Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Z całym szacunkiem, ale Lizbona eurolotem? Chyba dla masochistów...
Niby mała szansa żeby awaryjnie podmienili Q400 na ATR, ale z nimi nigdy nic nie wiadomo :)
gosc_403cf
2014-02-28 20:53
Jeśli chodzi o trzeci lot LUZ-MXP-LUZ, to prawdopodobny jest też dolot z WRO.
gosc_11eba
2014-02-28 20:46
dane of przewiźnika i lotniska- 40 pasażerów plus dziecko poniżej 2 roku życia.
Mimo zapewnień K2 i lotniska Lublin średnie obłożenie wynikające z ilości sprzedanych biletów nie przekracza 32 procent na odcinek. Pod znakiem.zapytania stoi 3 rotacja do MXP.
Z dzisiejszych 40 pasażerów, 17 osób to"oficiele" i dziennikarze.
Życzyć należy aby się stabilnie port rozwijał.
gosc_5e69e
2014-02-28 19:21
LUZ-MXP raczej 50 pax plus infant.
gosc_95813
2014-02-28 19:06
LUZ-MXP, 40 pax plus infant.
gosc_3f8b9
2014-02-28 17:33
Od połowy roku LUZ-MXP ma być 3 razy w tygodniu, co oznacza,że LUZ-GDN też będzie 3 razy w tygodniu :) Dodatkowo prowadzone są rozmowy z ELO w sprawie połączenia Lublina z Wrocławiem i kierunkiem wschodnim (Kijów?)
zobacz link
gosc_18f78
2014-02-28 17:18
A oprócz tego po gali NLL ktoś pisał na forum, że Wizzair obiecał nową trasę z Lublina i drugi samolot w Poznaniu (nowa trasa z Lublina okej, ale drugi samolot w Poznaniu - to by było bardzo dziwne), jeśli w tym jest choć trochę prawdy, to Lublin szybko się wzbogaci o nowe kierunki.
gosc_6d33d
2014-02-28 16:26
Dziś pierwszy lot na trasie LUZ-MXP-LUZ. Podobno w ciągu 2 tygodni ogłoszone będzie połączenie do Rzymu. Nie wiem, które lotnisko, prawdopodobnie rumuński przewoźnik ;)
zobacz link
gosc_d6d29
2014-02-28 09:16
Większość pasażerów z BZG, LCJ, SZZ, LUZ itp chętnie dopłaci 50-100zł do ceny biletu aby zaoszczędzić czas i latać p2p z najbliższego portu lotniczego ... m.in. dlatego warszawscy przewoźnicy mają problemy.
gosc_ec96d
2014-02-27 16:57
patrzyć jak z WRO będą znikały połączenia
też jeździć z Hamburga do Kolonii, zarabiając na tym 300 euro. Porty regionalne nie mają potencjału. Nie jest problemem zapełnić 737 gdy bilety są po 50 zł, ale 500zł już się nie da. A kto poleci z BZG albo LCJ w C? Nikt.
gosc_9b612 - tu nie ma co rozumieć. Gdybyś był kierowcą swojego własnego busa, i mógłbyś wozić np. Polaków z Łodzi do Bydgoszczy, dopłacając do każdego kursu 1000 zł, to byś to robił? A jednocześnie mógłbyś jeż
gosc_9b612
2014-02-26 23:40
Nie rozumiem dlaczego poskie samoloty mają latać dla obcych, kiedy niektóre porty regionalne nie mogą się doczekać połączeń choćby z jakimś dużym hubem (LCJ,BZG). Co to za polityka? Wszyscy składamy się na te samoloty i lotniska. Może warto byłoby przekonać K2 aby dogadało się z np.BZG czy LCJ? I jeszcze jedno, np. z POZ bardzo brakuje połączeń do krajów Beneluksu (BRU, AMS) oraz oczywiście do KRK, nawet 10 razy w tygodniu ! I już jeden Q400 zostaje w kraju i zarabia.Myślę, że pozostałe z powodzeniem mogą zasilić połączenia z WRO, SZZ.
gosc_1cddc
2014-02-26 17:39
Uważam, ze LOT powinien sprzedać E170 i E175 bo są po prostu za małe i już nieekonomiczne dla narodowego przewoźnika (za mało miejsc i za mała różnorodność taryf); w miejsce tras LOTu obsługiwanych przez E170/175 wszedłby Eurolot z Q400 - wszyscy byliby zadowoleni: nowiutkie Q400 byłyby wszystkie wykorzystane, maloekonomiczne E170/175 sprzedane, a LOT skoncentrowalby sie na obsłudze tras dochodowych.
gosc_b7b70
2014-02-26 12:47
miroso: zobacz ile czasu zajmuje cala rotacja GDN-LUZ-MXP-LUZ-GDN i zobacz jakie sa koszty wykonania tej operacji i wplywy. I teraz porownaj to z tym jakie i ile innych polaczen moznaby w tym samym czasie wykonac i porownaj z kosztami i wplywami. Wynik bedzie taki, ze GDN-LUZ-MXP-LUZ-GDN zawsze bedzie przegrywal.
gosc_df6d0
2014-02-26 12:47
Moze sensowniej zrobic w srody i niedziele: XXX-MXP-LUZ-YYY, w piatki: YYY-LUZ-MXP-LUZ-YYY, gdzie XXX to dowolne lotnisko w Polsce, z ktorego warto latac z/do MXP, a YYY dowolne lotnisko w Polsce dokad warto latac z/do LUZ.
gosc_58f01
2014-02-26 12:46
Z gdybaniem co zostanie, co zlikwidują wstrzymajmy się do przyszłego tygodnia. Do końca tygodnia wszystko ma się wyjaśnić.
gosc_e4b74
2014-02-26 11:39
gość_a51e6: ELO nie korzysta z podatków, ale jak na razie tylko płaci podatki. Q400 może są wolniejsze ale bardziej ekonomiczne jeśli chodzi o paliwo, a to jest najbardziej istotne.
usuniety
2014-02-26 10:39
Gosc_1916b a niby w dotychczasowym rozkładzie MXP jest o biznesowej porze? W przypadku tego kierunku z jednej strony masz biznes, który w środy może przylecieć do LUZ i wrócić w piątek (lub na odwrot), a druga grupa grupa to pracownicy włoskich firm. Dopiero na końcu jest ruch robotniczy migrujących pracowników polskich i turystyczny.
gosc_47378
2014-02-26 10:35
@gosc_e964e
AW101 pomieści 30 osób, to prawie połowa tego co Bombardier.