serengeti
2014-02-13 18:45
@gosc_dfd33, tak to normalne. Turcy sa zainteresowani Balkanami z powodow kulturowych, wszystkie kraje balkanskie maja mniejszosc muzulmanska, a Bosnia czy Albania sa krajami muzulmanskimi, wiec to normalne ze wazniuejsze dla nich jest Sarajewo Tirna czy Skopje od Warszawy albo Pragi.
gosc_dfd33
2014-02-13 17:46
Czy to normalne ze w takiej bulgarii czy rumuni maja po dwie destynacje albo w takiej bosni do ktorej lataja 3 razy dziennie do tego z dwoch lotnisk w stambule a w polsce nawet warszawa musi sie zadowolic przy 4 lotach tygodniowo nie mowiac juz o innych lotniskach?
gosc_2abe9
2014-02-13 16:39
Niewiele jest linii lotniczych ktore w takiej czy innej formie nie otrzymuja dotacji. Nawet Ryanair bierze pieniadze od lokalnych samorzadow....
torunczyk
2014-02-13 16:13
To o Warnie to trochę mało precyzyjne... W tej chwili jest lot TK 1049/1050 IST-CND (Konstanca) - IST, od maja będzie jego rozszerzenie do IST-CND-VAR-IST we wtorki i niedziele (jako TK 1049) oraz IST-VAR-CND-IST w środy i piątki (jako TK 1051). Czasy przelotu są takie: IST-CND - 1h 10min, IST-VAR - 0h 45min, CND-VAR - 0h 40min.
Ze Stambułu do Warny to chyba krótki lot będzie:)
gosc_e990a
2014-02-13 14:56
Wszyscy wiedzą, że TK jest ostro dotowane przez państwo więc jeśli gospodarka turecka będzie rozkwitała z taką prędkością jak dotąd to nie widzę żadnych obaw. Z drugiej strony jest to zagrożenie dla wolnej konkurencji w liniami europejskimi :/
gosc_525f4
2014-02-13 14:54
Jak oni wygladaja z budzetem? Bo jak zarabiaja to szacun.
Wszystko pięknie, imponujący rozwój, ale wciąż zastanawiam się, czy przypadkiem ta machina nie przegrzeje się wkrótce.