gosc_4686c
2014-03-17 14:19
Z gory przepraszam za zlosliwosc, ale czy linie ktora ktora nie przynosi zyskow stac na manager'a expata (zakladam ze z expacka pensja itd.). Czy naprawde nie mogli znalesc nikogo w Polsce? Zakladam, ze Polak z branzy turystycznej by znal rynek lepeiej niz expat. Chyba nawet QR i EK nie maja managerow expatow, tylko Polakow (byly nawet o tym artykuly na pasazer.com).
gosc_5f049
2014-03-17 11:30
gosc_e05ee: przecież lataja, na to lotnisko oddalone o 70 km od Katowic a nie na to o 30 km :P to tylko 40 km roznicy :)
gosc_e05ee
2014-03-17 10:38
Szkoda, że olali Katowice.
gosc_a5567
2014-03-16 17:39
@ade4a
Pomyśl zanim coś napiszesz bo na rejsach europejskich jest rynek w pełni otwarty. Prawda jest taka, że liniom nie opłaca się latać w połowie pustymi samolotami na mniejsze lotniska.
gosc_43d91
2014-03-16 15:32
tak tak tylko czekaja aby wejsc do łodzi i zielonej góry tylko lot ich blokuje dobre
gosc_4de42
2014-03-16 15:04
niech Warszawa blokuje inne porty w Polsce ;-) demokracja to wymysł imperialistów ;-)
gosc_5ab83
2014-03-16 10:36
dpietrzak17; to raczej daleka przyszłość o ile w ogóle się zdecydują na taki ruch. Bardziej obstawiał bym kolejny ich kierunek z KRK typu Mediolan.
Fajny, dużo danych , widać ze ktoś analizuje ruch z lotnisk i wynikiem tego są trasy. Czekam na podobny wywiad i takie dane z LOT .
gosc_2842f
2014-03-15 21:11
Wreszcie wywiad w ktorym poziom managerskiego bla-bla jest na znosnym poziomie. Powiedzialbym nawet ze ilosc informacji jest wysoka. Gratulacje dla obu stron i wiecej takich imprez.
dpietrzak17
2014-03-15 21:04
następny krok Ailitalii w Polsce to pewnie GDN lub WRO.
Bardzo ciekawy, merytoryczny i świetnie przeprowadzony wywiad. Dzięki serdeczne dla autora!!!
Ciekawy wywiad, trzymam kciuki za dalszy rozwój w Polsce.