Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2014-03-05 14:29
@cani: przecież prawie żadna linia lotnicza nie ma maszyn na własność tylko bierze w leasing.
b737800max - a LH lizinguje B747-8i?
gosc_0285b
2014-03-05 06:44
Ten lot tak zawsze mial. Jakby to przynosilo straty to LH by sie w to nie bawila. P.S pisze sie Lufthansy a nie LuhthanZy. :)
gosc_d3b6a
2014-03-05 02:13
Taki postoj to nie jest nic nadzwyczajnego, A380 ma podobny postoj w Johannesburgu. Powod taki sam: jesli wyleci z JNB za wczesnie, pasazerowie nie beda mogli sie przesiasc na polaczenia we FRA, bo wyladuja tam pozno w nocy.
gosc_eaeda
2014-03-05 02:04
dexter, b737800max i inni spece od wszystkiego - ja naprawde nie rozumiem co wy jeszcze w tym kraju robicie. Przecież juz dawno największe koncerny lotnicze powinny was zatrudnić za niebotyczne pensje, przecież wy byście im tak ustawili siatki połączeń, zakupy samolotów i wszystko inne, ze potroiliby zyski w pól roku. Wy sie marnujecie! Co za głupcy w tej Lufie, ze nie potrafią wpaść na tak elementarne rzeczy, jakie wy tutaj wypisujecie, no po prostu idioci... Moze redakcja powinna pogadać z kim trzeba w Lufie, bo szkoda zeby takie talenty menedżerskie sie marnowaly.
usuniety
2014-03-05 01:01
Znając menadżerów Lufthanzy, napewno wynegocjują coś lepszego, bo linii lotniczych nie stać aby samolot stał na płycie 14 h i się pasł oraz nie zarabiał na siebie. A za coś raty lizingodawcy trzeba zapłacić.
gosc_a693a
2014-03-04 22:40
nie jestem fanem tego samolotu, znacznie wole A340, ktory latal MUC-GRU
gosc_7acca
2014-03-04 21:19
Samolot ma tak dlugi postoj w GRU bo przy krotszym postoju przylecialby z powrotem do Europy kolo polnocy a pasazerowie nie zalapaliby sie na zadne przesiadki. Postoj samolotu mozna wykorzystac na jego przeglad techniczny. Zaloga nie wraca tym samym lotem, jest to zbyt krotka przerwa po bardzo dlugim rejsie - musieliby druga noc nie spac, tylko obslugiwac pasazerow.
krzysiekl - nie mam stuprocentowej pewności, ale jestem przekonany, że nie. Pamiętaj o tym, że załoga, po zakończeniu lotu i przed jego rozpoczęciem, ma jeszcze swoje obowiązki, których pasażer nie widzi, a które zajmują sporo czasu ;) A te 14 godzin różnicy między oboma lotami minus czas, o którym pisałem wyżej, dojazd do hotelu, zmiana strefy czasowej, etc. to żaden odpoczynek. Poza tym, zabraniają temu pewnie także procedury.
krzysiekl
2014-03-04 19:16
czy to jest wystarczający czas by załoga wracała tym samym samolotem czy lecą jeszcze kolejnym?
dexter - na szczęście, w liniach lotniczych, choćby w takiej Lufthansie, pracują ludzie troszkę mądrzejsi od nas ludzie, którzy takiego postoju nie traktują jako stratę czasu i mają to dobrze wykalkulowane i na pewno na tym linia nie traci ;)
Przecież to strata czasu dla linii, ciekawe dlaczego tak jest?:) Jakoś maszyny TAP przylatują GRU i potem sobie odlatują...
usuniety
2014-03-04 13:50
@krzysiekl, ze względu na zakaz nocnych lotów na lotnisku we Frankfurcie lot o 23.55 nie jest możliwy.
gosc_a24b3
2014-03-04 13:48
To fajnie, latam czasami do GRU, najchetniej LH.
krzysiekl
2014-03-04 13:44
trochę nie rozumiem czy nie mógł ten samolot lecieć później skoro i tak potem stoi? 23:55 - 6:55 wydawałoby się dogodniejsze dla podróżnych a i więcej skomunikowań w FRA by się złapało??
No będzie będzie. Podobnie jest z A340-300 LH, który z MUC przylatuje prawie o tej samej godzinie i prawie o tej samej godzinie co 'Dżambo' odlatuje. Podobnie rzecz ma się z maszynami TAP, czy Swiss.
I samolot będzie stał w Sao Paulo prawie 14h?