbywanie się największych samolotów w sezonie letnim nie jest najlepszym posunięciem, kiedy zwiększa się ilość przewożonych pasażerów.
arahja 2014-03-06 16:06   
arahja - Profil arahja
jest jakaś linia/leasingodawca który ma 4 wolne a380 w lecie?
greg0303 2014-03-06 15:59   
greg0303 - Profil greg0303
W wywiadzie udzielonym CNN Turk, prezes zarządu Turkish Airlines, Hamdi Topcu, potwierdził, że tureckie linie rozważają zamówienie nowych samolotów i analizują oferty od Airbusa (A380) oraz Boeinga (B747-8I). Przewoźnik jest również zainteresowany leasingiem (wet lease) czterech maszyn A380 w sezonie letnim tego roku. Flota pasażerska dalekiego zasięgu Turkish Airlines składa się obecnie z maszyn B777-300ER (15), A330-300 (14), A340-300 (6) oraz A330-200 (11).
greg0303 2014-03-06 15:13   
greg0303 - Profil greg0303
Turkish Airlines chyba na razie jednak nie planują wejścia na rynek australijski, świadczy o tym nowa rozszerzona umowa code share z Singapore Airlines oferująca między innymi połączenia do Australii i Nowej Zelandii. Turecki przewoźnik nie dał jeszcze za wygraną i w dalszym ciągu chce rozszerzyć współpracę z Lufthansą. Ekolodzy skutecznie zablokowali prace nad nowym lotniskiem w Stambule i obecnie ich wniosek jest rozpatrywany przez sąd (wstrzymanie prac na okres 9-ciu miesięcy).
piotrek737 2014-03-06 13:58   
piotrek737 - Profil piotrek737
Wstępnie mówili o 2017 roku tzn. o drugiej połowie, ale mamy już 2014 rok, więc nie wiadomo jak to tam im idzie ;) rok temu plany wyglądały poważnie i zarazem imponująco :)
zobacz link
arahja 2014-03-06 13:58   
arahja - Profil arahja
skrót myślowy ;) sześć lat to nie taka odległa perspektywa. zaczęli już budować? zastanawiam się czy turkish nie będzie musiał wyhamować rozwoju przez za małe lotnisko
kiwas32 2014-03-06 13:50   
kiwas32 - Profil kiwas32
to będzie lotnisko nie tylko dla Turkish tylko dla wszystkich linii latających do stambułu. Początkowo planowano zostawić lotnisko Ataturka ale już wiadomo, że nowy port po zbudowaniu zastąpi lotnisko Ataturka. Lotnisko ataturka będzie zamknięte. Planują tam powstanie nowej dzielnicy połączonej z parkiem rozrywki. Ale to odległa perspektywa. Nowe lotnisko nie powstanie wcześniej niż w 2020-2021 roku.
arahja 2014-03-06 12:55   
arahja - Profil arahja
Sa jakies wiesci ze stambulu odnosnie nowego lotniska dla turkish?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy