Qatar pokazał wnętrze A380

Qatar pokazał wnętrze A380 Qatar Airways pokazał dziś (5.3) wnętrze swojego Airbusa A380. Pierwsze trzy samoloty tego typu przewoźnik ma odebrać w czerwcu. Prezentacja nowego wnętrza miała miejsce na targach turystycznych ITB w Berlinie, na których obecni są dziennikarze Pasazer.com. Nową ofertę katarskiej linii prezentował sam Akbar al-Baker, prezes przewoźnika. Airbusy A380 Qatar Airways będą miały...
05/03/2014 17:06   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303 2014-04-04 16:04   
greg0303 - Profil greg0303
Salonik dla pasażerów klas pierwszej/biznes na górnym pokładzie A380 Qatar Airways:
zobacz link
krzysiekl 2014-03-07 21:33   
krzysiekl - Profil krzysiekl
co do linii europejskich a konkretnie LH, skoro zostały tu przywołane to mają jedną, dla mnie wadę. Oszukują na nagrodach. Powinni znieść w ogóle nagrody-loty na krótszych trasach skoro są droższe od normalnie kupowanych, zostawić tylko opcję "zmniejszenia ceny za punkty" przy najdroższych taryfach (np. gdy tańszych już nie ma). To by było uczciwe. Oszustom kasy nie dam:P
gosc_cee51 2014-03-07 20:42   
gosc_cee51 - Profil gosc_cee51
Mi Emirates wydaję się znacznie lepszy, porządniejszy, jedzenie smaczniejsze, a stewki bardziej zainteresowane pasażerem. Emirates > Qatar

O komforcie lotniska w Dubaju nie wspomnę, gdy porównamy to do tego malutkiego i nie wygodnego lotniska w Doha
wroord 2014-03-07 20:38   
wroord - Profil wroord
Greg0303 - z tymi gwiazdkami w skytrax to roznie bywa. To chyba troche jak opinie na google .
krzysiekl 2014-03-07 19:05   
krzysiekl - Profil krzysiekl
acha, to 3-4-3 zupełnie mi nie przeszkadza, z ważniejszymi rzeczami jak możliwość wyprostowania nóg problemów nie mam a jestem wysoki. obsługa jest różna zależy na kogo się trafi ;) ale to wszędzie tak jest.
krzysiekl 2014-03-07 19:04   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@gosc_8af18
przesadzasz. a wejście EK było istotne tak samo jak byłoby wejście każdego innego dużego przewoźnika sieciowego. Bo ilości połączeń oferowanych przez EK czy QR nie można tak całkiem niedocenić. EK raczej nie dostanie 5 gwiazdek przez 3-4-3 w B777 z czego na pewno się nie wycofają a jeszcze pewnie wprowadzą ciaśniejszą wersję A380 do ruchu na krótsze (oby;) odległości. Dla mnie zawsze byli idealnym odpowiednikiem polityki typu LCC tylko na bardzo dobrym poziomie:) z resztą dzięki temu mają zyski. jak się komuś nie podoba nie musi z nimi latać. a rankingi i tak nie mają znaczenia. ja latałem i mi się jak na razie zawsze podobało, choć raz przesłałem im negatywną opinię:P ale nie jestem też matołem co chce nie wiadomo czego.
gosc_13684 2014-03-07 15:43   
gosc_13684 - Profil gosc_13684
Szczerze mowiac to te okrzyczane arabskie linie kompletnie nie robia na mnie wrazenia. Zero. A lecialem i lepiej sie czuje na pokladzie LH, AF cz tez LX.
greg0303 2014-03-07 15:38   
greg0303 - Profil greg0303
Qatar Airways to linia 5-gwiazdkowa (SkyTrax World's 5-Star Airline). Siedmiu przewoźników jest w klubie 5-gwiazdkowym: All Nippon Airways, Asiana Airlines, Cathay Pacific Airways, Hainan Airlines, Maaysia Airlines, Singapore Airlines i właśnie Qatar Airways. Bardzo blisko otrzymania pięciu gwiazdek są Emirates Airlines i Lufthansa (po zakończeniu wymiany foteli w klasie biznes). Airbus A380 z dużą masą startową (np. rejs Doha-Los Angeles) spala bardzo ogromną ilość paliwa w początkowej fazie lotu, stąd uwaga prezesa katarskich linii na temat super długich rejsów. Linie lotnicze, użytkownicy SuperJumbo, nawet żartują, że muszą zatankować dodatkowe paliwo, aby lecieć z dodatkowym paliwem. To samo dotyczy maszyn A340-500 i B777-200LR obsługujących ultra long-haul.
gosc_8af18 2014-03-07 14:16   
gosc_8af18 - Profil gosc_8af18
krzysiekl: linie z zatoki maja 4 gwiazdki w skytraxie tylko dzieki takim jak Ty i takim co glosuja na 'wejscie EK do Polski' jako 'wydarzenie roku', co daja sobie wmowic, ze EK/EY/QR jest super-hiper-wspaniale. A to PRowska papka w najgorszym wydaniu. Takiego samouwielbienia i zadufania w sobie nie ma w komunikatach przewoznikow europejskich czy azjatyckich (jak chocby LH, LX, BA, VS, SQ, NH, CX etc),a moga sie oni pochwalic doskonalym serwisem - duzo lepszym od przewoznikow arabskich.
krzysiekl 2014-03-07 10:17   
krzysiekl - Profil krzysiekl
na jeden stronie zostało podane, ze Y na górnym pokładzie będzie w układzie 3-3-3, ciekawe czy to prawda..
