usuniety
2014-02-07 21:43
No tak, kabza musi się zgadzać. Większy model = więcej pieniędzy musi linia wywalić w zakup większego modelu, bo Arbuzowi niewygodnie jest produkować model -800. Skoro nie chcą produkować wersji -800, to po co go dalej oferują na stronie głównej? Nie rozumiem logiki francuskich marketingowców spod znaku Arbuza.
Airbus 350-800 chyba nie będzie produkowany w ogóle albo tak jak A318 w ilościach kilkunastu-kilkudziesięciu sztuk. Może też jako BJ
greg0303
2014-02-07 16:39
Airbusowi udało się przekonać dwóch odbiorców modelu A350-800 (ILFC i Libyan Airlines) do zmiany zamówień na większy model A350-900. Obecnie producent prowadzi rozmowy z Aerflotem i Hawaiian Airlines na temat ich zamówień. Na liście A350-800 pozostaje już tylko 46 sztuk.
greg0303
2014-02-05 19:41
Prezes Qatar Airways, Akbar Al Baker, w kokpicie A350-900:
zobacz link
greg0303
2014-02-05 19:40
A350-900 wylądował dziś w Katarze. Jest to wizyta u pierwszego odbiorcy (Qatar Airways), a następnie samolot odleci do Singapuru, aby uczestniczyć w Singapore Airshow.
zobacz link
gosc_189cd
2014-02-05 07:53
Może launch route DOH-WAW?
gosc_37229
2014-02-04 22:49
Też postawiłbym na A350.
Jednego, czego nie rozumiem to numeracja wersji - niby to zadanie dla marketingu...
A350-800 to konkurencja raczej dla B787-9 niż B787-8.
A350-900 jest większy niż A330-300 (najbliżej mu do A340-500) i trzeba go postawić przeciwko B787-10, ewentualnie B777-200.
A350-1000 to raczej następca dla A340-600 i konkurent (killer?) B777-300.
Nie mogli dać np. -400, -500, -600? Byłaby przynajmniej kontynuacja.
Oby bez choroby wieku dziecięcego :)
gosc_6e7fd
2014-02-04 19:16
mi sie akurat o niebo lepiej podoba A350. Jest w ksztalcie elegantszy od 787. Wiem, ze to kwesta gustu, ale dla mnie to bedzie razem z 777 najpiekniejszy szerokokadlubowy dwusilnikowiec.
greg0303
2014-02-04 17:03
"Zdjęcie rodzinne" przy A350-900 (MSN-4):
zobacz link
gosc_6857e
2014-02-04 14:43
Samolot prezentuje się przednio ale styl ubioru prezesa Qatara jak z poprzedniej epoki ;)