Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_b4340
2014-03-26 13:01
LCJ-MUC RT za 517 zł, sprawdź jeszcze raz. Chociażby na sky4fly
gosc_d94c9
2014-03-26 08:13
Sprawdziłam cena do Monachium z Łodzi to na goło 900 zł . Zdecydowanie za drogo, padną jak norki.Jak cenowo wypadnie wyjazd np. Do USA ?
@gosc_539f8 - dziękuję za komentarz, kibicuję JP bo leciałem, przyglądam się tej linii i nawet jeśli przechodzi w hybrydę widzę zasadność. Tak samo kibicuję LUZ i cieszę się, że osiąga małymi krokami dużo, otwierta nowe połączenia. Sceptycyzm bierze się tylko z obserwacji tej linii od 4-5 lat, bycia na ich pokładzie, perypetii i sukcesów na przemian. Ale spokojnie poczekajmy. Mam nadzieję, że wszystko będzie ok. Raczej poprostu kieruje mną realizm a nie zachłychnięcie się chwilą ogłoszenia nowego połączenia. Ale zobaczymy, gdy im się u nas powiedzie, to będę się bardzo cieszył. Taką też mam nadzieję.
gosc_df5fe
2014-03-24 13:37
gosc_2eb1b: JP lata juz na trasie FRA-VIE od wielu, wielu lat, latala juz tam przed wykupem OS przez LH, od co najmniej 10 lat.
Pan prezes uzyl pojecia "hybryda niskokosztowa" i zdefiniowal je. Wynikaloby z tego, ze LO tez podpada pod te deficje. To by oznaczalo, ze mamy calkiem nowy business model na rynku - "hybryde niskokosztowa o cenach przewoznika sieciowego".
gosc_2eb1b
2014-03-24 12:45
To nie pierwszy przyklad, gdzie JP lata po za SLowenia. Kiedy LH kupila OS Komisja Europejska nakazala wprowadzenie konkurencyjnej oferty na trasach MUCVIE i FRAVIE. Wtedy LH zaprosila JP do obslugi tych i LH i OS weszly z nimi w porozumienie code share. W taki sposob nagieto prawo, a i tak wszystko pozostalo 'w rodzinie'. Mozna sie spodziewac, ze JP stanie sie czescia grupy LH na podobnych zasadach jak EN. Beda mieli swoje wlasne polaczenia oraz beda dowozic ruch do hubow LH/OS/LX/SN z roznych punktow w Europie.
gosc_52e23
2014-03-24 12:27
Ciekawa rozmowa. Prezes niezbyt wiele odpowiedział an niektóre pytania, ale to w przypadku prezesów norma ;) Przydałby się podobny wywiad z prezesem V3.
gosc_7c738
2014-03-24 11:17
Optymisci jesteście. Umowa Adrii z Łodzią prawdopodobnie jest taka, że w wypadku , gdy ta trasa dla Adrii przyniesie straty w danym okresie, to miasto lub pokrywa te straty. Jeżeli więc połaczenie nie będzie rentowne, a tak będzie na 99 procent, to miasto będzie bulić kupę kasy, i szybko mu sie to znudzi.
gosc_9bddb
2014-03-24 10:31
Czyli Adria rozrusza dla LH ruch, a to później ją wygryzie dając MUC i FRA...
gosc_539f8
2014-03-24 09:28
Ciekawe co Dexter ma wspólnego z Adrią? Czyżby z tego powodu był taki niechętny Carpatair?
gosc_f1068
2014-03-24 08:21
Łódź pojawi się w systemie Lufthansy od tygodnia jedenastego
Powodzenia dla JP. Mam nadzieję, że się im powiedzie. Nie zapominajmy, że Łódź jest prawie dwukrotnie większa od Bydgoszczy. Na stronie LH funkcjonuje już LCJ, ale jeszcze nie można kupować biletów CS; ktoś wie kiedy to się wreszcie zmieni? Dobry artykuł, choć prezes Adri chyba nie do końca ufny.
prezesik
2014-03-23 23:59
\"Adria Airways prawdopodobnie otrzyma wsparcie marketingowe od Łodzi\". Od 'prawdopodobnie' do 'otrzyma' jest bardzo daleka droga. Swoją drogą dziwny jest artykuł będący wywiadem, w którym pojawiają się spekulacje z niewiadomo której strony.
Adria już chyba nie urośnie bardziej w Lublanie więc musi szukać rynku poza Słowenią.
docentfurm
2014-03-23 23:47
masakra, trzeba było zapytac bardziej dobitnie, dlaczego mimo, że to Bydgoszcz zaczęła rozmowy z Adrią i mozna powiedzieć wymyśliła model code share żeby połączyć miasto z hubem Adria otworzyła połączenie z Łodzi w dniu ogłoszenia wyników przetargu w Bydgoszczy...Życzę Łodzi sukcesów na linii ale mam żal do postępowania Adrii