zobacz link
krzysiekl 2014-03-07 08:37   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@ gosc_d402c
co znaczy że "tamci"
przewoźnicy mówią, ze są niewiadomo jak wspaniali? przecież to..normalne. któraś linia się nie reklamuje że jest super? może nie robi tego np. LH? Pewnie, że to robi!!! To normalny marketing! Po drugie nie oceniałbym linii głównie po szerokości foteli..ja się w EK mieszczę bardzo dobrze, więc mi to nie przeszkadza:D Po trzecie gdyby byli "marną imitacją" to by się tak nie rozwineli a w Skytrax nie mieliby 4 gwiazdek tylko np. tyle co Ryanair. Po trzecie bywa, że mają najdroższe bilety (zwłaszcza przy zakupie biletu z krajów znad zatoki) więc gdzie tu mowa o taniej podróbie? Pewnie, niektórzy z nich się tak szybko rozwijają, że mają problemy z utrzymaniem odpowiedniego poziomu obsługi pokładowej.
@ b737800max
sądzę, żę takie wypowiedzi mogą mieć także ukryty cel - namówić producenta do poprawek w samolocie i udoskonaleniu silników, identycznie wypowiadał się prezes Emirates.
usuniety 2014-03-07 04:10   
usuniety - Profil usuniety
Nie rozumiem tu prezia niejakiego (Allah) Akbar) Al Baker'a. Raz mówi, że A380 jest drogi w esksploatacji na super długich trasach przy obecnych cenach paliwa a chce zamówić dodatkowych kilka sztuk. Ja na jego miejscu nie zamawiałbym coś co jest drogie w eksploatacji i rozglądałbym się za czymś tańszym ale... Kto bogatemu zabroni :D
greg0303 2014-03-07 01:29   
greg0303 - Profil greg0303
Prezes Qatar Airways, Akbar Al Baker, stwierdził, że linia może wykorzystać dodatkowe opcje na A380 (3 sztuki), a nawet zamówic więcej SuperJumbo. Decyzja zostanie podjęta po pewnym okresie eksploatacji nowych maszyn, kiedy przewoźnik uzna, że samoloty spełniają ich oczekiwania. Prezes określił A380 jako drogi w esksploatacji na super długich trasach, przy obecnych cenach paliwa, dlatego Qatar Airways nie skierują je między innymi na połączenia z Los Angeles.
gosc_d402c 2014-03-06 20:53   
gosc_d402c - Profil gosc_d402c
tomeks: przewaga linii z zatoki bierze sie stad, ze ma za soba szejkow, tania rope i robienie ludziom wody z mozgu, ze owi przewoznicy sa niewiadomo jak wspaniali. A nic super specjalnego w ich serwisie nie ma. A czesto nawet jest gorzej np. w Economy w EK jest mniej wygodnie. EK ma jedne z najwezszych foteli w Economy. Polecam artykul o tym, kto ma najszersze fotele, jaki ostatnio zamieszczono w jednej z australijskich gazet (link w zalaczeniu). Jak dla mnie linie z Zatoki to 'tania' podroba, ktora sprzedaje sie jako cos super wspanialego dzieki PRowi tych przewoznikow. Sa oni marna imitacja tego co dobre jesli chodzi o serwis pokladowy u takich przewoznikow jak m. in. SQ, VS, CX, NZ, NH, MH, LX czy BA lub SR (Swissair, ktory kiedy istnial mial jeden z najlepszych produktow pokladowych we wszystkich klasach szczegolnie na long haulu).
zobacz link
tomeks 2014-03-06 12:49   
tomeks - Profil tomeks
Teraz widać skąd bierze się przewaga konkurencyjna linii z rejonu Zatoki Perskiej. Gdyby szef jakiejkolwiek linii z szeroko pojętego świata zachodu pozwolił sobie na podobne uwagi o małżeństwie i macierzyństwie to mógłby już właściwie do pracy nie przychodzić. Nawet MOL nie próbuje.
krzysiekl 2014-03-06 12:01   
krzysiekl - Profil krzysiekl
sądzę, że tu zawsze będą sprzeczne opinie bo jedni wolą zamknięty 'przedział' inni otwartą przestrzeń. na forum Qataru na FT jest na ten temat dyskusja - opinie są dokładnie przeciwne - jednym się podoba innym nie. Poniekąd to dobrze, że jest różnorodność - każdy sobie znajdzie to co woli. Ja tego okapywanie złotem w klasie pierwszej EK nie zauważyłem (Zrobiłem upgrade za mile na krótkim odcinku bo to 'poznać':) ) a fakt że można się niejako odciąć od reszty kabiny i np. nie przeszkadza nam światło od sąsiadów jest niezły, daje poczucie większej prywatności - mi forma zamykana chyba bardziej odpowiada. Tylko, że nie spodziewam się z tego korzystać, nie warto aż tyle kasy wydawać;)
greg0303 2014-03-06 01:24   
greg0303 - Profil greg0303
Klasa pierwsza wygląda baaaardzo komfortowo:
zobacz link
gosc_bacff 2014-03-05 21:21   
gosc_bacff - Profil gosc_bacff
"Qatar Airways to jedna z nielicznych linii, która umieściła klasę ekonomiczną" nie do końca Air France, Singapore, Malesian
gosc_6343d 2014-03-05 20:55   
gosc_6343d - Profil gosc_6343d
Fotel w F class calkiem podobny do tego jak w LH i LX, a nie klaustrofobiczny zamkniety kokon. I bardzo dobrze. Ladnie wyglada. Z klasa i nie kapie zlotem jak w EK, co jest malo "smaczne", a wrecz odrzuca.
krzysiekl 2014-03-05 20:05   
krzysiekl - Profil krzysiekl
wygląda na to, że dali więcej ekonomicznej niż np. ma Emirates kosztem klas biznes i pierwszej
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy