A350 w malowaniu Qatara i Airbusa

A350 w malowaniu Qatara i Airbusa Airbus zaprezentował dziś (4.02) w Tuluzie kolejnego A350-900 o oznaczeniu MSN4 i specjalnym malowaniu hybrydowym producenta i linii Qatar Airways, które nawiązuje do tego, że katarski przewoźnik jest pierwszym klientem (launch customer) nowego programu Airbusa. Pierwszy A350-900 ma zostać dostarczony do Qatara w grudniu tego roku.To czwarty A350 jaki rozpocznie wkrótce...
04/02/2014 13:46   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety 2014-02-07 21:43   
usuniety - Profil usuniety
No tak, kabza musi się zgadzać. Większy model = więcej pieniędzy musi linia wywalić w zakup większego modelu, bo Arbuzowi niewygodnie jest produkować model -800. Skoro nie chcą produkować wersji -800, to po co go dalej oferują na stronie głównej? Nie rozumiem logiki francuskich marketingowców spod znaku Arbuza.
marekd 2014-02-07 20:16   
marekd - Profil marekd
Airbus 350-800 chyba nie będzie produkowany w ogóle albo tak jak A318 w ilościach kilkunastu-kilkudziesięciu sztuk. Może też jako BJ
greg0303 2014-02-07 16:39   
greg0303 - Profil greg0303
Airbusowi udało się przekonać dwóch odbiorców modelu A350-800 (ILFC i Libyan Airlines) do zmiany zamówień na większy model A350-900. Obecnie producent prowadzi rozmowy z Aerflotem i Hawaiian Airlines na temat ich zamówień. Na liście A350-800 pozostaje już tylko 46 sztuk.
greg0303 2014-02-05 19:41   
greg0303 - Profil greg0303
Prezes Qatar Airways, Akbar Al Baker, w kokpicie A350-900:
zobacz link
greg0303 2014-02-05 19:40   
greg0303 - Profil greg0303
A350-900 wylądował dziś w Katarze. Jest to wizyta u pierwszego odbiorcy (Qatar Airways), a następnie samolot odleci do Singapuru, aby uczestniczyć w Singapore Airshow.
zobacz link
gosc_189cd 2014-02-05 07:53   
gosc_189cd - Profil gosc_189cd
Może launch route DOH-WAW?
gosc_37229 2014-02-04 22:49   
gosc_37229 - Profil gosc_37229
Też postawiłbym na A350.
Jednego, czego nie rozumiem to numeracja wersji - niby to zadanie dla marketingu...
A350-800 to konkurencja raczej dla B787-9 niż B787-8.
A350-900 jest większy niż A330-300 (najbliżej mu do A340-500) i trzeba go postawić przeciwko B787-10, ewentualnie B777-200.
A350-1000 to raczej następca dla A340-600 i konkurent (killer?) B777-300.
Nie mogli dać np. -400, -500, -600? Byłaby przynajmniej kontynuacja.
shorty 2014-02-04 20:52   
shorty - Profil shorty
Oby bez choroby wieku dziecięcego :)
gosc_6e7fd 2014-02-04 19:16   
gosc_6e7fd - Profil gosc_6e7fd
mi sie akurat o niebo lepiej podoba A350. Jest w ksztalcie elegantszy od 787. Wiem, ze to kwesta gustu, ale dla mnie to bedzie razem z 777 najpiekniejszy szerokokadlubowy dwusilnikowiec.
gosc_278a7 2014-02-04 18:05   
gosc_278a7 - Profil gosc_278a7
Drimek ładniejszy
greg0303 2014-02-04 17:03   
greg0303 - Profil greg0303
"Zdjęcie rodzinne" przy A350-900 (MSN-4):
zobacz link
gosc_0adb6 2014-02-04 16:51   
gosc_0adb6 - Profil gosc_0adb6
Piekna maszyna!
mietek 2014-02-04 15:12   
mietek - Profil mietek
No wygląda zacnie:)
gosc_6857e 2014-02-04 14:43   
gosc_6857e - Profil gosc_6857e
Samolot prezentuje się przednio ale styl ubioru prezesa Qatara jak z poprzedniej epoki ;)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy